PhoneMarket.nl reviews

6.1

28-05-2022

Doos van telefoon was geopend en opnieuw verzegeld. Wat zou dat betekenen? Er zal toch hopelijk geen spyware opzitten?

Volgens phonemarket.nl is dit heel normaal, ze doen dit wel vaker zo.

Kanok
13-05-2022

Heel slecht bedrijf, ik stuur mijn foon via dhl terug.

DHL was 2 keer bij hun adres, niemand daar neemt, ik betaal zending kost voor? Ik stuur email met link voor tracking, jordy zegt gelijk zonder de link kijken en zei ik stuur naar dhl punt, hoe slecht werken. Ik wil niet meer mijn pakket sturen, door als nog meer zend, niemand neemt weer, ik betaal zending kost voor? Ik vroeg hun, zij willen pakket niet ophalen, Dus ik moet mijnzelfd bij ophalenpunt pakken en breng die mijnzelfd, en zij praten over wet no.461,, oh oh, wat een slechte mensen en BedriegeBedrijft.

Bedriegen, Fraud en oplichting bedrijft. Niet kopen met hun, als jullie iets probleem met product, zeker heel slecht service en oplichten!

Edwin
15-03-2022

Via de site een telefoon besteld. Na 5 dagen maar eens gebeld waneer ik deze op kon halen.

Vervolgens een dag aan het lijntje gehouden en zeggen ze opeens dat de bestelling verlopen is en dat ik de telefoon opnieuw, voor een veel hogere prijs, maar opnieuw moet bestellen.

NOOIT MEER Phonemarkt, wat een stelletje oplichters.

Als klap op de vuurpijl krijg je ook nog een dreigement aan je broek omdat je ze een lesje omgang met klanten aanbied.

Repareermijntelefoonaub
07-01-2022

Mijn telefoon die pas 1 jaar oud was zou gerepareerd worden. 3 maanden gewacht, ineens heeft hij waterschade en moet ik betalen om hem terug te krijgen? dit klopt niet! hij had een probleem aan de batterij of het systeem, aangezien hij continu opnieuw opstartte. Repareer mijn telefoon en stuur hem terug of geef mij een nieuwe! dit kan echt niet!

Leo
16-12-2021

Gekocht airpods max. Deze beviel niet en getracht te retourneren. Ze doen er alles aan om onder terugbetaling uit te komen. Wat wel helpt is een klacht indienen via Thuiswinkel waarbij ze zijn aangesloten. Uiteindelijk het geld volledig teruggekregen. Ik koop nooit meer bij phonemarket.

Roy
08-12-2021

Niks kopen bij dit bedrijf!

In juli mijn telefoon naar hun opgestuurd ivm defect scherm.

Nu december en wacht nog steeds op de uitslag.

Tiental keren gebeld, veel mails gestuurd!

Iedere keer weer een smoes, en standaard mails!

Ik moet maar even geduld hebben zeggen ze!

Niet kopen bij dit bedrijf!

Foppe

Tevreden

Rina
29-07-2021

Snelle levering van iPhone

De ene dag besteld, de volgende dag geleverd. Keurig.

Lieke
20-03-2021

In 2020 een stofzuiger gekocht welke na 4 maanden niet meer werkte. Na verschillende mails de stofzuiger in oktober opgestuurd ivm de garantie. In december nog 1 bericht gekregen dat hij terug was bij de leverancier. Daarna heb ik nog minimaal 6x gemaild en meerdere keren gebeld. Geen enkele keer reactie gekregen. Helaas geen compensatie of andere oplossingen. Slecht bedrijf.

16-03-2021

Phonemarket is niet te vertrouwen!

Phonemarket is niet te vertrouwen!

De bestelling en levering van het toestel ging redelijk snel.

Maar na twee maanden normaal gebruik verloor ik al 2 knoppen van het toestel dat te boek staat als “onbreekbaar”

Na contact opgenomen te hebben met Phonemarket bleek dat ik alles zelf mocht regelen, op mail reageren zij niet of traag, de klantenservice is een lachertje, ze zuigen allerlei verhalen uit hun duim en ze zijn ronduit onbeschoft.

Mijn toestel heb ik opgestuurd naar de Dr Mobile reparatiedienst maar deze konden mijn telefoon niet meer repareren toestel is zelfs zonder overleg met mij vernietigd, voor de garantie moest ik maar contact opnemen met de Phonemarket.

Zij kwamen tot de conclusie dat het toestel een fysieke schade had waardoor deze niet onder de garantie viel, zonder ook maar een schaderapport van Dr Mobile ingezien te hebben, hierna heb ik niks meer van hun vernomen………

Ze zullen in reactie op mijn klacht wel weer aangeven dat ze alles voor de klant hebben ondernomen om het probleem op te lossen, maar het probleem is de Phonemarket zelf, hun aftersale service is ver beneden pijl, en ik verdenk hun zelfs dat ze afgekeurde telefoons verkopen….

Beste lezers let op met een aankoop bij de Phonemarket het zijn een stelletje bedriegers….

Leon
23-12-2020

Ze doen wat ze beloven, top.

Voor 2de keer bij Phonemarket iets gekocht, voor 2de keer tevreden. Ze doen wat ze beloven, top.

Jim
15-12-2020

Zeer klantonvriendelijk

Mijn AirPods gingen stuk na 1 jaar en 1 maand.

De Apple garantie van 1 jaar was verlopen, en volgens deze winkel heb je dan dus geen garantie meer.

Dit klopt niet , volgens Nederlands recht heb je nog steeds recht op garantie bij.

Ik kon ze terugsturen ter reparatie , alleen de onderzoekskosten waren al 40 Euro.

Na een week kreeg ik het niet werkende product terug, met de opmerking dat hij het gewoon deed.

Uit 1 van de 3 openingen kwam geen geluid, net zoals de week daarvoor.

Na telefonisch contact hierover, werd de lijn gewoon verbroken na de mededeling dat ik verder niet zou worden geholpen.

Wat een dramatisch slechte vertoning.

Voor mij nooit meer een aankoop bij Phonemarket.

Verder kreeg ik ook nog te horen dat een slechte review ze totaal niks doet.

De arrogantie.

07-12-2020

Slechte ervaring met Phonemarket.nl

Ik heb Apple Earpods besteld. De geleverde Earpods leken op het ook originele Earpods van Apple. Maar het geluid is beduidend slechter en de microfoon werkt niet. Het lijkt erop dat ze een nep-artikel gestuurd hebben. Hierover heb ik een e-mail gestuurd, ze wilden de Earpods nakijken of ze werken, dan moest ik zelf €4,- euro verzendkosten betalen. Daar had ik geen zin in, voor een product van €12,-.

Toen ik hierover een review schreef kreeg ik opnieuw bericht. Ze wilden de verzendkosten voor de retour ook vergoeden, mits ik de review aanpas. Nou prima, doen we dat. Product teruggestuurd en de bon van de retour.

Vervolgens na een week krijg ik bericht dat het product werkt en of ik nog een keer verzendkosten wil betalen om ze weer terug te sturen.

Nogmaals aangegeven dat er wel geluid uit komt, maar erg slecht en dat ik vermoed dat ze nep zijn. Ze blijven volhouden en mijn argumenten negeren.

Hierna heb ik om een test-rapport gevraagd van de test na retour. die heb ik nooit ontvangen en tot op heden (paar weken later) reageren ze niet meer op mijn e-mails en wacht ik nog steeds op mijn geld van het product en retour sturen.

Ik zit dus nu zonder product en zonder m'n betaalde geld.

Erg slechte service, ga hier nooit mee in zee.

Sami
26-10-2020

Zeer blij

Heb een bestelling geplaatst helemaal blij mee goede service

M Selim
25-10-2020

Hele slechte zaak, slechte service

5 uur geleden

Heb roborock gekocht bij dit bedrijf. Na enkele maanden is een wiel er afgevallen. Heb onderdeel meegenomen om te laten herstellen. Enkel onderdeel was niet voldoende ik had garantie voor heel t apparaat. Vervolgens met hele apparaat langs geweest. Nu werd verteld dat er geen garantie was op onderdelen van dit product.

Heb verzocht om onderdeel te bestellen en te herstellen op mijn kosten. Mij werd vertels dat ze t zouden onderzoeken.

Na 10 dgn kreeg ik mail dat ze dit ook niet konden. Werd simpelweg verwezen naar alibaba om daar te kijken om te bestellen.

Hele slechte service, hele slechte zaak!

Zeker geen aanrader om iets. Te kopen!

Hubert
18-08-2020

Maken hun eigen voorwaarden uitsluiting herroepingsrecht om geen retour

Geen terugbetaling retour van ongedragen Samsung galaxy active watch 2 zwart wegens algemene voorwaarden uitsluiting herroepingsrecht wegens hygiëne en gezondheidsredenen en waarvan de verzegeling verbroken is!

Bij hun partner Bol.com valt een watch niet onder hygiënische producten

Na 3 aangetekende brieven willen ze een tegemoetkoming met een waardevermindering van

40% geven .!

In het aanleverpakket zat de in papier gewikkelde

lader niet in een rond doosje tesamen met de watch in het met tape dichtgeplakt doosje . Heb een vermoeden dat het niet een nieuwe watch is ( demo

watch winkel , opruiming? )

WAAROM? Lees verder ‘

De Samsung galaxy active watch 2 zwart 40 mm( art . R830 ) is ook niet meer leverbaar , is vervangen door Samsung galaxy active watch 2 4 G 40 mm

met art .nr R 835 .

Edwin
28-07-2020

Geen kennis van producten neemt geen verantwoording voor fouten

Zeer vriendelijk door de telefoon maar hebben geen kennis van hun producten.

Verschuilen zich achter allerlei excuses om producten niet retour te nemen.

Goede prijs snelle levering maar de after sales is een ramp. Beter ergens anders iets meer betalen.

Jo
07-05-2020

Garantie is een ramp en kost extra

Laatst heb ik een smartphone met bijpassende freebuds gekocht. de freebuds werkten echter niet.

Om deze te laten (repareren / vervangen) ben ik door het aangetekend terug zenden op eigen kosten xtra aan het betalen voor iets wat niet mijn fout is. tevens is het nog niet zeker of ze daarna werken.

Dit is een schande.

Raisa
10-03-2020

Snelle levering

Super snelle levering, goede prijzen.

Duidelijk overzicht op de website.

Paulus
06-03-2020