PostNL reviews

10-02-2023

Post nl is de grootste flop die er is, het is ze nog geen enkele keer gelukt om op tijd met mijn pakket voor de deur te staan.

Vorige keer had ik een veerpoot besteld van 1700 euro en die lag in verpakking uren lang voor me deur zonder dat er aangebeld was.

Wat er deze keer weer gebeurd is.

Uw pakket komt vrijdag tussen 12:15 en 14:45, vervolgens kijk ik op mijn mail en zie ik dat ze er om 09:45 stonden.

Ik heb nooit problemen met andere koeriersdiensten maar post nl is erg slecht in wat ze doen.

WIma
04-02-2023

Pakketten zouden bezorgt worden bij mij thuis.

Pakketten zijn niet bezorgd terwijl ik thuis was.

Twee dagen later pakketten afgeleverd bij afhaalpunt aan de andere kant van Den Haag.

Daar het twee pakketten betreft van 14 kg per stuk kan ik die onmogelijk ophalen met de fiets. Maar weer eens contact opgenomen met post nl. Over 3 dagen worden ze als het goed is bezorgt bij een afhaalpunt in de buurt.

Zal mij benieuwen of dat goed gaat. Zijn dan al een week verder . Schandalig waardeloos bedrijf

Ank
03-02-2023

Pakket besteld, werd de volgende dag niet geleverd. In de Postnl app een afgesproken plek bij huis aangegeven om het de volgende dag dan te leveren. Wordt dit niet gedaan, weer geen pakket thuis geleverd. Krijg een mail dat het pakket naar een servicepunt wordt in mijn woonplaats wordt gestuurd de volgende dag. Echter, mijn pakket wordt naar een servicepunt gestuurd, 15 km van mijn woonplaats vandaan! Hoe kan dit? Diverse malen klantenservice gebeld, die totaal mijn verhaal niet snappen en telkens met idiote excuses komen dat er die dag niets geregeld kan worden om het pakket dezelfde dag in mijn woonplaats te krijgen! Je krijgt domme excuses dat ze er niets aan kunnen doen, dat het aan de afzender ligt, enz. enz.maar je hoort geen oplossing en service wordt totaal niet geboden! Je wordt over 3 werkdagen gecontacteerd om naar een oplossing te zoeken! Daar heb ik mijn pakket na 3 dagen wachten niet in huis! Waardeloze service en totaal geen klantvriendelijkheid!

02-02-2023

Deze tent moeten ze gelijk sluiten . Wat een waardeloos zooitje ongeregeld ,de bovenlaag uiteraard. Die knulletjes moeten maar eens een keer naar school gaan of zo . Want een bedrijfje runnen kunnen ze niet . Mvg jk

Kamila
01-02-2023

Bejaarden mogen zelf sjouwen met vloerkleed, PostNL levert zonder reden af bij afhaalpunt!

Een vloerkleed besteld op 29 januari. De leverancier FlyCarpets heeft het dezelfde dag verzonden. Helaas bezorging door Post Nl. Na 2x de leveringsdatum aangepast te hebben wegens drukte (kerst is toch al geweest en Sinterklaas ook? O ja, het zullen die duizenden pakketten voor Valentijn wel zijn 🤣) en twee keer de leveringstijden waren we op 1 februari eindelijk in blijde verwachting van een succesvolle bezorging. Hele dag thuis gezeten en gewacht, maar mooi niemand. Last op avond een sms’je, het is wel bezorgd maar dan niet bij ons maar op een afhaaladres. Dat betekent dat wij nu met een 250 x 290 vloerkleed moeten gaan sjouwen. We zijn beide bejaard en manipuleren met zo’n zware rol is toch niet meer zo eenvoudig. En dat terwijl de afspraak is bezorgen op het adres en de chauffeer het zo af kan leveren bij de voordeur. Super klantonvriendelijk en schandalig gedrag!

Inge
27-01-2023

Pakket tot 2 keer toe geprobeerd te versturen naar mijn broer op Gran Canaria. Tot 2 keer toe retour gekregen. Erg balen. En dan probeer je ze te pakken te krijgen, nou bijna onmogelijk.

Cor
27-01-2023

Ik heb al meerdere keren beschadigde pakketen binnen gekregen , die gewoon opengemaakt waren en de inhoud was weg .

postnl neemt geen enkele verantwoordelijkheid , en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd .

waardeloos bedrijf!

Remco
27-01-2023

Pakketten worden voor de zoveelste keer niet op tijd uitgeleverd.

Ik heb echt geen tijd meer voor deze onzin en zou graag willen dat Postnl nou eens beterschap gaan beloven.

En ook werkelijk daad bij het woord voegen, ipv elke keer meer geld en geen service.

26-01-2023

Wat een walgelijk bedrijf. Wel mail sturen maar afspraken niet nakomen. Eergisteren al mail gehad dat ze de 25ste zouden bezorgen. Nou dus niet. Vandaag de 26 weer mail dat het tussen 8 en 18.00 bezorgd zou worden. Nou weer niet. Bel je de klantenservice krijg je te horen dat je moet wachten tot morgen. Terwijl ze het pakketje vandaag binnen hebben gekregen. Stuur dan geen mail. Walgelijk bedrijf.

25-01-2023

Heb echt nog nooit klachten gehad over de PostNL! En al helemaal niet over onze bezorgers door de jaren heen.

Hier kan de UPS nog iets van leren! Die komen gewoon helemaal niet langs, niet aan de deur, niet door de straat, die komen gewoon HELEMAAL niet! UPS is geen bezorgservice, maar een haalservice.

Klasse PostNL 👍

Mel
25-01-2023

Belt nooit aan als ze de bezorging komen leveren, in plaats daarvan dumpen ze het pakket ergens in de centrale hal. Ook geen briefje in de bus, gewoon een email dat het pakket zogenaamd prima bezorgd is.

Inte
21-01-2023

Al voor de derde keer pakket met alcohol wat niet aankomt en nergens meer te vinden is

Wordt gewoon gejat

Alle andere pakketten komen gewoon aan

Zelfs een keer na drie dagen pakket open gemaakt en flessen verwisseld met iets goedkoops erin

Lekker bijverdienste voor de bezorgers

Volgens Gall&Gall gebeurd het soms wel met 30 bestellingen op een dag

Snap niet dat daar niets aan gedaan wordt

Wilbert
20-01-2023

Gisteren zou er een pakket worden bezorgd. In de loop van de melding kreeg ik via track & trace de melding dat het bezorgen niet was gelukt.

Vandaag mijn pakket afgehaald bij Primera Veldhoven.

De bezorger had daar 170 pakketten afgeleverd pmdat de ontvangers niet thuis zouden zijn of andere wazige redenen.

Waardeloze medewerker.

Gladys
18-01-2023

Track en trace; pakket wordt geleverd met datum en tijdstip.Vervolgens wordt het tijdstip doorgehaald. Na een week is het pakket zoek. Pakket is niet verzekerd verzonden en inhoud voor een waarde van €43,- weg. Geen excuus, niets. Waardeloos bedrijf. Geen zaken mee doen.

Youri
15-01-2023

"We leveren jouw pakket morgen tussen 13:00 en 15:00"

*Volgende dag*

"We leveren jouw pakket tussen 10:00 en 11:00"

"We leveren jouw pakket Dinsdag tussen x en y"

*Volgende dag*

"We leveren jouw pakket Maandag tussen x en y"

Kappen hiermee.

Vera
14-01-2023

Pakket met tracktracecode gestuurd naar huisadres, niet aangekomen, tracktracecode bestond niet op de app. gelukkig het bewijs met daarop een qrcode bewaard en kon zodoende erachter komen dat pakket bij een afhaalpunt ligt, kon de geadresseerde daarover inlichten, hoop dat ze het nog krijgt.

Was dit luiheid van een bezorger?

Dus goed uw verzendbewijs bewaren tot u zeker weet dat het is aangekomen!

Tracktracecode heeft u NIETS aan!

Stefan
14-01-2023

Ze zetten mijn pakket op bezorgd na het al een tijd vertraagd te hebben maar ik heb niks ontvangen. Contact met de klantenservice is bijna onmogelijk. Ik betaal dure verzendkosten maar heb geen kans mijn spullen te krijgen

12-01-2023

Post.nl bezorgt pakketten niet aan huis bij ons in de buurt. Ondanks meerdere klachten komt er geen verbetering. Het is een ramp om iets via post.nl naar je verstuurd te krijgen!

Ray
11-01-2023

Gistermiddag/avond zou er bezorgd worden tussen 16:30/18:30 er is notabene betaald voor verzendkosten tot bij voordeur, komt er een mail binnen dat deze ivm drukte op postkantoor ligt, dus met ID erheen de baliemedewerker gaf ook al aan dat de werkwijze onfatsoenlijk is, pleuren de container vol paketten zo de winkel in en zoek maar uit omdat de bezorger "zogenaamd geen tijd heeft" of een tot 17 uur mentaliteit, wat een klantonvriendelijk bedrijf, en de wisselende bezorgers die hier op asociale manier met harde muziek. Open zijdeuren en over fietspaden jagen. En vervolgens geen tijd. Dikke 1 voor post NL lekkere organisatie met winsten maar service ho maar.

Emma
09-01-2023

Bijna onbereikbaar via telefoon of email.

Sta nu al bijna een kwartier in de wacht.

Gezien ze het zo verdacht moeilijk maken hun telefoonnumer uberhaupt te achterhalen zou je zeggen dat je niet zo lang in de wacht zou staan.

Dit is nou al de tweede keer in een paar maanden dat ik het halve internet moet afzoeken om met postnl in contact te komen.