Plintenstunter.nl reviews

19-01-2024

Juiste communicatie, snel geleverd

Den
18-01-2024

Voor de 2de keer bestelt en nog steeds tevreden. Goed service en goeie plinten.

12-01-2024

Snelle levering en mooie plinten

11-01-2024

Correcte afhandeling van de bestelling. Levering volgens afspraak.

Edwin
11-01-2024

Weer top geregeld, en opmaat geleverd.

Ik ben weer dik tevreden. 👍

04-01-2024

Netjes geleverd mooi en goed voormekaar alleen de kit mog wel een koker extra dat iwel wat krap uitgerekend maar hechte goed

Hendrik
04-01-2024

Goede afhandeling. gevraag bij levering om alles van de grond te zetten onder carport en dat was ook gebeurt! dus goede leverservice ook! eerlijke prijs en goede service

31-12-2023

Mooi op tijd geleverd en alles naar wens verlopen en vriendelijke medewerker en onbeschadigd geleverd

29-12-2023

De laklaag is erg dun. Op somige pleken ging de laklaag er al van af bij het opmaat zagen. Heb ze inmiddels zelf opnieuw gelakt

Vorige plinten bij de plintenfabriek gekocht waren wel iets duurder maar beter gelakt.

21-12-2023

Mooi product en snel geleverd

Erol
15-12-2023

Mooi product en snelle levering,

Zeer tevreden

12-12-2023

De plinten waren zoals ik ze besteld heb en netjes en vlot geleverd. Vooral de service van de bezorgster was erg goed.

Ger
12-12-2023

Als de tube kit, die tekort is geleverd wordt nagezonden een 10. Mooie plinten, wij hebben de afgelakte gekocht. Chauffeur erg vriendelijk en behulpzaam. Vond het reuze vervelend dat er een tube kit ontbrak. Hij geeft een telefoontje vooraf wanneer hij komt aanrijden met de plibten. Al met een aanrader, kwaliteit voor een betaalbare prijs.

10-12-2023

Communicatie na bestelling schiet te kort. Levertijd is een blackbox.

Chauffeur zou bellen voor levering, maar niet gebeld.

Plinten zijn niet allemaal gelijk aan elkaar; er zit wat verschil in de radiussen van het freeswerk.

Maar… daar is de prijs misschien ook naar. Het is niet duur en als je een langere levertijd niet erg vindt en geen behoefte hebt aan een online Portal waarin je precies ziet wat de status van je bestelling is dan is dit prima value for money.

Jochen
08-12-2023

Een welverdiende 9, net geen 10 omdat je uw bestelling niet kan volgen tijdens de productie/afhandeling. Voor de rest zeer tevreden! Dit is mijn tweede bestelling bij plintenstunter!

06-12-2023

Plinten goed afgewerkt en op tijd geleverd . bedankt

05-12-2023

Afspraak tot in de puntjes nagekomen

Voor mij een dikke 10

04-12-2023

Zeer scherpe prijs en vlotte levering.

Goede kwaliteit

Britt
02-12-2023

Zeer vriendelijk leverancier!

Goede kwaliteit plinten.

Was wel niet geleverd tussen 1 - 3 werkdagen.

Wel de 4de werkdag netjes geleverd.

Prijs/kwaliteit top! Dezelfde plinten bij een grote tegelwinkel in België, bijna dubbel zo duur.

Guido
29-11-2023

Alles volgens afspraak. Levering mooi op tijd en de bezorger was zeer vriendelijk.