PostNL reviews

06-12-2022

Zelden zo’n ballentent gezien. We hebben op 1 adres inmiddels 4 pakketjes onderweg, 8,5,4 en 3 dagen. Iedere dag wordt opnieuw beloofd dat men komt, we nemen er vrij voor en wederom komt men niet opdagen. Snappen deze idioten niet dat als je niet bezorgd dat de ramp iedere dag groter wordt?

Communicatie is onmogelijk en van een simpel sorry heeft men nog helemaal nooit gehoord.

In het kort, zorg dat je wegblijft bij Postnl en indien mogelijk zoek een webwinkel die via andere bedrijven bezorgd

Helen
06-12-2022

Op 28 november heb ik een pakketje verzonden voor Sinterklaas. Op 6 december nog niet bezorgd!

Aardige mevrouw van de klantenservice kan niets doen. Verzend kosten kunnen worden vergoed maar pakketje geld weg is pech! Zo slecht!

Daar gaat je verassing!

Roland
03-12-2022

Mijn ervaring: pakket nog niet bezorgd na 3 weken. Netjes gebeld en vriendelijk geholpen wordt een onderzoek gestart al mijn gegevens door gegeven maar krijg niks meer te horen nog een keer via face book aangegeven en ze weten het en gaan er achteraan, binnen 3 dagen contact, week verder en nog niks weer Facebook aangegeven en Joost zegt er is een e-mail gestuurd ik kijk maar niks en daarna geblokt op de app. Pakketje nog steeds zoek als u een pakketje wil versturen toch maar naar ups of dhl wat een waardeloze behandeling pakketje kwijt en geld kwijt.

Imkerij
02-12-2022

Doen niet wat ze beloven.

Hebben 200 pakketten van ons niet uitgeleverd aan klanten.

Geen compensatie en geen communicatie hierover

Baggerbedrijf

Michel
02-12-2022

Er is maar 1 optie. neem je eigen verantwoordelijkheid mensen en maak nooit geen gebruik meer van post nl en bestel nooit meer iets bij bedrijven die gebruik maken van post nl

01-12-2022

T is ook altijd wat bij PostNL tuurlijk ik snap dat ze het nu wat drukker hebben dan normaal. vandaag besteld is tegenwoordig als je geluk heb overmorgen in huis ook al ligt het al bij post nl maar als je iets af laat leveren bij een postnl punt in je dorp waarom lig het dan 3 dorpen verder? Je laat het bij ah afleveren omdat je laat thuis ben van het werk, lig het bij een een punt die maar tot 18.00 uur open is en laat je het morgen nodig hebben! Klantenservice zegt dat postnl punt geen pakketjes aan nam vandaag en snouwt je af en gooit de hoorn erop #lekkerbezig

Postnl steelt pakketten
01-12-2022

Dit moet echt wel de slechtste bezorgbedrijf zijn van allemaal, hoe bestaat dit bedrijf nog. Pakketen niet bezorgen en dan de afzender verantwoordelijk stellen voor gestolen pakketen, die de bezorger steelt. Waanzin. Sluit het bedrijf. Ze kunnen geen verantwoordelijkheid nemen, klantenservice kan alleen je vragen beantwoorden in met hetzelfde antwoord: "ik kan niets beloven, mocht het pakket niet opduiken dan kun je terecht bij de afzender voor een oplossing maar ik hoop dat je het pakket snel alsnog in handen zult hebben." hoezo is verloren pakketten de schuld van de afzender, postnl pakt het geld en rent daarmee weg. Nooit je pakketen niet versturen door postnl, ze stelen pakketen.

01-12-2022

Postnl doet zijn werk niet en vraagt dan of ik het kan doen. Ik ontvang een email van postnl dat mijn pakketje is bezorgd op mijn adres. Ik ben gewoon thuis en heb niets ontvangen. Ik dien ern klacht in en krijg dan te horen of ik niet bij de buren kan checken of het daar bezorgd is. Moet ik ineens hun werk gaan doen, dus ik vraag of zij niet kunnen zien in hun systeem of het bij de duren bezorgd is. Ze zegt ja dat kunnen we, er staat dat het niet bij de buren bezorgd is, of ik mischien nog wst langer kan wachten om te kijken of het toch bezorgd word. Maar het was toch al bezorgd. Ok laatste keer dat ik bestel bij een webshop die samenwerkt met postnl. Dit was niet de eerste keer

Jonathan
01-12-2022

Duurt lang voor dat je een pakketje binnen heb ik wacht nu op een pakketje die gisteren binnen zou moeten komen maar nu ineens zaterdag pas binnen komt

Ben
30-11-2022

Wacht al meerdere dagen op mijn pakketje, maar iedere keer de mededeling dat het zo druk is en het pakketje vertraging heeft opgelopen, die losers van post.nl kunnen ook niks goed doen, ze zullen het pakketje wel kwijtgeraakt zijn.

Mijn advies: verstuur niks via die onbetrouwbare losers van post.nl

Janny
29-11-2022

Ik wacht al sinds zaterdag op mijn pakketje medicijnen

zou dan vandaag bezorgt worden sta ik voorhuis te praten rijd de bezorger voorbij , krijg ik een mail we hebben het pakket voor de tweede keer niet kunnen bezorgen >>>>hallo die vent reed voorbij met zijn bus

kreeg daarna bericht kan het pakket morgen ophalen bij een pakketpunt die vent moest bij mij weg langs dat punt rijden ,dus ik postnl gebeld klacht ingediend maar geeft geen donder deze bezorger flikt vaker zulke acties vaak postnl gebeld klacht meerdere keren gedaan waardeloos bedrijf aan het worden postnl

28-11-2022

Donderdag pakket verzonden naar mij, te druk dus vertraging, dagje later, komt er weer niks. Dan lees ik ineens dat ze een bezorgpoging hebben gedaan op zondag terwijl er niets in de app staat vermeld en ik dus niet thuis ben. Dan lees ik in de app dat mijn pakketje onderweg is naar het PostNL punt en een uur later dat het toch niet vandaag maar morgen wordt. Hoe kun je hier in hemelsnaam nog gebruik van maken of zaken mee doen? Zoooooo slecht!

Regina
25-11-2022

De pakketbezorger zei dat hij niet naar 8 hoog hoefde te komen.

Ik ben ziek en niet mobiel. Ik bestel online zodat ik niet hoef te winkelen. Ik betaal verzendkosten zodat het bij de deur wordt gebracht. Ik word nerveus als post.nl komt. Ik bel iedere keer als er een pakjetbezorger is geweest. Ik krijg een vvvbon en er wordt beterschap beloofd 3 dagen later weer ellende. Wat een kutbedrijf

24-11-2022

Ik verwacht een pakket. (post-nl Binnen 5 tot 8 dagen heb jij je pakket binnen.) Nu 22 dagen verder ,nog niks ontvangen. volgens track & trace nog steeds in de soorteer shit.

zeer onbetrouwbaar bedrijf.

Marja
23-11-2022

Een aantal weken geleden de bezorger aangesproken op fout parkeren. Dit is meneer in het verkeerde keelgat geschoten en meneer stond mij tevens nogal onbeschoft te woord.

Sindsdien weigert hij pakketjes op ons huis adres af te geven. Ik ben er nu echt klaar mee. 4x klacht ingediend, 4 x reactie dit kan echt niet en word met de chauffeur besproken en zal niet meer gebeuren …. nou, wel dus net weer, u was niet thuis mijnen bij het afhaal punt! En dit terwijl ik juist de bezorging van deze levering heb gepland op mijn vrije, thuis ben, ggggrrrrrrrrrrr

Jeanine
23-11-2022

Mijn pakket had ik speciaal op donderdag gezet omdat ik dan thuis ben en het zwaar is. Zo stond het na het wijzigen ook duidelijk in de Track & Trace. Nu is de pakketbezorger toch zo stom gisteren (dinsdag) langsgeweest toen ik er niet was en heeft het toen naar een afhaalpunt gebracht waardoor ik met mijn reuma en op mijn fiets (daar ik geen auto heb) deze zware doos ophalen en heb hierdoor weer veel pijn en mijn werk lijdt daar nu vanmiddag onder. Dit is echt schandalig slecht en ik zou jullie aan moeten klagen! Had via Zooplus speciaal voor Postnl gekozen maar dat was dus een slechte keus. Let voortaan eens op!

Jo
22-11-2022

Mijn pakket zou vandaag worden bezorgd na 15.00, na update tussen 13.25 en 15.25.

Daarna bericht dat er vertraging is opgelopen, maar dat pakket voor 22.00 bezorgd zou worden.

Kan gebeuren en goed dat je op de hoogte gehouden wordt, maar

vervolgens om 19.25 een bericht dat men mij heeft gemist terwijl ikzelf vanaf 14.30 thuis, mijn vrouw echter de gehele dag, dus een smoes.

Waarom, nu ligt mij pakket(en niet alleen mij pakket denk ik) op een afhaalpunt die ik morgen mag gaan afhalen, fijn en bedankt PostNL.

Het wordt steeds gekker met dit bedrijf en hun service, waardeloos dus.

Diangelo
20-11-2022

Ik zit letterlijk van 10:00 tot 20:00 thuis te wachten op een pakket krijg ik een bericht dat het nog tot 22:00 kan duren. Om 20:45 krijg ik een bericht dat het morgen geleverd gaat worden. Ongelooflijk dat je een hele dag thuis kan zitten wachten en je gewoon een kil bericht ontvangt dat het niet meer gaat lukken vandaag. Wat doen ze in godsnaam dan die bezorgers?

Berry
19-11-2022

Tussen 17.00 en 20.00 zou mijn pakket bezorgd worden. Krijg ik rond 19.45 allerlei berichtjes dat ik een nieuwe afspraak moet maken want 1e keer niet gelukt is. Zal wel maar niet doordat ik gewoon thuis was. Had nog andere afspraak staan dus na 20.00 weg gegaan. Zie ik om 20.30 dat ze vertraging hebben en voor 22.09 proberen te bezorgen. Tja dan ben ik er dus niet lekker handig dat Post NL

Kaaj
18-11-2022

Ik stond om 19:30 te kijken in de deuropening naar het PostNL busje dat geparkeerd stond voor de ingang van mijn tuin. Mijn pakket zou afgeleverd worden tussen 13:00-19:50.

Meneer rijd vervolgens weer weg. Waar is mijn pakket dan🙄