Petplan192 ervaringen

Elly
10-01-2020

Snel afhandelen facturen

De facturen worden altijd snel afgehandeld.

Renalda
10-01-2020

Super tevreden over petplan

Declaraties worden altijd correct en snel afgehandeld. Bel je met vragen wordt je altijd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan!

Theo
09-01-2020

Prettig en goed

Ons hondje heeft een nieuwe kruisband gekregen , telefonisch contact en advies waren zeer correct . Alles zeer snel afgehandeld . Nu op naar volledig herstel . Petplan is een goed plan .

Stanley
08-01-2020

Goede verzekering

Vind ze altijd snel en correct , bedankt

Corry
06-01-2020

Osteopaat voor mijn hond

Het is jammer dat je niet zelf kan kiezen voor een therapeut of osteopaat. Want heb slechte ervaringen met een gedragstherapeut gehad die aangesloten is jullie. Daarom heb ik zelf naar een osteopaat gezocht. Ik heb geen vertrouwen in de therapeuten die bij jullie aangesloten zijn. Jammer. Voor de verdere rest super verzekering snelle afhandelingen.

Frans
05-01-2020

Belazeren de boel

Pas na het afsluiten van een basis verzekering wordt er plotseling melding gemaakt dat er sprake is van een ras-clausule en dat er hierdoor sprake is van een beperkte dekking , misleiding dus

vervolgens wordt er na een onderzoek bij de dierenarts , waarbij overigens niets verontrustends wordt vastgesteld , tenminste niet aan ons medegedeeld?
door petpal ineens ook een conclusie getrokken wordt en allerlei andere beperkingen in de dekking opgelegd.

dus pure oplichterij

Herman
31-12-2019

Prima zorgverzekering voor dieren

Online ingediende nota's worden zeer snel en vakkundig behandeld. Als klant heb ik het gevoel dat de medewerkers echt betrokken zijn bij dieren.

Christel
28-12-2019

Goede verzekering

Heb goede ervaring met Petplan verzekering Krijg keurig mijn rekening terug betaald. Voor een ziekenhuis bezoek hoef je zelf niet voor te schieten. Wordt geregeld door hun Toen mijn kat overleed hebben ze alles keurig netjes afgehandeld. Mijn andere kat is ook bij hun verzekerd Ben blij dat ik dat gedaan heb Dus voor mij een top verzekering

Anton
27-12-2019

Geeft rust op vaak die momenten van zorgen rondom huisdier!

Mijn meer dan 13 jaar oude Duitse Staande Draadhaar heeft al lange tijd problemen.
Die worden goed en frequent begeleid door mijn dierenarts en dan is het fijn dat er een goede basisverzekering is via PETPLAN!

Jacqueline
Jacqueline
24-12-2019

Snelle afwikkeling

Heel fijn zo’n snelle afwikkeling als je huisdier zo ziek is.

Jqa
24-12-2019

Aanrader!

Inmiddels is onze hond al "bejaard" maar zolang we haar hebben is ze al verzekerd bij Petplan. Voor zover het nodig was heeft Petplan alles keurig en inzichte-lijk geregeld.

Willem
16-12-2019

Jammer dat er in feite steeds minder vergoed wordt.

Toen wij de verzekering afsloten voor onze hond werd er duidelijk meer vergoed als nu het geval is. De premie is (logischerwijs) wel omhoog gegaan, maar de vergoedingen (niet logisch dus) zijn minder en lager. Preventief, jaarlijkse controle en entingen wordt niet meer vergoed. Jammer!
De afhandeling van declaraties is op zich wel goed en wordt redelijk snel uitgevoerd.

Linda
Linda
12-12-2019

Kwakkel konijn

Mijn vorige konijn mankeerde vaak iets. Toen ik na zijn overlijden uiteindelijk besloot een nieuw konijn te nemen heb ik gelijk de Petplan verzekering afgesloten. Geen spijt van. Declaraties worden snel afgehandeld. Duidelijke feedback en klantvriendelijk. Ruime vergoeding voor behandelingen.

Els
10-12-2019

Behandelingen zieke hond

Correcte telefonische antwoorden en snelle afhandeling rekeningen

Hannah
09-12-2019

Na correctie perfect geholpen

We kregen (na klacht) precies de vergoeding die we verwachtten bij ons pakket. Het controleren van de delclaraties vind ik wel wat lang duren.

Judith
04-12-2019

Fijn en klantgericht

Met Pip van 16 weken al direct bij de dierenarts geweest. Helaas in het weekend, dus weekendconsult.
Het was ook nodig met de AB en oogzalf en Pip is weer de oude.
Fijne communicatie over de declaratie!

Eugenie
02-12-2019

Snelle vergoeding en boven verwachting

Flink wat kosten gemaakt voor onze kat bij de dierenarts. We hadden gedacht vrijwel niets terug te krijgen, echter we kregen onverwacht toch 50 procent vergoed! Dat scheelde enorm. Ook de snelle afwikkeling kunnen we zeer waarderen.

Corry
02-12-2019

Milt eruit en maag vastgezet

Prima verzekering
Wordt snel en goed afgehandeld.
SUPER!

Ivo
29-11-2019

Kleine Kaat

Tot voor kort naast de sterilisatie geen declaraties hoeven te declareren, tot ons mopsenkind begon te hinken & obsessief begon te kijken. Hoge koorts, uitvallen naar onze EB waar ze anders zo stapel op is. Na 5 bezoeken DA & Dierenziekenhuis en 2 kuren AB & Metacam verder, stond ze ingepland voor rontgen/echo & operatie. Gelukkig slaat de 2e AB kuur ( andere dan de 1e) wel aan en kunnen we haar alle ellende besparen. Mits het ook goed blíjft gaan als de AB klaar is. Petplan is bezig alle kosten terug te betalen zonder moeilijk te doen, daar zijn wij erg blij om, want het is al ellendig genoeg dat ze zo in de lappenmand zit, en dat ze de autoritten nu als vreselijk ervaart ( DA) terwijl ze dat niet eerder had. We hopen op een goede afloop.

Sabina
28-11-2019

Gelukkig nu pas nodig gehad.

Onze hond werd ineens heel ziek en bleef maar overgeven. Uitgebreid onderzocht door de dierenarts en een injectie gekregen tegen de misselijkheid. Rekening ingediend bij Petplan en keurig vergoed. Fijn dat je een uitgebreide uitleg krijgt met wat er nu precies vergoed wordt. Erg vriendelijk personeel bij de klantenservice. Kan mijn ziektekostenverzekeraar nog een hele hoop van leren.

Meer Petplan reviews
Welk cijfer geef jij Petplan?