Post.nl23 ervaringen

Charles
28-05-2021

Slechtste pakket bezorging van Nederland.

Ik verwachte drie pakketjes, eerste is spoorloos vedwenen, na anderhalve week geven ze toe dat er iets mis was maar een oplossing hadden ze niet.
Tweede pakket werdt keurig zoals aan gemeld bezorgd, maar wel aan alle kanten beschadigd en kapot, de bezorger begreep erbook niets van hoe of dat nou kon!
Op het derde pakketje zit ik nog steeds te eachten.de status van het bezorgmoment is a nul drie!maal veranderd en staat momenteel op onbekend.
Wat een waardeloos bedrijf.

Jeroen
01-05-2021

Postbode niet aangebeld maar wel gemeld dat ik niet was

Jeroen

Ben tussen de afgesproken tijd met 2 personen thuisgebleven. Krijg in eens melding op mijn mailadres dat de postbode is geweest.Niet aangebeld en geen bericht achtergelaten.de postbode brengt mijn pakketje naar een ophhaalpunt want "bezorgpoging niet geslaagd". Ja niet geslaagd omdat die bezorger gewoon niet geweest is en niet eens meer de moeite nam om hier aan te bellen. Hele dag verspild. Slecht bedrijf. En de service afdeling van postnl is een kopie van de postbode, ja, tja kan niks doen en oohh ja ik heb in de cursus geleerd sorry hoor. Kan pas maandag na 15u(het is vandaag zaterdag) het bij een post pakket punt ophalen. Ggrrrrr.

Erika
Erika
27-04-2021

Postagentschap heeft geen idee wat ze doen.

Een “bubbeltjes plastic” envelop die gewoon door de brievenbus kan wordt vereerd met een pakketzegel van €7,25. Als ik terug ga om te zeggen dat het niet klopt komt het verhaal dat het niet door de brievenbus past. het pst wel degelijk door de maatlat, dan kan het niet ongedaan gemaakt worden. Wil ik dat toch dan moet het blijven liggen tot woensdag (dinsdag is een vrije dag). Dat pikt mijn klant natuurlijk niet.
Andere ervaring daar. Welk gratis pakket? Er zit een zegel op die via Sendcloud is geprint. Pakket weer meegenomen naar het volgende agentschap gereden, pakket gescand en verzonden. Niks aan de hand.
Serieus als je dan een agentschap hebt zorg dan op z’n minst dat degene die er mee moet werken weet wat hij doet. Hier zien ze me niet meer terug.

Pieter
Pieter
01-03-2021

Een zeer belangrijke brief niet bezorgd

Het betreft een brief die niet is aangekomen op een antwoordnummer met een getekende offerte voor een hypotheek waarin persoonlijke informatie staat. Deze brief is d.d. 18 februari 2021 naar CC Hypotheken Service Team, Antwoordnummer 620, 3800VB, Amersfoort gestuurd en nog niet op 1 maart 2021 aangekomen. Ik stel dat post.nl een wanprestatie heeft geleverd en dat het mij nu al 291 euro heeft gekost omdat de nieuwe hypotheek niet op tijd ingaat.

Petra
13-02-2021

Geen goed woord voor over

Schandalig hoe je voor de gek gehouden wordt en maar zit te wachten op een pakket dat niet geleverd wordt. Om vervolgens wel de hoofdprijs aan verzendkosten te betalen.
Er moet niemand meer zaken doen met dit bedrijf.

Paul
Paul
29-01-2021

Pakket niet geleverd en vervalsen handtekening .

Leveren niet en sturen je een mail dat ze geleverd hebben .Bende dieven en oplichters die met jou pakket een eigen handel beginnen

Michael
23-01-2021

Rampbedrijf post.nl

Wat de rest wel kan lukt post.nl niet, op tijd een pakketje afleveren. Dus particulier of winkelier, verstuur met welk bedrijf dan ook maar nooit met post.nl. De corona drukte is bij alle koeriers bedrijven te voelen maar leveren over het algemeen prima op tijd af, behalve post.nl. En maar de aflever datum verlengen. Wat een ramp. Misschien een keer investeren in personeel en materiaal, dan maar minder bonus voor Mevr de directeur.

Feline
14-01-2021

Bezorger bezorgd al 2,5 maand onze pakketen niet

Waardeloos bedrijf, ik krijg al 2,5 maand mijn pakketen niet bezorgd, terwijl we wel thuis zijn. Al 9 keer heb ik onnodig 10 kilometer (per keer) moeten rijden naar de post locatie en voor de 9 pakketen heb ik toch echt betaald voor thuis bezorging en niet bezorgen op een post locatie. Al heel wat klachten in gediend, maar tot op heden niks opgelost. Waardeloos bedrijf! Zeer slecht pakket bezorger van post nl.

Triny
Triny
06-01-2021

Voor niets zitten wachten op medicatiemiddelen

Vandaag zouden er medische toebehoren bezorgd worden tussen 15.45 en 18.45. Hele dag thuis gebleven omdat de bezorging van een ander pakket vrijdag ook al niet bezorgd werd en we deze benodigdheden nu nodig hebben, omdat door alle drukte de bezorging al langer op zich liet wachten. Geen bezorger. Kijk op de track ode en zie tot mijn verbazing dat de bezorging weer niet gelukt is. Wil hier telefonisch een klacht voor indienen, gaat eerst via een robot, waar je uiteindelijk een nummer van krijgt dat je kan bellen. Ruim een half uur gewacht tot we iemand aan de lijn kregen(wel vriendelijk en behulpzaam zover ze kan), heeft klacht genoteerd en geprobeerd de bezorger te bereiken, helaas. Wordt morgen geleverd, maar dan hebben wij een medische afspraak. Daar kunnen ze helaas niets aan doen, dan wordt het nog een dag later en ophalen bij het depot. Hoop dat het dan wel beter gaat dan de vorige keer, toen was er een storing en mochten ze het pakket niet meegeven. Zeer frustrerend

Lenie
30-12-2020

Waar blijft mijn kleding voor mijn overleden kindje

Er is een kindje overleden en ouders bestellen kleding op de site van neomaatje. Deze kleding wordt dezelfde dag nog verzonden met track en trace en wordt maar liefst 4 dagen later bezorgd. Helaas is het kindje toen zonder passende kleertjes begraven.Dit is te triest voor woorden
Had het met spoedpost verzonden moeten worden a 35 euro?

Joke
06-11-2020

Pakket staat op “bezorgd” niets ontvangen

Volgens de track en trace code is pakket 3 november bezorgd, niets ontvangen. Contact gezocht met post.nl. Wacht nog twee dagen af werd gezegd, nog steeds niets. Nu moet de verzender contact leggen met post.nl om een onderzoek te starten. Waarom kan ik dat niet aanvragen? Ze maken het zo moeilijk mogelijk, waarschijnlijk in de hoop dat ik het opgeef. Waardeloos. (Al vaker pakketjes niet ontvangen, meerdere keren met sieraden, verdacht!)

Rob
02-11-2020

Post .nl Belgie is een ramp

Post.nl vernielt de reputatie van hun opdrachtgevers door te delegeren aan Post.nl/Belgie. Pakjes worden door België geschouwd om na 1 week te leveren in de Maaskant tussen Maaseik en Maastricht ttz aan de boord van de landsgrens. Dat noemt men accurate dispatching. Intussen wordt je mailbox gevuld met automatische berichten die telkens gewijzigd worden.
Over de zaterdagbezorging, meer in een volgende review.

Nicolette
Nicolette
28-10-2020

Pakket zoek

Wat is er aan de hand met dit bedrijf?! Pakketje blijft op sorteercentrum liggen al 2 weken!,
Geen datum wanneer het bezorgd gaat worden. Ik zie zoveel negatieve reacties. Wie kan hier iets aan gaan doen?.!

Janny
04-07-2020

Slechte service

Mijn pakket is afgeleverd alleen niet bij mij. Je staat zeker 15 tot 20 minuten in de wacht als je belt. Dan krijg je Mesen die geen verstand van zaken hebben. Al met al geen pakket en geen doorkomen aan. Zo slecht dat Kassa daar maar eens aandacht aan moet besteden. Denk dat de beerput opengetrokken word.

Beau
23-05-2020

Post nl

Er word volgens mij nooit aangebeld want ik ga altijd extra dicht bij de bel zitten. En ik let super goed op en toch krijg ik dan een mail dat ik niet thuis was en dat het naar een post nl punt gaat. Helemaal prima dat ik het moet ophalen dus ik krijg de volgende dag een mail dat het bij mijn post nl punt is afgeleverd en ik kom daar. En geen pakket te vinden. Ik moest de volgende dag maar terug komen en dat is nu al de zoveelste keer. Ik snap dat het druk is enzo maar stuur dan gewoon die mail niet. Ik doe iedere keer moeite en toch gaat het fout

Louise
29-02-2020

Asociale werkwijze

Afhaalpunt van Post.nl is een glasschadebedrijf in een garage, op een bedrijven terrein dat afgelegen, onveilig en gevaarlijk is waar vrachtwagens af en aan rijden. Er zijn andere punten in de wijk, die veilig zijn.
Ik ontving op vrijdag 28/2 een zoek het maar uit kaart om op zaterdag 29/2 na 15.00uur mijn pakket kon afhalen. Het glasschadebedrijf sloot om 15.15uur en niet wist of mijn pakket er zou zijn.
De genen van post.nl, die op deze kwaadaardig, wrede manier omgaan met anderen moeten vooral zo doorgaan en denken onschendbaar te zijn.

Serhat
26-01-2020

Pakket Kwijtgeraakt

Donderdag 23 Januari 2020 heb ik een bestelling geplaatst bij Wifimedia, waarbij het in de regel de volgende dag bezorgd zou moeten worden. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Dit vindt ik zeer kwalijk. Het pakketje dat verstuurd zou worden is aangemeld maar nog niet bij Postnl, zo staat er als je track and trace code invoert. Wifimedia vertelt op zijn beurt dat het pakketje wel is opgehaald door Postnl. Ik vermoed dat mijn pakketje in een van de containers van Postnl is achtergelaten zonder deze te op te nemen in het verdere sorteringsproces. Het zit gewoonweg in een van de containers van Postnl in Arnhem. Heel slordig. Zo ga je niet om met andermans pakketjes.

Oplossing: Als mijn pakketje alsnog tijdig bezorgd wordt.

Rudie
10-01-2020

AMATEURS

Brief 9dgn geleden met Track&Trace verstuurd naar Zwitserland, niet aangekomen, code ingevuld maar geen respons. Uiteindelijk telefonistes gesproken die niets voor me kunnen betekenen. Je loopt tegen een muur op. Nooit meer deze prutsers iets laten bezorgen.want dat kunnen ze niet.

Ben
31-12-2019

Waar blijven onze verzonden kerstkaarten

Wij hebben 2 weken geleden 40 kerstkaarten verzonden. Een flink aantal is nog niet aan gekomen. Schandalig! Waar blijven al deze kaarten? Na kerst bezorgen heeft geen zin. Inmiddels is er geen alternatief meer. Handig gedaan Post.nl vandaar de dikke onvoldoende. Maar overwegen om volgend jaar digitaal prettige kerstdagen te wensen. Op deze manier verdwijnt ook deze traditie in deze koude en kille wereld. Gefeliciteerd Post.nl

Wolff
07-12-2019

Moest verboden worden in België

Grote ergernis alom
Geen of veel te weinig informatie waar men iets aan heeft
Onbereikbaar
Kortom 0 op tien, zeker weten

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Post.nl?