PostNL reviews

Anton
19-06-2022

Helaas nog steeds teleurgesteld in Post.NL

Op 3 juni kreeg ik in mijn post.nl app een bericht dat mijn Alie pakketje bezorgd zou worden de volgende dag, dit is drie dagen achter elkaar gebeurd maar zonder resultaat. Nu krijg ik alleen te zien sorry dat het niet is gelukt, het pakketje is nog niet fysiek bij Post.NL

Als ik de track en trace bekijk staat daar dat het pakketje op 3 november ontvangen is en gesorteerd. Ik daarom Post.NL benaderd met de vraag duidelijkheid te krijgen omdat dit inmiddels al de 12e keer is dat het extreemlang duurt. Waarschijnlijk is dit verzoek ook zoek geraakt want na 5 dagen nog geen antwoord.

Ik snap echt niet waarom een zodanig slecht werkend bedrijf kan blijven bestaan. Andere bezorg diensten kunnen het wel goed doe, dat heb ik vrijdag nog ervaren door DPD pakketje perfect op tijd en vriendelijk geleverd. Ook ik zeg helaas als de meeste die een review op Post.Nl schrijven: Post.NL je moet je schamen!

Geen
18-06-2022

Pakket niet ontvangen/verkeerd huis bezorgd en na paar keer bellen ben ik niet geholpen

Dominique
17-06-2022

Ik zou een pakketje van bol.com krijgen, hier speciaal vrij voor gevraagd met veel pijn en moeite en kreeg op de dag van bezorging de melding uw pakket wordt vandaag niet bezorgd we komen morgen. Met veel pijn en moeite het telefoonnummer gekregen via het chatbotje. Toen ik de telefoniste aan de telefoon had en mijn situatie uitlegde toonde ze totaal geen interesse en zei dat ze niets voor me kon betekenen, naderhand nog eens uitgelegd waarom het toch van belang was dat ik het pakketje op deze dag zou krijgen, flikkerde ze gewoon de telefoon neer nadat ze gezegd heeft ik kan u niet verder helpen. Ik heb toen terug gebeld en hoorde dat ik dezelfde vrouw aan de telefoon had en ik heb gezegd dat ik dit geen stijl vond hoe ik door haar te woord ben gestaan en ze begon behoorlijk haar stem te verheffen, waardoor ik dus ook niet meer vriendelijk bleef aan de telefoon en ze dus weer die telefoon neer gooide. Ze wou zelfs weten wat in het pakketje zat. Gewoon schandalig dit!

MP
16-06-2022

Wat een bedrijf. Ik bestel hooguit 1x per jaar iets online doordat het altijd mis gaat, gisteren weer iets besteld wat ik dringend nodig had, zou vandaag binnen komen. Je kan het al raden. Zou tussen 11 en 14 worden bezorgd, om 14u staat er helaas, we komen het nog voor 22u brengen. Nu om 16u staat er dat ze überhaupt vandaag niet meer komen en ik maar in de gaten moet houden wanneer het nieuwe bezorg moment is. Volgens mij duurt het nog even tot 22u, knap dat ze dat nu dus al weten, weer de hele dag voor niks thuis gebleven, en dan kan ik dat morgen zeker weer gaan doen. Postnl word echt steeds slechter, hoe kan zo'n bedrijf nog bestaan.

Evi
16-06-2022

Vorige week een pakket naar de UK verstuurd, en dik betaald voor een track&trace code. Blijkt die niet te werken.

Met veel moeite een telefoonnummer van de klantenservice gekregen en gebeld met een (wel zeer vriendelijke) medewerker. Die zag dat het pakket was bezorgd en vertelde mij dat ik restitutie van de kosten voor de track & trace aan kon vragen via de website. Dat kan je echter nergens vinden, dus weer gebeld. Nu een medewerker aan de lijn die aangeeft dat ik helemaal geen restitutie kan aanvragen, want. "het pakket is tenslotte bezorgd". Te gek voor woorden, mensen laten betalen voor iets dat niet werkt. Ik zal niet gauw meer iets via Postnl versturen.

Ted
11-06-2022

Zo vreselijk slecht, pakket hebben ze en doen net alsof ze het niet gekregen hebben, bericht en foto ontvangen van brievenbus pakketje . 27 bezorgen, niets, bellen , ja komt er aan hoor. Na 10 dagen weer bellen: 'ja meneer het is helemaal niet bij ons' terwijl ik op mijn post nl app alles had ontvangen. "neem maar contact op met de afzender'. Na mijn telefoontje werd de afbeelding van mijn pakketje in de app verwijderd door post nl. Ik kan fluiten naar mijn pakketje. Het is gewoon een kxt bedrijf. FAAM SLECHT. Leve Amazon en UPS.

Ferdinand
10-06-2022

Gisteren zou ik een pakje van bol.com via post.nl krijgen. Uiteindelijk zijn ze niet komen opdagen en werd de levering naar vandaag uitgesteld. Vandaag nieuwe leveringsuren gekregen, maar helaas 3 x helaas, binnen die vooropgestelde uren en ruim daarna nog steeds geen post.nl gezien. Het is tijd dat bol.com een bezorger zoekt die zijn belofte na komt. Laat het duidelijk zijn dat dit niet een eenmalig feit was.

04-06-2022

Heb een dvd gekocht die uit Engeland zou komen en waarvoor ik online al de btw en verzendkosten heb betaald. Het totaalbedrag kwam RUIM ONDER de €22,- uit.

Nu vraagt PostNL me ook nog inklaringskosten te betalen, waar ze in dit geval helemaal geen recht op hebben. Heb geweigerd en de dvd terug laten sturen. Krijg je in de app te lezen dat het produkt een lange weg heeft afgelegd en ik na moest denken over wat voor gevolgen dit voor het milieu zou hebben wanneer ik het terug zou laten sturen.

PostNL: zo te zien heel moeilijk voor jullie om de regels na te leven. Heel ONprofessioneel, en zodoende slechts ėėn ster omdat ik helaas niet de mogelijkheid heb om geen ster te geven.

Gonnie
03-06-2022

We hadden een vaste postbezorger, altijd punctueel geweldig. Maar helaas nu niet meer,alles wordt door de onderaannemers gedaan. Ze scheuren als idiooten door de straat kijken nergens naarom ,en vervolgens smijten ze de pakketjes naar de voordeur. Ik dacht toch echt te weten dat Post.nl een professioneel bedrijf was? Dom gedacht want het draait niet om service ,pakketten, brieven enz maar om geld .

Sergio
01-06-2022

Post NL liegt dat zij hebben mij gemist, chauffeur is niet eens in de beurt gewest! In zat tuis op mijn paketje te wachten. Schande!

"We hebben je gemist!"

"Beste ontvanger, De bezorging is niet gelukt vandaag. Daarom komen we binnenkort opnieuw bij je langs."

Sjeliek
31-05-2022

Wat een zootje!

Zitten al een week na toegezegde bezorgdatum te wachten op een brievenbus-pakketje. 5 x uitgesteld.

Een ander pakket volgt, bezorging vandaag, nee ooh sorry het wordt vanavond voor 22.00 u. Jaja. Wat een bagger🤮🤮🤮🤮

Meneer
28-05-2022

Zit te wachten op een aangetekend pakketje, Gisteren bericht ontvangen dat het zal worden bezorgd tussen 11.00 en 12.30 uur. Om 12.15 uur bericht we komen tussen 13.05 en 15.05. Een hele zaterdag zitten verprutsen door de slechte service van postnl. Neem een goede logistiek medewerker in dienst.

Wie gaat mijn wachturen vergoeden?

Hanno
27-05-2022

Een halfjaar gewacht op een pakket. Vandaag voor de 2e keer een briefje in de brievenbus gehad dat ik het pakket kon ophalen. 1e keer was in december en daar klopte toen niks van. Maar vandaag heb ik idd mijn pakket kunnen ophalen. Echt hilarisch! Welk ander bedrijf zou dit soort wantoestanden kunnen volhouden?! Ze zouden failliet gaan binnen no time. Maar hey.Post NL, nationale trots van Nederland en zo.

MT
21-05-2022

Een belangrijk persoonlijk pakje voor verjaardag onderweg uit de USA via USPS. Op de USPS site zien we na twee weken dat het al in Nederland zou zijn en er staat zelfs dat het op te halen zou zijn bij het PostNL punt. Daar is het echter niet?! Meerdere keren PostNL gebeld, die vindt t nergens in systeem en zegt wachten op de douane. Acht dagen later krijgen we eindelijk een kaartje van PostNL, dat het pakje nu op ons postNL punt is. Daar aangekomen krijgen we te horen dat het pakket er al die tijd lag en net weer retour is naar de USA. PostNL meteen gebeld, schuift schuld naar USPS en zegt dat verzender maar klacht moet indienen?!

Wilco
20-05-2022

Liever een nul gegeven maar dat gaat helaas niet.

Je dag zitten wachten van 8.00 tot 18.00 op een pakket.

Om 18.10 weer eens gekeken en tien stond er dat ze het niet gaan halen voor 18.00 maar dat ze voor 22.00 nog zouden komen.

Helaas niemand geweest wat een bak ellende dit bedrijf, echt te slecht voor woorden 😡😡😡

Nino
17-05-2022

De zending kon op 17-05 om 10.43 niet afgeleverd worden. Ik zou niet thuis zijn. Ik was thuis. Er is echter NIET aangebeld. Het pakket gaat nu naar een afhaalpunt. De bezorger belazert de boel en ik mag voor de ergernis en de overlast opdraaien. Bij de service-afdeling zitten mensen enkel en alleen de klant af te houden: "we kunnen jammer genoeg niets voor u betekenen behoudens het indienen van een klacht over de bezorger" Een kwartier later krijg ik een mail: "de leidinggevende heeft uw klacht met de bezorger besproken, hopelijk komt het niet meer voor" Dat is een hele snelle afhandeling van de klacht. Ik ga er van uit dat het management de kluit ook belazert en dat mijn klacht never, nooit niet is besproken, doch onder de knop delete is weggefrommeld.

Bezorger: vette 0, serviceafdeling: vette 0, PostNL: vette 0

NS
05-05-2022

Pakketten naar Spanje verstuurd met Postnl zijn nu al 30 dagen kwijt, track&trace werkt niet. Van de case manager niets meer vernomen

05-05-2022

Ik ben al volle 2 maanden aan het wachten op mijn gecombineerde pakketten die al ruim deze 2 maanden in Nederland zijn. Er staat bij track and trace dat ik maar moet wachten omdat de bezorging vertraging heeft. Ik krijg maar geen duidelijkheid bij postNL hoelang ik dan nog moet wachten. Ik ben echt niet blij dat ik zo lang moet wachten. Vandaag weer een pakket niet binnen gekregen, het zoveelste dat niet optijd is.

Ook vanuit de verkoper een onderzoek laten indienen over deze bestellingen.

Lindsay
05-05-2022

Ik bestel nooit meer online als ik zie dat het van PostNL moet gaan ik vertrouw ze voor geen meter eerst mijn pakket onbeheerd achterlaten vervolgens zelf last minute de bezorgtijden constant veranderen slechtste bedrijf ooit

Jasper
22-04-2022

Pakket bezorgd bij een ophaalpunt dat vervolgens gesloten is. Uiteindelijk ligt mijn pakket nu ergens bij PostNL maar de klantenservice vertikt het om op te zoeken waar.