PostNL reviews

19-01-2022

Ik raad postnl af mensen niks gaan versturen via hun ze nemen hun verantwoording niet ze maken het product stuk wat je besteld heb om dat je het standaard verstuurd hebben hun geen verantwoordelijkheid niet wel stuk maken maar er niks aan doen echt een zielig bedrijf is postnl

Amrita
14-01-2022

Vreselijk bedrijf! Elke keer krijgen we het bericht dat bezorgen niet lukt en dat we het pakket moeten afhalen bij een post.nl punt. Terwijl we gewoon thuis waren in de stilte! Van de 10 keer bezorgen, worden er 7 gedumpt op een afhaalpunt om zelf te halen! Terwijl we bezorgkosten betalen! Ook de klantenservice is verschrikkelijk en denken totaal niet met je mee of komen niet tot een oplossing. Toen mijn man naar Engeland was gereden, had hij per ongeluk de kinderwagen meegenomen in de achterbak. Ik dus thuis met baby en ja hoor, postnl had me zgn gemist om te bezorgen! Ik had in grote wanhoop gebeld naar de klantenservice, die dus TOTAAL niet behulpzaam waren en uiteindelijk de hoorn in mijn gezicht hadden opgehangen. Toen moest ik dus met zieke baby op een arm en pakket op een andere arm heen en weer sjouwen met 4 grote dozen pampers, vochtdoekjes en baby voeding, in de regen en kou! En dat waren flinke afstanden! Dit bedrijf moet ophouden te bestaan!

Jules
12-01-2022

Al 6 dagen de belofte dat de dag erna wordt afgeleverd. Verder de schuld maar bij een ander leggen. Klanten”service” erg slecht

07-01-2022

Postnl aan de lijn gehad die toegeven dat zij mij niet juist hebben geinformeerd dat ik mijn pakket kan afhalen bij postkantoor. App gaf iedere keer bezorgmoment onbekend aan. Nu is mijn pakket terug gestuurd naar China en moet ik contact leggen met de afzender.

Die mevrouw (Maureen) van de klantenservice was erg onvriendelijk en gaf alleen maar aan niets voor mij te kunnen betekenen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.

Ja meneer wij hebben een fout gemaakt. Nee meneer, wij gaan het niet voor u oplossen.

Uiteindelijk heeft Maureen de verbinding met mij verbroken.

Tt
07-01-2022

Dus bezorger gooit mn pakket op de grond en loopt vervolgens snel weg, ik doe de deur open en roep dat hij niet met mn pakketje moet gooien. Waarna de bezorger door heel de gang schreeuwend allerei bedreigingen roept, mn hele familie uitscheld , kanker hoer ik ga je dood slaan etc etc etc. Klacht ingedient en raad is? Snotneus van een bezorger heeft het lef om het verhaal te verdraaien, achterlijk zooitje

Beth
06-01-2022

Wat is post.nl toch een ongelooflijk slecht bedrijf! Ik hoop dat ze failliet gaan, ik zal iig nooit meer iets versturen met post.nl want aankomen doet het niet.

Ymarksa
05-01-2022

Postcode zet tot twee keer toe zelf handtekeing voor een aangetekende brief, omdat er niemand thuis was. Is dat niet gewoon valsheid in geschrifte?

Ali
05-01-2022

PostNL is een van slechte bedrijven in Nederland. o.a. Recent slechte ervaring met ze is over inklaring en BTW kosten van producten vanuit buitenland.

Bij leverancier wordt tegenwoording dit kosten al betaald maar toch POSTNL hanteerd dit kosten opnieuw en gegezeld de pakket totdat betaald is daarna mage volgens hun website bezwaar indienen.

Ik heb bezwaar ingediend voor doubele betaling en ook 3 keer berekenen ( 3 keer factuur over hetzelfde zending) van dit kosten.

Antwoord van ze was: jammer maar ik kan mijn geld bij verzender opvragen. Lekker makkelijk PostNL om zomaar van wet misbruik maken in eigen zak te stoppen omdat niet in staat zijn om correcte werk te verrichten. Dit is alleen een klacht, over post niet bezorgen of verkeerde adres geven etc laat ik het niet over hebben. het is een zooitje en niemand grijpt in.

Ris
03-01-2022

Een 1 is nog hoog. PostNL bevestigd verzendingen, maar annuleren kort voor de bezorgtijd de zending. Er is dan ook geen mogelijkheid om een ander bezorg moment in te plannen. Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg!

Cees
01-01-2022

Wat moet de chauffeur gedacht hebben "Het is oudejaarsavond. Geen zin meer, lekker naar huis". Op 31 december om 18:42 krijg ik de melding "Bezorgadres onbereikbaar, nieuwe poging" volgt. Klinkklare onzin! Bijna elk ander excuus had ik nog aannemelijk gevonden, maar "Bezorgadres onbereikbaar". Treurig.

"Ook in een veranderende postmarkt staat kwaliteit bij ons voorop"

Patricia
31-12-2021

Sinds een half jaar heb ik alleen maar klachten over Postnl of ze brengen mijn post niet terwijl het in de app staat of pakketjes worden zoveel dagen uitgesteld voordat ze het komen brengen en wil je een klacht indienen bij Postnl word je niet serieus genomen Bah want een K*t bedrijf.

Rebaz
31-12-2021

Nog altijd wachten op een pakket die 3 dagen geleden bezorgd zu worden. waardeloos.

Jose
30-12-2021

My sister in the US sent me Christmas gifts (some new and other used stuff) by post express service. My complaints: 1. She paid for the "guaranteed delivery by Christmas", but it didn't happen. I might get it by New Year's, but not sure. 2. Although everything she sent me is a gift, PostNL is charging me €95 for customs clearance. The total declared customs value by my sister is $250, but they are charging me the clearance for just 3 out of more than 10 objects in the package. PostNL's assessment is that just those 3 objects are worth €250 (My sister confirmed that each item is at most US$20), with which they conveniently say that I owe them €95 for clearance. They are even charging me VAT which my sister already paid in the US. To make matters worse, they force you to first pay to have the goods delivered to you, knowing that you’d pay it since otherwise, they would be sent back to the sender. In summary, PostNL is more like a mafia firm from a developing country.

29-12-2021

De postbezorger gooit met post en als je naar de deur komt, is 'ie al verdwenen voor je dank je wel kunt zeggen na het pakketje niet overhandigd te hebben gekregen. Als je 'm er dan op aanspreekt of een klacht indient bij post nl. hebben ze het niet over dat gedrag, maar alleen maar hun kant van het verhaal. Ik zie meer berichten hier en het woord a-sociaal is terecht! Als je dan dhl als voorbeeld noemt waar ik wel goeie ervaringen mee heb zeggen ze dat zij de post in het water gooien buiten. Ik weet niet wat ik meemaak. Tevens maken ze er een discussie van, terwijl ik aangeef mijn post NETJES bezorgd te krijgen, zoals het hoort! Ik kies dus waar mogelijk voor dhl of wie dan ook, zolang postnl maar lekker bij hun eigen de beest uit gaat hangen.

Marlou
28-12-2021

Ik begrijp dat het door de pandemie zeer druk is voor bedrijven als Post NL, maar de bezorger die hier langs komt is toch wel de meest asociale die ik in lange tijd gezien hebt. Laat “niet thuis” berichten achter terwijl ik braaf zit te wachten, gooit pakketten voor de deur en kwam tot overmaat van ramp gister mijn gang in stappen om een pakket te dumpen die ik geweigerd had, omdat hij deze niet mee terug wilde nemen. Al meerdere klachten ingediend, maar nooit iets van vernomen en dezelfde man blijft maar aan mijn deur verschijnen. Dit geeft mij nu een zeer onveilig gevoel, omdat hij dus klaarblijkelijk zelfs huisvredebreuk zal plegen om van zijn pakketten af te komen.

Toen ik gisteravond over het laatste feit belde, werd de telefoon ook nog gewoon opgehangen door de telefonist!

Erg jammer dat bij vele bedrijven niet te kiezen is welk bedrijf het product levert, want dan zou ik zeker niet voor Post NL kiezen!

Jose
24-12-2021

Ik krijg over de post een lege kapot gescheurde enveloppe in een plastic zakje met een niets zeggend briefje van post nl erbij.

Met de mededeling als ik vragen heb hierover kan ik contact opnemen met de klachtenservice van postnl

Bij postnl krijg je chatrobot daan, die je van het kastje naar de muur stuurt, en je dus geen streep verder komt.

Wat een waardeloze klachtenservice. Ik ben pissed!

Caroline
23-12-2021

Als het goed gaat, ben ik tevreden over Postnl, maar als iets niet bezorgd wordt, dan is de klantenservice uitermate slecht in het aanbieden van een oplossing! Ze schuiven het probleem enkel van hun af en starten er geen onderzoek naar. Mooi mijn geld kwijt nu van 2 pakketten.

Sofia
19-12-2021

Ik heb een keer 26 euro betaald bij mijn bestelling zodat het spoedig de volgende dag zou aankomen, het is uiteindelijk 3 dagen te laat aangekomen.nooit mijn geld teruggekregen ook al zeiden ze dat dat wel zou gebeuren. Andere ervaring is dat ik vandaag een erg belangrijk pakketje zou ontvangen en het werd mij verteld dat het in de ochtend zou aankomen. Nu om 18.00 net een mailtje gekregen dat het morgen avond aankomt. Belachelijk.

Mandy
16-12-2021

Wat een ….bedrijf! Geen fatsoenlijk telefonisch contact mee te krijgen en bellen nooit terug om oplossingen te zoeken en terug betaling te doen van verzendkosten nooit meer voor mij

Cleo
15-12-2021

Dinsdag tussen 2 en 5 zou mijn pakket bezorgd worden. De bezorger kwam om 5 uur en kon mijn pakket niet in de bus vinden. Hij zou later even terug komen als hij klaar was met deze straat. Hij is niet meer terug gekomen. Ik kreeg een mail met ´´ we hebben je gemist je was niet thuis´´. Ik was dus wel thuis. Ik bellen met post nl. Zij zeggen dat het woensdag word afgeleverd bij een post nl punt. Dus ik vandaag dat pakketje ophalen. Het is er niet. Ik weer bellen. ´´We kunnen het morgen pas bij het afhaalpunt bezorgen. Slechtste bezorg bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Ga nooit meer door post nl laten bezorgen.