PartytentenShop.nl41 ervaringen

Janet
09-08-2019

Service waardeloos

Partytent besteld,snelle levering,zag er goed uit.
Na de tweede keer op te willen zetten,sprong het elastiek stuk.Mail gestuurd met foto,geen reactie,dus nog maar een mail en wederom geen reactie.Dan maar bellen en krijg je te horen dat het toch echt via de mail moet.Nog maar eens verstuurd,geen reactie.
Dus bij deze,vlotte levering,maar owee als er iets stuk gaat,dan hoor je niks meer.Dus geen tent kopen bij partytenten-shop!

Mat
30-07-2019

Geen reactie en geen levering.

Via hun neven website radiatorombouw-shop.nl een ombouw besteld. Zou binnen twee a drie dagen worden geleverd. Ondanks diverse mails met vraag over leverig die uitblijft nul reactie. Nog een paar dagen wachten en dan maar naar de politie om aangifte te doen van oplichting.

Hiltje
09-07-2019

Correcte levering en klantvriendelijk

Ik kan alleen maar positief zijn over Partytentenshop! Op internet lees je toch altijd alleen het gezeur. Daarom deze positieve review. Als iets goed is moet het ook gezegd worden. Onze easy up 3x3 partytent had wat vertraging, maar ik ben steeds vlot en correct te woord gestaan via de mail. Ook een ontbrekend onderdeeltje is keurig onder service bezorgd. Mooie korenblauwe waterdichte stof. De buizen zijn kwetsbaar, dat kun je zien. Maar daar is de prijs ook naar. Als je de tent met beleid opzet heb je er een super partytent aan die qua kwaliteit-prijsverhouding een goede deal is.

Jort
14-06-2019

Top concept

Scheelt toch als je 4 tenten eenmalig nodig hebt en je ze gweoon super simpel ken huren

Sterre
14-06-2019

Kapotte partytent geen reactie op 2 mails

Via bol.com bij dit bedrijf terecht gekomen. Dan mag je verwachten met een betrouwbare partner te maken te hebben. Maar niets is minder waar. Tent staat nauwelijks en er is al een stuk afgebroken. Meteen gebeld, kreeg antwoordapparaat met de melding dat klantenservice alleen via mail te bereiken is. Na 3 dagen nog geen enkele reactie op mijn vraag of ik een nieuwe tent kan krijgen voor het weekend ivm feestje. Niets meer gehoord. Ben ik blij dat ik voor achteraf betalen heb gekozen. De tent gaat retour via bol.com en een nieuwe via een ander bedrijf is vandaag aangekomen. 10 euro meer maar stukken beter van kwaliteit.

Monica
10-04-2019

Toppers

Perfect voor de prijs. Gewoon voorzichtig opzetten en opruimen. Dit is verreweg het beste voor dit prijs.

Edwin
13-07-2018

Binnen 3 werkdagen geleverd

Ondanks enkele slechte reviews toch bestelling geplaatst vanwege de scherpe prijs voor partytent met grote diameter buizen. Gelukkig snel geleverd, zondagavond besteld en woensdag al in huis. Ik kreeg alleen geen bevestigingsmail, maar dat komt denk ik doordat ik een typefout heb gemaakt in mijn mailadres.

Jonny
16-01-2018

Betaalbaar en dergelijk partytent

Geweldig partytent. Zou mooi zijn als het draagtas iets groter was.

Jason
15-01-2018

9/10

Geweldig product zeer eenvoudig te monteren. Sterk en duurzaam.

Marnie
10-01-2018

Tevreden klant

Levering duurde wat langer (3 dagen) maar het was het wachten waard! Super product voor een mooi prijs.

Jon
09-01-2018

Top service

Voor oud en nieuw hadden wij met spoed een partytent nodig. Partytentenshop wij zijn heel dankbaar.

Joost
30-12-2017

Wel aangeven: 'verzonden' na 3 dagen niets ontvangen

Ik kan bevestigen dat het de moeite loont om een bedrijf van te voren te screenen. Helaas was ik zo onverstandig dit niet te doen. Ik had een partytent besteld op 26 december in de verwachting dat het bedrijf binnen 4 dagen een partytent kon laten bezorgen. Aanvankelijk leek dit ook goed te komen.

Hieronder de feiten, ik laat de lezer zelf de conclusie trekken.

- Op 26 december heb ik een partytent besteld en betaald bij Partytentenshop.nl via ideal; - Dezelfde dag kreeg ik direct een bevestiging van de bestelling; - Op 27 december 13:00 uur ontving ik een bericht dat de orderstatus is gewijzigd naar VERZONDEN; - In de bevestiging is NIETS te lezen wie het pakket bezorgt en dus ook niet hoe de levering te volgen is; - Op donderdag is er niets aangeleverd; - Ook vrijdag de 29e is er niet geleverd; - Vrijdagmiddag probeerde ik het bedrijf telefonisch te bereiken: dat is NIET mogelijk bij dit bedrijf. Ik heb daarom een email gestuurd. - Op de email is vrijdagmiddag en zaterdag NIET gereageerd; - Ook zaterdag is er GEEN pakket aangeboden.

Saskia
12-09-2017

Hallo is daar iemand?

Wat een waardeloos bedrijf! Ik heb 2 tenten besteld en uiteindelijk geleverd gekregen. Ik ben echter heel ontevreden over de kwaliteit. Ik wil deze dus terugsturen. Volgens de algemene voorwaarden is dit mogelijk. Ik ben al 6x in de pen geklommen, maar nog geen tegenreactie ontvangen. Ik had een recensie geschreven voor hun website (niet zo positief) die is niet opgenomen, dus er is wel 'leven in de brouwerij' heb ik het idee. Maar het is vast te moeilijk! Jammer! Ik zou zeker afraden om hier een tentje te kopen!

Louis
12-09-2017

Gratis onderdeel

Door eigen schuld is er iets kapot gegaan met onze partytent. Deze onderdeel is gratis vervangen. Top!

Alie
11-09-2017

Top partytent

Partytent vrijdag besteld , maandag geleverd.

Anne Pieters
07-09-2017

Bedankt Linda!

Wat ben ik blij met de klantenservice van Partytentenshop (Linda) En het product staat mooi stevig in de tuin.

Lisa
07-09-2017

Super product en service

Zeker waar voor je geld. Partytent dik in order en binnen 2 dagen geleverd.

Liesbeth
Liesbeth
29-08-2017

Waardeloze Service ( dus geen )

Na lang zoeken dachten we het gevonden te hebben de maat die we zochten 2,5 x 2,5 dus besteld. Na een week wachten was hij er dan maar tot onze verbazing kregen wij 3 x 3 geleverd en die past echt niet op de plaats waar wij hem willen zetten. Dus een mail naar de klantenservice. Geen antwoord. Dus nog maar een keer weer niets, dan maar bellen krijg je een bandje te horen dat je alleen kan mailen. Dan nog maar een mail en waar zijn de gratis stangen en voetgewichten ? Ook in rook op gegaan net zo als de klantenservice? Wij zitten nu met een tent die niet past of we moeten de schuur een meter verplaatsen. Ben er helemaal klaar mee. Dus beste mensen om teleurstelling te verkomen bestel hier niet.

Nico
11-08-2017

Totaal geen service

Ik heb op 1-5 een Easy-up van 3x3 gekocht en kwam er dit weekend achter dat deze zo lek is als een mandje. De regen komt dwars doorheen. Telefoonnummer is een antwoordapparaat en op 4 x mail wordt niet gereageerd. Wat een bagger dat bedrijf.

Edward
07-08-2017

Bagger kwaliteit en geen reactie op mail

4x3 tent gekocht voor €119.- (naar zeggen van de leverancier was dit een aanbieding) en bij de eerste de beste keer gebruik afgescheurde bevestigingen (met als gevolg meerdere gaten in het dak dus lekkage), verbogen stangen en 2x de lucht in bij het eerste de beste zuchtje wind. Direct via de mail (want telefonisch onbereikbaar) gereclameerd met de mededeling dat wij de tent retour sturen en geld terug willen wegens misleiding (op de site geven ze nl hoog op van de kwaliteit). Geen reactie, maar dat verbaast me niet na het lezen van andere reacties. Kwaliteit is bagger, bij de Aldi kocht ik jaren geleden een soortgelijke tent voor €90.- minder die we minstens 10x hebben gebruikt.

Meer PartytentenShop reviews
Welk cijfer geef jij PartytentenShop.nl?