PostNL reviews

MT
21-05-2022

Een belangrijk persoonlijk pakje voor verjaardag onderweg uit de USA via USPS. Op de USPS site zien we na twee weken dat het al in Nederland zou zijn en er staat zelfs dat het op te halen zou zijn bij het PostNL punt. Daar is het echter niet?! Meerdere keren PostNL gebeld, die vindt t nergens in systeem en zegt wachten op de douane. Acht dagen later krijgen we eindelijk een kaartje van PostNL, dat het pakje nu op ons postNL punt is. Daar aangekomen krijgen we te horen dat het pakket er al die tijd lag en net weer retour is naar de USA. PostNL meteen gebeld, schuift schuld naar USPS en zegt dat verzender maar klacht moet indienen?!

Wilco
20-05-2022

Liever een nul gegeven maar dat gaat helaas niet.

Je dag zitten wachten van 8.00 tot 18.00 op een pakket.

Om 18.10 weer eens gekeken en tien stond er dat ze het niet gaan halen voor 18.00 maar dat ze voor 22.00 nog zouden komen.

Helaas niemand geweest wat een bak ellende dit bedrijf, echt te slecht voor woorden 😡😡😡

Nino
17-05-2022

De zending kon op 17-05 om 10.43 niet afgeleverd worden. Ik zou niet thuis zijn. Ik was thuis. Er is echter NIET aangebeld. Het pakket gaat nu naar een afhaalpunt. De bezorger belazert de boel en ik mag voor de ergernis en de overlast opdraaien. Bij de service-afdeling zitten mensen enkel en alleen de klant af te houden: "we kunnen jammer genoeg niets voor u betekenen behoudens het indienen van een klacht over de bezorger" Een kwartier later krijg ik een mail: "de leidinggevende heeft uw klacht met de bezorger besproken, hopelijk komt het niet meer voor" Dat is een hele snelle afhandeling van de klacht. Ik ga er van uit dat het management de kluit ook belazert en dat mijn klacht never, nooit niet is besproken, doch onder de knop delete is weggefrommeld.

Bezorger: vette 0, serviceafdeling: vette 0, PostNL: vette 0

NS
05-05-2022

Pakketten naar Spanje verstuurd met Postnl zijn nu al 30 dagen kwijt, track&trace werkt niet. Van de case manager niets meer vernomen

05-05-2022

Ik ben al volle 2 maanden aan het wachten op mijn gecombineerde pakketten die al ruim deze 2 maanden in Nederland zijn. Er staat bij track and trace dat ik maar moet wachten omdat de bezorging vertraging heeft. Ik krijg maar geen duidelijkheid bij postNL hoelang ik dan nog moet wachten. Ik ben echt niet blij dat ik zo lang moet wachten. Vandaag weer een pakket niet binnen gekregen, het zoveelste dat niet optijd is.

Ook vanuit de verkoper een onderzoek laten indienen over deze bestellingen.

Lindsay
05-05-2022

Ik bestel nooit meer online als ik zie dat het van PostNL moet gaan ik vertrouw ze voor geen meter eerst mijn pakket onbeheerd achterlaten vervolgens zelf last minute de bezorgtijden constant veranderen slechtste bedrijf ooit

Jasper
22-04-2022

Pakket bezorgd bij een ophaalpunt dat vervolgens gesloten is. Uiteindelijk ligt mijn pakket nu ergens bij PostNL maar de klantenservice vertikt het om op te zoeken waar.

Berryl
20-04-2022

Het gaat om een aangetekende brief die ik naar Noorwegen heb gestuurd op 17 maart jl. Via Post.nl. Een voor mij zeer belangrijke brief, daarom heb ik ervoor gekozen deze brief aangetekend te versturen. Mijn verwachting was dat deze zending extra aandacht zou krijgen van Post.nl. Daar betaal je immers voor. Gek genoeg kreeg ik al meteen de melding dat het 1 a 2 weken zou duren voordat deze brief zijn bestemming zou bereiken. Zelf brengen gaat een stuk sneller.Een maand na verzending heb ik bij Post.nl een melding gedaan dat de brief nog steeds niet was aangekomen. Ik kreeg een vriendelijk excuus, er zou een onderzoek worden ingesteld. Binnen 3 werkdagen zou ik bericht krijgen. Er gebeurt niets. Drie dagen later weer een klacht ingediend en weer hetzelfde liedje. Nu weer een klacht ingediend en weer hetzelfde liedje. Er wordt niet gereageerd wanneer ik aangeef hier niet akkoord mee te gaan. Heb nu al 3x aangegeven dat ik mijn geld terug wil. Dat is het minste. Ik heb zelf al via een a

19-04-2022

Volgen de app zou er een brief bezorgd worden op 24 maart 2022, later zou deze op 26 maart 2022 bezorgd worden, weer later zou bezorging 31 maart 2022 bezorgd worden. Nooit aangekomen. Klacht ingediend. Geen reactie. Nogmaals klacht ingediend met nummer. Geen reactie. Nogmaals gebeld, zou uiterlijk 10 april gebeld worden. Tot nu toe nooit gebeurd.

Wat een arrogantie kan dit bedrijf zich veroorloven.

Heb er maar een woord voor.

Hoogheidswaanzin.

Roel
13-04-2022

Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit.pakket na 2weken nog niet binnen.dit is overigens niet het eerste pakket waar ik het over heb.waar blijft míjn pakket? track and trace kan mij alleen maar vertellen dat het komt door de drukte.

Laat ik maar eens gaan bellen! mevrouw aan de lijn die zegt dat ze het verschrikkelijk voor mij vind en zegt dat ze er werk van gaat maken bij de desbetreffende afdeling zodat het in de toekomst niet meer voor zou mogen komen.vervolgens moest ik contact opnemen met de verstuurder van het pakket die weer contact moest opnemen met postnl.en vervolgens weer contact met mij moest opnemen om te vertellen dat het pakket kwijt was geraakt.Wat ik inmiddels al wist! .maar om een lang verhaal kort te maken.pakket nog steeds niet binnen.Wat een drama.nooit geen postnl meer voor mij.

Roel

13-04-2022

Helaas, lager dan cijfer '1' is niet mogelijk, maar eigenlijk moet er een andere score methodiek komen, van -1 tot -10. In dat geval zou ik ze een -10 geven. Het is de meest logge, klant-onvriendelijke organisatie op deze aardbol die volledig lak heeft aan de klant;

overigens wel heel erg snel is met het in rekening brengen van kosten; oh, en als je € 3,00 moet betalen voor het afhalen van een pakket, kan je dat terugkrijgen, maar dan moet je wel weer een uur aan de telefoon hangen; de gemiddelde mens zal zeggen, weet je wat steek die € 3,00 maar ergens, ik ga geen uur aan de telefoon hangen met die malloten; dus chapeau PostNL!

Erwin
11-04-2022

Het is weer voor de zoveelste keer feest. De bezorger komt gewoon niet langs en stuurt het pakket naar een pakketpunt waar je hem de volgende dag op moet halen. Kortom weer een halve dag voor niks thuis gebleven. Elke keer als ik zie dat mijn pakketten door postNL geleverd worden baal ik al en ga ik er vanuit dat het fout gaat.

02-04-2022

PostNL was vandaag (zaterdag) te lam om de post te bezorgen, dus het wordt dinsdag.

Ik verwacht een brievenbuspakje met track&trace. Gisteren rond 10 uur afgegeven op het postagentschap, zelfde dag rond 22:00 gesorteerd. Vandaag om 14:10 uur een melding dat de postbezorger onderweg was, maar dat werd om 16:20 uur aangepast naar dinsdag.

Roelof
01-04-2022

Bezorger van post.nl melden dat pakket afgeleverd zou zijn , zetten daarbij zelf een handtekening. Regelmatig verdwijnen poststukken en pakketten en meestal geeft Post.nl aan het op lossen maar gebeurt echter nooit. Klantenservice is uitermate slecht, een 1 is al te veel.

Evd
31-03-2022

Mijn pakketje zit vast in het sorteerproces of is verdwenen, dat kunnen ze mij bij post NL niet vertellen, zij geven aan dat het enige wat ik kan doen is afwachten, het standaard antwoord van de duidelijk geïrriteerde medewerkers die soms niet eens fatsoenlijk ABN schrijven waardoor je het idee hebt met een kleuter te communiceren, volgens post NL zou de verzender wel op kunnen vragen wat er aan de hand is omdat zij betalende klant zijn, de logica ontgaat mij totaal, hoe kan het dat een verzender wel bij deze gegevens kan en een eigen medewerker van het bedrijf niet? Van wie krijgt de verzender deze info dan?

Post NL kan de klantenservice wel opdoeken want zij kunnen niets meer dan dat de klant zelf op kan zoeken via de post NL app. Waardeloze organisatie.

Roselda
31-03-2022

Een brievenbus poststuk scannen maar niet bezorgen dat is toch kwalijk te noemen. Hoeveel stukken blijven liggen als dit iedere dag gebeurd? Wat gebeurd er met deze poststukken? Ik ben verdrietig en boos dat het eens zo mooie bedrijf zo kwalijk en negatief omgaat met haar klanten. Waar zijn de normen en waarden. Gaat het om geld verdienen en de klant aan zijn lot overlaten. De klant heeft het nakijken in deze, kan geen vuist maken en heeft geen poot om op te staan. Geen wonder dat de machteloosheid omslaat in agressie. Eens komt de dag dat er niemand voor dit bedrijf wil werken en de klanten hun post niet meer aanbieden.

Marja
29-03-2022

Alweer een pakketje wat bij mij thuis zou zijn bezorgd wat niet bezorgd is! Voor de zoveelste keer en uiteraard weer gemeld bij PostNL maar ik heb niet de indruk dat PostNL hier iets mee doet. Wel weer een ontevreden klant en een verdwenen pakketje! Ik snap ook serieus niet dat er nog bedrijven zijn die met PostNL samen werken!

26-03-2022

Wacht al week op post. Via Postnl app weet ik dat ze post voor me hebben. Van verzenders weet ik dat ze het maandag hebben gepost, het is nu zaterdag en nog steeds niets. Met heel veel moeite iemand van de klantenservice gesproken, verhaal 2 keer moeten uitleggen, kreeg alleen te horen ik noteer het en geef het door, zonder te vragen welke plaats ik woon en wat adres is. WAARDELOOS. Gebeurt vaker dat we geen post krijgen.

Myriam
24-03-2022

Bezorger heeft zich niet bij mij aangemeld zoals afgesproken maar rechtstreeks naar een afhaalpunt. Pogingen om contact op te nemen met het bedrijf lukken niet : het is steeds een bandje met de melding dat het erg druk is en dat je later eens moet terugbellen, waarna de verbinding verbroken wordt.

Joy
24-03-2022

Meerdere verzendlabels besteld en betaald maar nooit iets ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice die heeft beloofd het geld terug te storten binnen twee weken maar na een maand nog niets ontvangen en krijg geen reactie meer van de klantenservice.