Petsecur reviews

6.0
Lieke
07-03-2024

Tevreden met de verzekering en de afhandeling.

Fijne verzekering.

Snelle en accurate afhandeling

Marja
07-03-2024

Het is lastig dat het hele patientendossier moet worden opgevraagd om voor vergoeding van de dierenartskosten in aanmerking te komen. Maar ja, beter iets dan niets . En de actie die ze nu hebben waarbij je de eerstvolgende maand de helft van je premie hoeft te betalen mits je een review schrijft is aardig.

07-03-2024

Ben zeer tevreden over Petsecur, de zorgverzekering voor mijn hond. Deze had onlangs een blaasontsteking. Het bezoek dierenarts, urineonderzoek en en medicatie liepen vrij snel op. Ik heb de rekening ingediend en vrij snel zijn zij uit gegaan van betaling (90%, omdat ik de hoogste premie betaal). Kortom een verzekering, dat ieder huisdier zich wenst en verdient

Ingrid
07-03-2024

Altijd snelle afhandeling en Dex is goed verzekerd, ik ben een tevreden klant

Mirjam
07-03-2024

Omdat mijn hond oorontsteking voor ik de verzekering afsloot heeft gehad wordt al wat maar iets relevant is afgewezen.

Dwz medicijnen die ook voor oorproblemen zijn maar daar niet voor wordt gebruikt.

Allergietest die voor iets anders was gedaan afgewezen.

Ik had sterilisatie meeverzekerd krijg je maar 250 terug.

Maar je zit er wel 60 maanden aan vast

Erg jammer allemaal.

Na 60 maanden ben ik weg

Joyce
07-03-2024

Ik ben erg blij met petsecur, nooit problemen ermee gehad en ze betalen best snel uit.

EB
07-03-2024

Uitstekende verzekering. Je krijgt het bedrag wat je declareert snel teruggestort en je wordt goed geholpen aan de telefoon als je vragen hebt. Zeker een aanrader

Kas
07-03-2024

Goede en snelle afhandeling van de declaraties.

Anna
07-03-2024

Tot nu toe slechts één keer gebruik gemaakt van de diensten van Petsecur, maar alles verliep vlekkeloos. Heb de factuur vergoed gekregen zonder nadere vragen en ook de uitbetaling was vlot. Kortom, zeer tevreden.

07-03-2024

Nadat wij weer een pup hebben genomen, zochten we uiteraard naar een goed verzekering.

In Petsecur hebben we een proma huisdieren verzekering gevonden.

Na een paar weken kreeg onze pup een ongelukje waarbij er een aantal fotos gemaakt moesten worden en de nodige bezoeken aan de dierenarts werden gemaakt.

Petsecur heeft heel snel gehandeld en de vergoedingen werden snel uitbetaald.

Hopelijk blijft het op de reguliere bezoeken aan de arts hierbij, maar we hebben veel vertrouwen gekregen in Petsecur.

Mvg. Fam. Ridderhof, Den Haag

BVB
07-03-2024

Ben tevreden over de verzekering. Alles wordt netjes uitbetaald. Helaas veel kosten moeten maken bij de dierenarts waardoor sommige declaraties wat langer duurde maar uiteindelijk wel netjes werden uitgekeerd.

Kimm
07-03-2024

Heldere en duidelijke polisvoorwaarden.

Goed maandbedrag.

Mat
06-03-2024

Ben zeer tevreden heb geen problemen als ik neer dieren arts ben geweest met mijn hondje en met uit betaling van petsecur

D vo
06-03-2024

Tot nu toe tevreden, vergoeden wat ze zeggen te vergoeden. (Natuurlijk wel eerst goed alles lezen)

Arno
06-03-2024

Naar de dierenarts geweest met de hond wel meteen een rekening vragen deze ingediend en een snelle en correcte afhandeling ervaringen

Vincent
06-03-2024

Ik ben tevreden met de verzekering. We hebben het meest uitgebreide pakket en 90% wordt vergoed. Declaraties worden meestal binnen twee weken uitbetaald. Dus wat ik krijg wat ik er van heb verwacht

Noa
06-03-2024

Betalen relatief snel vergoeding uit

Xx
29-02-2024

Ik ben uiterst ontevreden over petsecur. Mijn hond (puppy) heeft in zijn jonge bestaan een aantal DA bezoeken moeten ondergaan vanwege hele duidelijke (niet erfelijke) medische indicaties. Bij het indienen van de claims heeft Petsecur heel lang (weken) gedaan over de claimafhandeling en heeft Petsecur alles in het werk gesteld om onder de rechtmatige claim uit te komen door een (naar mijn mening onredelijk) beroep te doen op de vele uitsluitingsgronden die in de polis staan. (hier had ik mij beter in moeten verdiepen voor het aangaan van de verzekering!). Ondanks het feit dat het beroep op uitsluitingsgronden door mij (met steun van de DA) weerlegt kon worden, hielden zij vast aan het ingenomen standpunt en moest ik maar op een andere manier 'mijn gelijk halen'. Dit was voor mij teveel moeite (en te duur) en heb mijn verlies maar genomen. Petsecur is vrijgesteld van wettelijk toezicht door De Nederlandsche Bank en de AFM en is het dus niet mogelijk om bezwaarschrift in te dienen.

Vera
26-02-2024

Verzeker je huisdier hier NIET! Zoveel gedoe met deze verzekering. In november 2023 hebben wij afscheid moeten nemen van ons hondje. Tot op de dag van vandaag ben ik met deze verzekering bezig omdat ze iedere maand weer premie afschrijven. Tig keer gebeld, gemaild. Iedere keer valse beloftes dat de verzekering nu echt gestopt is. Ik voel me niet gehoord en het is pijnlijk om hier nog iedere maand aan herinnerd te moeten worden.