PostNL reviews

Youri
15-01-2023

"We leveren jouw pakket morgen tussen 13:00 en 15:00"

*Volgende dag*

"We leveren jouw pakket tussen 10:00 en 11:00"

"We leveren jouw pakket Dinsdag tussen x en y"

*Volgende dag*

"We leveren jouw pakket Maandag tussen x en y"

Kappen hiermee.

Vera
14-01-2023

Pakket met tracktracecode gestuurd naar huisadres, niet aangekomen, tracktracecode bestond niet op de app. gelukkig het bewijs met daarop een qrcode bewaard en kon zodoende erachter komen dat pakket bij een afhaalpunt ligt, kon de geadresseerde daarover inlichten, hoop dat ze het nog krijgt.

Was dit luiheid van een bezorger?

Dus goed uw verzendbewijs bewaren tot u zeker weet dat het is aangekomen!

Tracktracecode heeft u NIETS aan!

Stefan
14-01-2023

Ze zetten mijn pakket op bezorgd na het al een tijd vertraagd te hebben maar ik heb niks ontvangen. Contact met de klantenservice is bijna onmogelijk. Ik betaal dure verzendkosten maar heb geen kans mijn spullen te krijgen

12-01-2023

Post.nl bezorgt pakketten niet aan huis bij ons in de buurt. Ondanks meerdere klachten komt er geen verbetering. Het is een ramp om iets via post.nl naar je verstuurd te krijgen!

Ray
11-01-2023

Gistermiddag/avond zou er bezorgd worden tussen 16:30/18:30 er is notabene betaald voor verzendkosten tot bij voordeur, komt er een mail binnen dat deze ivm drukte op postkantoor ligt, dus met ID erheen de baliemedewerker gaf ook al aan dat de werkwijze onfatsoenlijk is, pleuren de container vol paketten zo de winkel in en zoek maar uit omdat de bezorger "zogenaamd geen tijd heeft" of een tot 17 uur mentaliteit, wat een klantonvriendelijk bedrijf, en de wisselende bezorgers die hier op asociale manier met harde muziek. Open zijdeuren en over fietspaden jagen. En vervolgens geen tijd. Dikke 1 voor post NL lekkere organisatie met winsten maar service ho maar.

Emma
09-01-2023

Bijna onbereikbaar via telefoon of email.

Sta nu al bijna een kwartier in de wacht.

Gezien ze het zo verdacht moeilijk maken hun telefoonnumer uberhaupt te achterhalen zou je zeggen dat je niet zo lang in de wacht zou staan.

Dit is nou al de tweede keer in een paar maanden dat ik het halve internet moet afzoeken om met postnl in contact te komen.

Joris
06-01-2023

Kerstpakket toevallig opgehaald vandaag. Kwam voor een ander pakketje bij een ophaalpunt. Geen mail of iets gehad over het kerstpakket. Wat een drama bedrijf.

05-01-2023

Ooit was het idee dat door privatisering een gezonde marktwerking ging ontstaan die in het belang van de klant zou zijn.

Het resultaat is dat je als klant bent overgeleverd aan een bedrijf dat opereert op basis van winstmarges in plaats van functionaliteit en service.

Ik stond nu 73 minuten in de wacht van de telefonische klantenservice voor zakelijke klanten omdat ik de afzender van een buitenlands pakket wil achterhalen na een inklaringskosten-betaal-verzoek/bevel. PostNL heeft me niet kunnen vertellen wie de afzender van het pakket is of uit welk land het komt. Ook weten ze niet wat er in het pakket zit.

Wanneer basis informatie wordt wegbezuinigd in het belang van een (perverse-) bonus voor de algemeen directeur is bewezen dat privatisering niet in het belang was van de consument.

Bonnie
04-01-2023

Brieven komen regelmatig weer terug, de afzender wordt blijkbaar als geadresseerde gezien.

Verder is het élke decembermaand zo, dat mijn brief nooit een woonadres in Hoboken (België) bereikt.

Marloes
03-01-2023

Al 6 weken bezorgd postnl mij geen pakketten meer dankzij een nieuwe postbezorger, hij bezorgd ze elders, niemand weet waar, want de track en trace nummers staan afgeleverd op mijn adres!?

Ik ben inmiddels 8 pakketjes kwijt! 8! Ik heb UREN gespendeerd om mijn beklaag te doen bij Postnl en alle afzenders om mijn geld terug te krijgen! alle afzenders hebben onderzoek gestart, wat echt dikke onzin is, er komt niets meer uit dan in mijn app staat, is bezorgd op mijn adres .joh! niet dus he?! ik heb een video deurbel, en 8 keer mis is behoorlijk kansloos. ik ben UREN tijd en frustratie kwijt, terwijk POSTNL zijn werk niet doet en daar ligt het probleem! en ja, inmiddels is de gehele buurt afgebeld, maar niemand geeft aan de pakketten te hebben. Mijn man heeft de bezorger een paar weken terug gevonden in de wijk, een buitenlandse man in een aftandse witte bus die geen nederlands spreekt! Hij heeft hem persoonlijk ons huis laten zien zelfs! ( geen een andere bezorger hiervoor heeft hier

Ingrid
03-01-2023

Rouwkaars voor mijn vaders crematie niet tijdig geleverd. De winkel heeft deze ruim optijd opgestuurd. Al dagen op ontvangen bij postnl! Gebeld naar postnl, deze weigerende met een oplossing te komen. Top, dat jullie deze trieste dag nog triester hebben gemaakt! Bagger bedrijf!

Jelle
02-01-2023

VERMIJD PostNL! Het is heel makkelijk om pakketten te stelen.

Email gekregen dat mijn pakket thuis geleverd was, terwijl ik thuis was. Niks ontvangen, buren eveneens niet.

Toen ik de tracking checkte, stond een V'tje waar mijn handtekening moest staan?

Klantendienst kan niks doen omdat ik de afzender niet ben.

Mijn 150 euro is dus gewoon VERDWENEN.

Bestel niets als het door PostNL geleverd moet worden, onbetrouwbare dienst!

Jose
02-01-2023

Afdeling bezwaarinklaring kunnen ze net zo goed per direct opheffen. Ze zitten daar een salaris te vangen en precies niks te doen!

Zogenaamd ontvangen ze je emails niet met toegevoegd bewijsmateriaal dat je dubbel belast bent door ze (tot drie keer aan toe). Gek genoeg ontvan ik dan wel een auto reply afkomstig van postnl maar ze houden vol."nee hoor, niks ontvangen, het komt na 10x bog steeds niet aan" als je daarna alles via de post toestuurt dan is het weer toevallig net niet compleet! groot fiasco deze afdeling

Pat
30-12-2022

Pakketje besteld en kreeg netjes een melding met dag en tijdstip dat deze bezorgd zou worden,de betreffende ochtend zag ik dat de bezorgtijd veranderd was naar een dag later [ door drukte] maar ook de volgende dag hetzelfde verhaal en zo 3x. vervolgens is de status op vertrtaagd gezet en kreeg ik ineens geen enkele melding meer. na telefonisch contact kreeg ik te horen dat ze mijn pakketje kwijt waren en ik pech had want het is niet verzekerd. zo nog een onderzoek laten instellen maar kreeg wederom te horen dat ik simpelweg gewoon pech had. ze sturen ze dat je pakketje in de bus ligt en onderweg is en bezorgd word en zo krijg je te horen dat ze het kwijt zijn en je maar gewoon pech hebt. een pakketje ten waarde van 300euro,wat niet verzekerd kon worden omdat deze via mp gekocht is en die optie niet mogelijk wasis! ikm verstuurde altijd alles via postnl en dat er iets mis kan gaan begrijp ik maar na deze manier van communiceren en afhandelen geen enkel pakketje dat nog via postnl

Angela
28-12-2022

Paketten worden met regelmaat elders geleverd. En zelf kun je uitzoeken hoe je het ophaalt. Het is niet meer de pajjetdienst van vroeger

Danny
27-12-2022

Zeer ontevreden over PostNL! Op 15 december is een pakket naar mij verstuurt. Op 27 december is het pakket er nog steeds niet. Via de klachtenlijn kom je eerst bij een bot, waarna ik kon bellen. Er werd mij medegedeeld dat ik als ontvanger helaas niet de gesprekspartner was, maar dat de afzender dit traject moest starten. Daar er gekoelde producten aanwezig waren (ook voorzien van koelelementen) kan het pakket weggegooid worden. Een excuses kon er ook niet vanaf.

Ik baal hier enorm van.

18-12-2022

Heb van de week op een maandag een aangetekende pakket verzonden naar mijn familie met track en tracecode en het koste € 9.20,-.Dus ik denk het komt wel eerder aan. Niet dus,pakket is pas zaterdag pas aangekomen.

Ik heb via de irritante chatbox die de helft begrijp en daarna een rare figuur van de klantenservice.Zij beloofde dat deze 100% donderdag aan zou komen.NIET dus,maar telefoonnummer gekregen met een code.

088 nr ook nog,nou dat mens verstond ik maar half en zou in onderzoek gaan.Later bleek dat het pakket door een ander bezorgerdienst geleverd was en de bezorger had zelf getekend de klojo.Ik had ook de app van PostNl.Voor mij hoef het niet meer,wat een flut bedrijf.Heb nu een andere bezorgerdienst die duidelijker is en op tijd word geleverd.

PostNl zero 0 enz enz.

16-12-2022

Helemaal k*t, vooral de klantenservice, 52 min gewacht en wie betaald de kosten? Weg met dit bedrijf en nog erger zakelijk zijn wij een PostNL punt. deze gaan we ook maar opzeggen. Wat een slechte service en communicatie. K**tebedrijf dat blijk maar weer.

09-12-2022

Ben nu al 5 pakketen kwijt, waaronder de cadeautjes voor de kids voor Sinterklaas. Als je belt wordt je gewoon het bos in gestuurd door een arrogante werknemer van callcenter. Blijf maar mails krijgen dat ze de tijd en locaties wijzigen, maar breng het gewoon naar mijn huis waar ik voor betaald heb. Hoop dat iedereen dit ongelooflijk slechte en arrogante…. bedrijf gaat boycotten. Zwaar frustrerend hoe ze de klanten kunnen blijven belazeren en er ook nog mee wegkomen.

06-12-2022

Zelden zo’n ballentent gezien. We hebben op 1 adres inmiddels 4 pakketjes onderweg, 8,5,4 en 3 dagen. Iedere dag wordt opnieuw beloofd dat men komt, we nemen er vrij voor en wederom komt men niet opdagen. Snappen deze idioten niet dat als je niet bezorgd dat de ramp iedere dag groter wordt?

Communicatie is onmogelijk en van een simpel sorry heeft men nog helemaal nooit gehoord.

In het kort, zorg dat je wegblijft bij Postnl en indien mogelijk zoek een webwinkel die via andere bedrijven bezorgd