Plintenstunter.nl reviews

9.1

Freek
16-04-2022

Probleempje met de bestelling snel opgelost en materiaal van goede kwaliteit snel geleverd. Ik bestel de volgende keer weer bij deze site.

15-04-2022

Snel geleverd goed product

Edwin
13-04-2022

Prima plinten die netjes op tijd en volgens afspraak bezorgd werden.

Een aanrader.

Sdr
09-04-2022

Afgelakte mdf plinten besteld. Bij 85% van de plinten is de rechterkant 15cm niet gedekt afgelakt. Bestel hier dus geen afgelakte plinten!

Bernadette
08-04-2022

Bestelling snel geleverd. Leveringsdatum gewijzigd en voorstel van levering mijnerzijds snel geaccepteerd. Mooie plinten. Ik zou er zo weer een bestelling plaatsen

Mira
07-04-2022

Product: Kraal plint Mdf v313 afgelakt 9010 18 x 90 mm 2.44 m1

Goed product, keurig verpakt geleverd, zaagt goed, plakt goed, staat goed. Toppie!

05-04-2022

Erg lange levertijd. Moest er zelf veel achteraan bellen om überhaupt plinten geleverd te krijgen. Helaas niet de eerste keer. Eenmaal geregeld was de service wel netjes. Maar ik wil liever de plinten gewoon volgens afspraak op tijd zonder al de moeite van mijn kant.

Kristof
01-04-2022

Zeer correcte service, fijn te woord gestaan door een medewerkster bij vragen. Zeer snel geleverd en mooie kwalitieit!

Suzan
29-03-2022

Prima uitvoering van de order.

Afleveren perfect geregeld, telefoontje vooraf.

Hide
29-03-2022

Ondanks een klein probleem (internet verbinding werd onverwacht verbroken tijdens de betaling) toch een prima communicatie en afhandeling.

Perfect! Een aanrader .

Levering zoals afgesproken.

Fb
29-03-2022

Zeer tevreden over kwaliteit van de plinten, ook van de levering. Dienst na verkoop laat echter te wensen over. Ik had een verkeerde bestelling geplaatst en heb deze retour samen met een nieuwe bestelling terug meegegeven met de chauffeur. Na meer dan 2 maanden heb ik echter nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ook op mijn mailtjes hierover krijg ik geen reactie terug. Jammer. voor dit mooie product.

Vinshar
29-03-2022

Plinten zijn netjes afgewerkt en bezorgd binnen de afgesproken termijn.

Erwin
27-03-2022

Dikke prima allemaal hoor!

Wachttijd van ongeveer 2 weken echter dat was te wijten aan een gewenste kleur.

De chauffeurbelde ruim een uur voor aankomst en heeft de plinten (incl. kit) op mijn verzoek onder mijn overkapping gelegd.

Keurig geregelden prima service! Dikke aanrader.

Florence
26-03-2022

Bij bestellen werd aangegeven dat de levertijd 20-22 werkdagen bedroeg, maar de plinten waren binnen twee weken al binnen. Goede kwaliteit en vriendelijke bezorger.

Pe
25-03-2022

Degelijke kwaliteit doch hier en daar een foutje.

Roy
23-03-2022

Goed product voor een goede prijs en vlot geleverd.

Nathalie
23-03-2022

Na 6 weken en meerdere telefoons nog steeds geen levering! Geen duidelijkheid over bestelling maar wel al bijna 700 EU betaald! Nooit meer!

LUC
21-03-2022

Goeie kwaliteit, zeer correct 👍👌

Harrie
18-03-2022

Makkelijke website en bestellen. Als de gegeven leveringstermijn overschreden wordt, krijg je geen bericht en moet je zelf even contact zoeken. Je krijgt snel antwoord. De chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam.

Bram
17-03-2022

Prima kwaliteit en communicatie. De levertijd was deze keer iets langer; 3 weken, maar voor ons geen probleem.

Het profiel voor de deurlijsten van vorig jaar was niet meer leverbaar, dit is voor een andere kamer dus te overzien.