Plintenstunter.nl reviews

9.1

Janine
17-12-2021

Duidelijke site, snel geleverd, goed verpakt, top!

17-12-2021

Makkelijk besteld en mooie plinten geleverd tegen een gunstige prijs.

Marie Antoinette
15-12-2021

Plezierige lui om zaken mee te doen, denken met je mee, adviseren welke soort deurlijst tov de plint mooi zou uitkomen. Kortom een heel goede service!

Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen

Iwan
15-12-2021

Super geholpen en zeker overal in meedenkend

Amy
15-12-2021

Mooie plinten, past perfect, duidelijke communicatie rondom de levering

13-12-2021

Helaas kun je 7 witte plinten en 3 zwarte plinten niet in 1 order plaatsen. Alles wordt gelijk geleverd alleen moet je nu wel vrachtkosten betalen over de kleine order en krijg je ook 1 montagekit minder.

Sander
13-12-2021

Besteld met beloofde levertermijn 2-4 werkdagen. In realiteit was het 9 dagen.

Communicatie daaromtrent was er ook niet.

11-12-2021

Snelle correcte levering.

Zeer beleefde chauffeur die de bestelde plinten neerlegde waar ik het wilde.

Minpuntje is dat de lak erg kwetsbaar is.

Erg snel beschadigd.

Omar
10-12-2021

Helemaal in orde.

Liza-Marie
09-12-2021

Ik ben ontzettend blij met mijn zwart gelakte plinten!

Ze kwamen netjes verpakt in huis geleverd.

Super bedankt voor de goede service en de hele mooie prijs!

05-12-2021

Snel geleverd

Het zou wel beter zijn als ze ook genoeg kit er bij doen. Voor de aantal meters

Twee patronen. Voor 36 meter is wel wat aan de krappe kant

En kwastje niet mee gekregen

Maar ben tevreden met de plinten 👍🙋‍♂️

Danny
04-12-2021

De tweede maal dat ik bestel bij plintenstunter.nl en terug heel tevreden! De eerste keer waren het plinten in de grondverf en nu deze maal in de lak 9010. Echt super gelakt, ik kan het echt niet beter en zeker niet voor deze prijs!

Toppie! Ik bestel nog bij jullie!

Mvg

Danny Goethals

Evergem

Jwm
03-12-2021

Een firma die doet wat er beloofd wordt. Goed produkt. Netjes dag van tevoren gebeld wanneer en hoe laat de levering komt en die was er ook klokslag!

Zoals het hoort!

02-12-2021

Keurig afgeleverd en voldoet aan onze verwachting

Anja
01-12-2021

Alles heel vlot verlopen. koerier was goed op tijd. sneller als aangegeven. zeker een aanrader. producten mooi afgewerkt

CM
01-12-2021

Uiteindelijk een mooie levering ontvangen, maar na een bestelling van plafondplinten op 4 okt jl. waarvan op de orderbevestiging stond dat de levertijd tot twee weken kon zijn, bleek na drie keer te hebben moeten bellen dat de artikelen niet alleen maar door drukte vertraagd waren. Ze lagen gewoon in het magazijn te wachten om verpakt en bezorgd te worden. Dit is na mijn laatste telefoontje dan ook uiteindelijk op 29 november keurig gebeurd.

Heel netjes afgehandeld, maar iets meer betrokkenheid bij de afhandeling van mijn eerste telefoontjes zouden het lange wachten en de afwerking van mijn klus wellicht bespoedigd hebben. 😉

C.M. van Nes

Daniël
30-11-2021

Heel blij met de plinten van plintenstunter.nl. Geleverd op de gewenste dag, netjes gebeld 10 min voor levering, vriendelijke bezorger!

RG
30-11-2021

Super goede service en vriendelijke bezorger!

Erik Zoete
28-11-2021

Op zich een prima service vanuit het kantoor, maar de bezorger was ronduit asociaal. Niet zozeer tegenover mij, maar wel tegenover mijn buurvrouw welke inmiddels in de tachtig is.

Toen zij de bezorger aansprak op het feit dat zijn auto in de weg stond (zij kon de oprit niet op met haar auto), toen kreeg zij de volle laag: "Heb je haast ofzo? Je kunt toch wel twee minuten wachten?" En dat op een aardig geirriteerde toon.

Het zou jullie sieren wanneer jullie een excuusbloemetje sturen naar deze mevrouw op leeftijd

Jootje
27-11-2021

Mooie plinten duidelijkheid over leveringstijd en levering. Tevreden!