Plintenstunter.nl reviews

04-08-2022

Prima voor elkaar.

Fred
04-08-2022

Prijs, kwaliteit, levering, alles was geheel naar wens. Op verzoek is zelfs extra snel geleverd. Top.

03-08-2022

Perfecte afspraak voor aanpassen van mijn bestelling en snelle levering

Ronny
03-08-2022

Prima service, je wordt gebeld door de chauffeur om te overleggen hoe de levering zal worden uitgevoerd, wij waren niet thuis en hij heeft alles zoals afgesproken uitgevoerd. TOP!

Mireille
03-08-2022

Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Aflevering goed verlopen en vooraf contact met chauffeur over tijd is erg fijn.

Michele
01-08-2022

2e keer dat ik hier een bestelling doe en weeral liep alles vlotjes. De plinten waren zoals vorige keer top! Perfecte afwerking in ral 9010.

Mvg.

Michele

Johanna
24-07-2022

Zaterdags besteld, er stond tussen 2 en 4 dagen levertijd. We kregen ze pas de zaterdag er op. De chauffeur zou een half uur van te voren bellen, dat is niet gebeurt dat was hij vergeten zei die. Hij wou me 2 bussen kit geven ik gaf aan dat ik er 3 zou krijgen, waar op hij zei; o ja u heeft gelijk, ik ben er niet helemaal bij, was ook laat met alles die dag omdat zijn vrijdag avond druk en wild was geweest. Hartstikke leuk voor hem, maar professioneel iets minder. de plinten zijn daar in tegen mooi, netjes en goed verpakt aangeleverd.

Diny
18-07-2022

Vlugge en correcte levering.

Ricardo
13-07-2022

Levertijd iets langer als gewend, maar verder netjes verlopen.

Plinten zijn van goede kwaliteit, bezorger belde netjes een half uur van te voren om de bestelling te leveren.

Materialen zijn netjes ingepakt en onbeschadigd aangekomen (Tot zover zichtbaar, zit namelijk nog in de verpakking).

Al met al een bedrijf waar ik mijn spullen nog een keer zal bestellen ;)

11-07-2022

Snel geleverd, de bezorger belde netjes 30min van te voren top geregeld ben er erg blij mee

Alex
09-07-2022

Zoals bij eerdere bestellingen. Klantvriendelijk, accuraat en weten waar je aan toe bent

Nicole
08-07-2022

Alles weer perfect in orde, mooie plinten!

Harrie
08-07-2022

Plinten besteld. Goede kwaliteit voor zeer goede prijs. Werd door eigen vervoerder afgeleverd op ons adres.

Marijn
07-07-2022

Fijn bedrijf. Erg snelle levering. Kon goed afspraken maken. Prima plinten. Bij de bezorging wat foutjes, maar netjes binnen een paar dagen opgelost.

Jac
06-07-2022

Alles is vlotjes en volgens afspraak geleverd. Dit is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar plinten.

Matthijs
02-07-2022

Slecht gelakte plinten. Druipers erop, overgangen erop. Slechte dekking op sommige stukken. Stukjes van sommige plinten af. Gelakt bestellen heeft geen meerwaarde hier. Je moet er nog zelf overheen schilderen om een goed resultaat te krijgen.

Toine
01-07-2022

Uitstekende service, vriendelijke helpdesk, bezorgers zijn meedenken en zelfstandig! Echt uitstekend, hier kunnen veel online partijen nog iets van leren. Zeker een aanrader.

30-06-2022

Mooie plinten alles volgens afspraak gegaan

Zeker een aanrader

Tessa
25-06-2022

Top service! Goede prijs/ kwaliteit.

Vriendelijke hulp van de chauffeur.

Geert
24-06-2022

Goede materialen supersnel geleverd.