Post.nl3 ervaringen

Hennie
19-08-2019

Pakket kwijt geraakt door Post.nl

Pakket via Primera Kennedylaan 88 Roosendaal verstuurd. Nu werd er door Track & Trace code aangegeven dat het pakket is afgeleverd. Na weken blijkt dit toch niet zo te zijn (Inmiddels is de code weggegooid) en wijzen beide partijen naar elkaar dat zij dit zonder die code kunnen opzoeken (Heb wel een bon met klant- en bonnummer).

Eigenaar Primera-zaak wil al helemaal niks doen (vindt dit alleen maar lastig) daar hij zich hier niet verantwoordelijk voor voelt.

Beide partijen zijn geen aanrader en nemen geen enkele verantwoording.

Toon
30-07-2019

Niet aan huis bezorgd!

Uw pakket wordt afgeleverd bij een post.nl locatie, terwijl het nooit aan mijn adres is aangeboden.
Das makkelijk, maar daar betaal ik niet voor!

Post.nl is geen ptt, die kon je vertrouwen.

Roelof
11-07-2019

Voor de 2e keer een pakket kapotgemaakt voor Post.nl

En dat in 1 jaar. Deze keer een pakje naar de VS, een zeefdruk in een speciale verzenddoos. Is iemand op gaan staan! Dus ik claim de schade. Krijg ik te horen dat ik het niet goed had ingepakt. Onzin. Hoe kan iemand er op gaan staan? Dat lijkt me zeer onzorgvuldig. Bovendien was het pakket aangetekend en verzekerd verstuurd. Zo kun je altijd je schuld afwentelen.
Wie heeft nog meer slechte ervaringen met beschadigde post door Post.nl of met Monique Team PostNL (ongetwijfeld een fake naam want je schaamt je toch om als klachten-afhandelaar bij Post.nl te werken.
Roelof

Welk cijfer geef jij Post.nl?