Plintenstunter.nl reviews

9.0
Gerda en Remy
23-10-2023

Snelle en nette aflevering door vriendelijke chauffeur.

Prima producten en goed verpakt.

Hardhout en afgelakte plinten

22-10-2023

Overzichtelijke website, goede prijzen.

Prima bezorging.

Al met al prima.

22-10-2023

Alles correct geleverd , prima service .

20-10-2023

Snelle levering en keurig volgens afspraak alles geregeld. Wel erg vroeg uit de veren omdat de chauffeur al om 7.15 voor de deur stond. Maar dat is dan ook het enige. Voor de rest alle lof voor bestellingsproces en levering

Henny
20-10-2023

Op tijd geleverd

Cor
18-10-2023

De bestelde plinten werden op de afgesproken datum bezorgd, de plinten waren perfect ingepakt zodat deze onbeschadigd waren, de bezorger was erg behulpzaam om deze binnen te brengen al met al pluim voor het bedrijf zal het zeker een ander aan bevelen.

13-10-2023

Goede afspraken die worden nagekomen

Triest.

Plinten ontvangen die waren beschadigd. Kan gebeuren. Na 3 weken kreeg ik eindelijk reactie op mijn mail die ik al meerdere keren verzonden had. Ondertussen had ik het zelf opgelost met schuurpapier en verf. Later werd ik nog gebeld. Me excuses etc etc. Mevrouw ging het uitzoeken wat er allemaal fout gegaan was en in overleg voor compensatie. Ondertussen weer dik 2 weken verder zonder wat te horen.

13-10-2023

Als bedrijf kunnen we bij jullie niet aankopen met intracommun. leveringen. Hierdoor krijgen jullie 21% teveel btw bedrag en wij betalen deze teveel aangezien we ze niet kunnen recupereren.

Jammer voor zo'n mooi aanbod van assortiment dat ze de potentie niet zien voor b tot b market. Als dit niet aangepast zal worden, gaan we voor dit artikel een andere leverancier zoeken uiteraard

12-10-2023

Site zou iets duidelijker mogen maar gekochte plinten zijn goed voor een mooie prijs. Ik ga zeker terugkomen als ik nog eens plinten nodig heb.

Michelle
11-10-2023

Snel geleverd! Goede prijzen

Youri
08-10-2023

Zeer nette plinten zwart afgelakt en goed verpakt en snelle levering! Complimenten aan het hele team!

Fransien
08-10-2023

Plinten in kleur besteld, helaas had ik de verkeerde kleur ingevuld, maar na 1 telefoontje werdt het meteen opgelost en heb ik de plinten in de juiste kleur keurig afgeleverd gekregen, zal dit bedrijf zeer zeker aanbevelen!

05-10-2023

Zeer mooi gelakte en nette plinten welke fijn te verwerken zijn.

Afhandeling ook netjes, zat een schoonheidsfoutje in maar dit kan gebeuren.

Onze order was kwijt geraakt in het systeem, na telefonisch contact over de status kwam men tot deze ontdekking. Dezelfde dag kreeg ik de terugkoppeling dat ze gestart waren met de productie. Levering was snel hierna.

Al met al dus zeer tevreden!

02-10-2023

Snel en netjes afgeleverde bestelling, opmerkingen op het bestel formulier netjes opgevolgd.

HJ
28-09-2023

Snelle levering , en geen gedoe

Eduard
27-09-2023

Klantvriendelijk, fijn personeel, perfecte service en prima producten.

Bedankt.

Awillem
17-09-2023

Levering en prijs conform afspraak. 90 meter besteld met 4 kokers gratis kit. Heb bij moeten kopen omdat ik te royaal ben geweest met het kit aan te brengen.

Kevin
14-09-2023

Super makkelijk om je plinten te bestellen op welke kleur en lengte je wilt.

Super behulpzame chauffeur van plintenstunter zelf helemaal top dus tot de volgende bestelling.

Daan
11-09-2023

De levering duurde iets langer, maar de plinten waren perfect, qua vorm, maat en kleur! Bijgeleverd zaten 2 tubes kit en dat was genoeg om de plinten te pakken. Ze waren makkelijk te zagen en te monteren. In een ochtend zat alles gemonteerd. Omdat de levering iets langer duurde heb ik gemaild en telefonisch contact opgenomen. Daarna werd alles snel en naar tevredenheid afgehandeld. Ik zal binnenkort nog wat extra plinten bijbestellen. Bedankt! Groet Daan Luijten