PartytentenShop.nl reviews

4.8
Periode2021

Klaas
19-06-2021

Ook ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar krijg geen reactie als ik mail waar mijn spullen blijven.

Klaas

16-06-2021

Malefide bende

Heb hier een tent besteld en betaald via ideal, de tent is echter nooit geleverd.

Als je via de contactpagina op de website een mail stuurt krijg je géén reactie, er is niemand thuis.

Je mag wel betalen maar krijgt er niets voor terug, ik begrijp niet dat de overheid dit soort malefide "bedrijven" niet keihard aanpakt.

Haal de website uit de lucht dat scheelt een hoop mensen een hoop geld en ergernis.

Nancy
29-01-2021

Tent nooit ontvangen

Geld kwijt krijgen op geen enkele manier een reactie oplichters zijn het

24-12-2020

Dekbedovertrek nooit gestuurd

Heb een paar weken geleden een dekbedovertrek besteld bij de zusteronderneming en betaald maar nog niets binnen.

Diverse keren gebeld, krijg je antwoordapparaat, dus gemaild, maar krijg ook geen reactie, is hetzelfde telefoonnummer en mailadres maar krijg geen reactie. Dus bestel er nooit iets je wordt toch belazerd.

Daan
26-11-2020

Geen reactie, geen retourbeleid

Bij dochterbedrijf kinderkamer.nl een overtrekset besteld én betaald. De maat bleek bij aankomst niet goed. Gebeld en volgens bandje gemaild. Contactformulier werkte niet. Totaal geen reactie. Kansloos! Nergens op de site iets over retourbeleid. Bah, oplichters!

Student
14-09-2020

Joepie tent is binnen!

Kapotte wrak, scheve poten met roest en 3 verschillende kleuren binnen gekregen, wat eigenlijk een "Tent" moest zijn!

Een en al oplichting! Blijf uit de buurt van deze OPLICHTERS! Laat staan zaken doen met ze! Bah!

Danny
01-09-2020

Order nooit ontvangen

Heb 2 maand geleden reservestuk besteld en betaald.

Zou verzonden zijn maar nooit ontvangen door mij.

Reeds 6 mails gestuurd en nooit reactie ontvangen.

Blijf hier weg!

Pauline
09-07-2020

Bij opzetten een scheur ontdekt in het dak. Contact gezocht per telefoon en met een bandje verwezen naar email klantenservice. Geen reactie gekregen terwijl ik diverse mails heb verstuurd. In feite is het hier geluk of pech hebben. Dat is geen manier van zaken doen. Ik raad u af hier te bestellen.

Dide
01-05-2020

Wat een waardeloos bedrijf

Totaal andere tent gekregen en dit gemeld maar niet verder geholpen. Konden het uitzoeken. Slechte kwaliteit, erg lelijk en totaal anders als op de foto.

Nooit weer bestellen

Iwan
01-05-2020

Zeer slechte service

Tent besteld en betaald, nooit ontvangen. Zijn telefonisch niet te bereiken, reageren niet op mail. Ik raad iedereen aan om hier NOOIT iets te bestellen!

Fred
24-04-2020

Waardeloos!

Al jaren een klant,maar service?

Slechte ervaringen.

Weer een ervaring rijker,in één woord,oplichters!

04-04-2020

Geen klantenservice

Partytent besteld maar na enige dagen nog niks gehoord. Dan maar eens bellen. Nummer gebeld wat op de site staat maar dan krijg je een bandje. Email gestuurd volgens de instructie van het bandje maar geen reactie. Tweede mail weer geen reactie. Msn bericht gestuurd u raad het al geen reactie. Uiteindelijk wel het geld teruggestort gekregen zonder vermelding van redenen. Kortom ze zijn gewoon niet te bereiken.

Maurice
28-11-2019

Zeer slechte communicatie

Tent besteld. godzijdank via billink( achteraf betalen ).

Na uitpakken bleken de doeken niet goed verpakt waardoor het zwarte frame had afgegeven op alle witte doeken. De mailwisseling verliep vreselijk stroef. een zaak aangemaakt bij billink en rechtsbijstand.

Weken later zonder enige mail werd er een vuilniszak bezorgd met daarin een tentdak. geen wanden alleen het dak. Het dak was gebruikt vies en van een compleet ander type.

Daarop iets minder vriendelijk gemaild. direct actie ondernomen met billink en door billink en rechtsbijstand.

Inmiddels zonder enige vorm van Communicatie is het bedrag kwijtgescholden.

Respect voor billink. maar niet voor partytentenshop. communicatie is 0 . bellen kan niet. Vermoedelijk doet "linda" deze webshop er bij .op zolder en laat producten via andere leveranciers opsturen met een kleine marge er tussen waardoor mevrouw geen zin heeft in gezeur en klachten.

Men moet vooral doen waar men goed bij denkt te doen. Maar als je bij deze dame besteld betaal niet vooruit .

Bram
03-11-2019

Niet aan beginnen

Tent gekocht, niet tevreden over de kwaliteit. Vervolgens contact gezocht om informatie op te doen over het retourbeleid. Geen enkel gehoor, zowel via de mail als telefoon niet. Daarnaast vele reacties gelezen dat mensen hun geld niet terug kregen nadat ze het wel retour hadden verzonden. Hierdoor besloten de tent toch maar te houden. Totaal niet tevreden over deze oplichters! Je kan beter ergens anders een tent kopen.

Leo
15-10-2019

Waardeloze zaak

Tenten waren snel geleverd. na 1 keer opzetten al een tent kapot, beide tenten geretourneerd in overleg met Partytentenshop. Maar tot de dag van vandaag geen geld retour mogen ontvangen.

Deze mensen moeten gestopt worden, geen tenten meer kopen bij partytentenshop.nl

Janet
09-08-2019

Service waardeloos

Partytent besteld,snelle levering,zag er goed uit.

Na de tweede keer op te willen zetten,sprong het elastiek stuk.Mail gestuurd met foto,geen reactie,dus nog maar een mail en wederom geen reactie.Dan maar bellen en krijg je te horen dat het toch echt via de mail moet.Nog maar eens verstuurd,geen reactie.

Dus bij deze,vlotte levering,maar owee als er iets stuk gaat,dan hoor je niks meer.Dus geen tent kopen bij partytenten-shop!

Mat
30-07-2019

Geen reactie en geen levering.

Via hun neven website radiatorombouw-shop.nl een ombouw besteld. Zou binnen twee a drie dagen worden geleverd. Ondanks diverse mails met vraag over leverig die uitblijft nul reactie. Nog een paar dagen wachten en dan maar naar de politie om aangifte te doen van oplichting.

Hiltje
09-07-2019

Correcte levering en klantvriendelijk

Ik kan alleen maar positief zijn over Partytentenshop! Op internet lees je toch altijd alleen het gezeur. Daarom deze positieve review. Als iets goed is moet het ook gezegd worden. Onze easy up 3x3 partytent had wat vertraging, maar ik ben steeds vlot en correct te woord gestaan via de mail. Ook een ontbrekend onderdeeltje is keurig onder service bezorgd. Mooie korenblauwe waterdichte stof. De buizen zijn kwetsbaar, dat kun je zien. Maar daar is de prijs ook naar. Als je de tent met beleid opzet heb je er een super partytent aan die qua kwaliteit-prijsverhouding een goede deal is.

Jort
14-06-2019

Top concept

Scheelt toch als je 4 tenten eenmalig nodig hebt en je ze gweoon super simpel ken huren

Sterre
14-06-2019

Kapotte partytent geen reactie op 2 mails

Via bol.com bij dit bedrijf terecht gekomen. Dan mag je verwachten met een betrouwbare partner te maken te hebben. Maar niets is minder waar. Tent staat nauwelijks en er is al een stuk afgebroken. Meteen gebeld, kreeg antwoordapparaat met de melding dat klantenservice alleen via mail te bereiken is. Na 3 dagen nog geen enkele reactie op mijn vraag of ik een nieuwe tent kan krijgen voor het weekend ivm feestje. Niets meer gehoord. Ben ik blij dat ik voor achteraf betalen heb gekozen. De tent gaat retour via bol.com en een nieuwe via een ander bedrijf is vandaag aangekomen. 10 euro meer maar stukken beter van kwaliteit.

Meer PartytentenShop.nl reviews