Plintenstunter.nl reviews

9.1

Jan Boekhorst
23-06-2022

Bellen keurig voor terugkoppeling over levertijd. Nauwkeurige track and trace.

Wesley
22-06-2022

Mooie afgewerkte plinten en een snelle levering met goede communicatie top ervaring

Diana
19-06-2022

Mooie zwart gelakte plinten .levering op tijd en alles met zorg verpakt

Margriet
16-06-2022

De kraal eiken plinten 14 stuks netjes verpakt zijn keurig en fatsoenlijk netjes bij mijn voordeur gelegd door de bezorger gisterenmorgen rond 10 uur en onbeschadigd , goed bedrijf .

16-06-2022

Goede service, goede kwaliteit, bezorgd op afgesproken moment.

Voor herhaling vatbaar👍🏻

Guus
15-06-2022

Top! Super plinten en super bevestigingskit. De MDF plinten zijn prachtig te zagen!

Dick

Mooie plinten , netjes geleverd

15-06-2022

Duidelijke en snelle comunicatie.

Nette plinten

Else
11-06-2022

Super! Goed aanbod, goede prijs. Bij ons was de bestelling niet helemaal goed doorgekomen maar na contact per mail is dat direct opgelost. Binnen enkele dagen hadden we de plinten alsnog binnen. Chauffeur/bezorger was ook enorm vriendelijk! Zeker aanrader.

Johanna
07-06-2022

Er zaten wel wat krassen op de randen van sommige plinten en een deuk in een hoek van een plint

04-06-2022

Mijn ervaringen met de Plintenstunter zijn uitermate goed. Uitgebreide keuze, mooi product en duidelijke product omschrijving. De prijs is prima en de bezorgers zijn vriendelijk.

Een verkeerd geleverd product wordt weer mee teruggenomen en zonder poespas omgeruild. Zeer prettige en directe communicatie met Plintenstunter mocht er iets verkeerd gaan. Hier wil je graag zaken mee doen!

Ik ben zeer tevreden over de Plintenstunter.

Alex
03-06-2022

Een fantastische service. We hadden de verkeerde maat plinten besteld. Deze werden zonder problemen omgeruild

Roel
02-06-2022

Snelle en correcte afwerking van plinten in kleur.

Vincent
01-06-2022

Netjes gelakt en verpakt! top!

Michele
26-05-2022

Super goeie service.stiptheid , klantvriendelijk gewoon zoals het moet! En niet te vergeten de kwaliteit van de plinten een dikke welverdiende 10! Doe zo verder.

Petra
26-05-2022

Het zijn mooie plinten en dat voor die prijs

Nick
25-05-2022

Duidelijke communicatie van de bezorger en snel geleverd!

Lilian
24-05-2022

Mooie producten, goede kwaliteit

Gerd
22-05-2022

Top service, en vooral dank aan hun medewerker Tijn voor het meedenken en de flexibiliteit t.a.v. (meerdere) uitleveringen aan ons.

Gerd

Guus
22-05-2022

Netjes bezorgd incl fijne plinten lijm.

Wel jammer dat het tel. moeilijk te berijken is.