Plintenstunter.nl reviews

9.0

Guus
22-05-2022

Netjes bezorgd incl fijne plinten lijm.

Wel jammer dat het tel. moeilijk te berijken is.

20-05-2022

Goede service, bij bestellen via website bleek dat er niet meerdere items besteld konden worden in 1 opdracht. Na contact met de klantenservice was dit snel opgelost. ( wensen in opmerking veld vermelden en klantenservice past de order aan en koppelt dit ter controle op juistheid terug)

Sandra
15-05-2022

Bestelling prima geleverd zoals gewenst en op de juiste afgesproken plaats

Jaap
15-05-2022

Uitstekende ervaring ermee Netjes afgeleverde plinten En de chauffeur heel vriendelijk en correct

Arjan
15-05-2022

Bestelproces prima, in kleur bestelde plinten, levering en communicatie ook een dikke plus.

Geleverde plinten keurig zoals verwacht, goede kwaliteit plint + spuitwerk. Aanrader!

13-05-2022

Perfecte produkten en levering met goede afstemming over de exacte datum en tijd. Heel tevreden.

Klarien
12-05-2022

Hele mooi plinten ontvangen. Wordt keurig van te voren gebeld bij aflevering. Goede kwaliteit. Ben zeer tevreden.

Natascha
11-05-2022

Onze plinten in december besteld en gisteren eindelijk binnen gekomen.

Ze zien er in wel goed uit.

Nu nog monteren.

Klantvriendelijk zeker goed.

Alleen de lange wacht tijd van de plinten wat minder.

Ronny
11-05-2022

Top zoals het hoort te zijn

06-05-2022

Het werd allemaal super snel geleverd. En het ziet er allemaal fantastisch uit. Zou het bedrijf zeker aanraden.

Quinten
26-04-2022

Voor de tweede keer besteld en wederom zeer tevreden! Kwalitatief goede plinten voor een goede prijs. Bezorging ook heel netjes. Kortom, een aanrader!

Aad
25-04-2022

Plinten niet ontvangen in de gewenste afmeting en vooraf ook niet geïnformeerd hierover.

25-04-2022

Ik heb plinten besteld en hierbij vermeld bij afwezigheid hoe te handelen.

Ik ben telefonisch benaderd om mede te delen dat de bestelde hoeveelheid meters uitgeleverd zouden worden met een standaard andere lengtemaat om dat bestelde maatvoering niet meer leverbaar bleek te zijn.

De plinten zijn keurig uitgeleverd en op de afgesproken plaats neergelegd in verband met afwezigheid.

Ik zou zo weer een bestelling plaatsen bij de plintenstunter als ik dit nodig heb in de toekomst

Claudia
23-04-2022

Prima plinten.

Omruilen ging goed. Makkelijk contact te krijgen met het bedrijf. Bezorging ook duidelijk. Je wordt van te voren gebeld dat ze er aan komen.

22-04-2022

Heb 3 weken moeten wachten op mij plinten terwijl ik elke week erover heb gebelt en 2x zijden ze dat ze op die datum zouden komen maar het niet kwam

Rini
22-04-2022

Prima naar wens. Had plinten op kleur besteld.

Alles netjes verpakt aangeleverd niets beschadigd.

Goede controle aan de deur of alles klopt qua aantallen en zeer vriendelijk geholpen.

Dikke aanrader.

22-04-2022

Bij de bestelde plinten waren helaas enkele sterk beschadigde exemplaren.

Na de melding hieromtrent is er direct actie ondernomen en hebben we inmiddels vervangende exemplaren ontvangen.

Hulde voor de service.

De plinten zijn erg mooi en voldoen geheel aan de wensen hier.

met groet

Didi
22-04-2022

Het geleverde product was prima, echter het duurde erg lang voor we het product kregen bijna 3 weken. Ook vond heb ik meerdere keren gebeld voor informatie en vaak werd de lijn dan verbroken voor ik iemand aan de lijn kreeg. Dus slechte informatievoorziening.

Adje
21-04-2022

Alles netjes geregeld prima

Erwin
20-04-2022

Je krijgt een strenge mail waarin gezegd wordt dat ze een half uur voor levering bellen, neem je niet op dan rijdt de chauffeur door.

Alles geregeld en wat denk je …. niet gebeld maar de spullen gewoon geleverd. Het geeft onnodige stress en zorgt ervoor dat ik de volgende keer wel 2 keer nadenk of ik zo geleverd wil krijgen.