PostNL reviews

04-03-2024

Pakketje naar Engeland gestuurd, kostte 12 euro. De enige melding die komt is "pakket niet gevonden". Zo in totaal 50 euro kwijt aan de onbetrouwbare werknemers van postnl. Ik stuurde iemand iets omdat deze persoon het heel moeilijk heeft. Weg. Kwijt. Postnl is boosaardig.

Ikke
01-03-2024

12 uur afleverperiode. We komen tussen 08:30 en 21:30 uur. verschrikkelijk!

29-02-2024

In twee weken 3 pakketten niet bij mij geleverd. wacht de hele dag thuis en bezorger staat voor de deur en levert pakket bij andere huizen, maar mijn pakket neemt hij mee naar ophaalpunt?krijg dan laat op de avond bericht dat ik als zware invalide het mag ophalen. Twee keer staat de bezorger ook weer voor mijn deur en levert pakket weer niet bij mij maar een paar huizen verder, terwijl ik de gehele dag voor het raam zit te wachten. Zo heb ik in twee weken 3 pakketten misgelopen terwijl ik hiervoor 3 dagen heb moeten opofferen voor totaal niets. PostNL is de grootste K.,T dienst die er in Nederland bestaat. Pakket versturen duurt ook vaak een hele week en beslist geen 24 uur service. Er zijn op het moment 10 pakketdiensten die 500% beter zijn als deze trieste verschijning van Nederlandse bodem. Waarom stoppen ze niet met deze ROTZOOI service. Betalen voor thuisbezorging en dan moet je het pakket alsnog ophalen. tevens loopt de bode hier ingepakt in Hoody. Niet betrouwbaar?

Carla
23-02-2024

De doos was open bij levering. Het pakketje ging hij buiten laten staan bij stormweer . Geen service

Tobias
22-02-2024

Fijne bezorger, altijd op tijd en super betrouwbaar in de regio 5671. Ik bestel vooral producten die door postNL worden geleverd!

Xavier
19-02-2024

Een standaard doos is ineens 0,2 cm groter geworden tijdens het verzendproces.

Als je dan betaald zodat jouw klant zijn pakket netjes krijgt, zegt PostNL klantenservice, "neeeeee. dat moet je niet doen want nu ben je akkoord gegaan dat je pakket tijdens zn reis is gegroeid. Niet zo slim he meneer? Fijne dag verder."

Ik heb mijn opties versturen via PostNL tijdelijk op non actief gezet. Wat een aanfluiting voor klantenservice.

En Oja. Als je belt, verwacht dan ook dat je zelf 3 keer kan terug bellen, want het kan zomaar zijn dat het tijdens je gesprek wordt opgehangen of doorverbonden. Kan je weer wachten op iemand aan de lijn.

Celine
19-02-2024

Levert niet. Geeft als rotsmoes levering mislukt, terwijl ze nieteens de straat in komen. Zoveelste keer. Wat een slechte firma

Luie medewerkers.

17-02-2024

Drie keer in een paar weken krijg ik een email dat mijn product is geleverd en dat ik blij mag zijn. Twee keer een postpakket, 1 keer een grote doos aan de deur. Niemand geweest, ook niet bij de buren. Vermoedelijk verkeerde straat. Maar het ergste is dat je niet fatsoenlijk kan klagen. Alleen communicatie mogelijk met een totaal onredelijke robot die al je tijd opvreet en geen hulp biedt. Bol.com moet ophouden met Postnl te werken, de kwaliteit gaat steeds verder achteruit.

17-02-2024

In de app wordt telkens bezorgtijd aangegeven een naar voren geschoven. Gehele tijd voor het raam zitten wachten. Tot de melding kwam bij bezorgpunt afgeleverd ivm niet aanwezig zijn. Chatbox overbelast waardoor je klacht niet kan melden. Hopeloos bedrijf Post.nl

10-02-2024

4 maal levering uitgesteld. En nog steeds niet ontvangen.

Fred
06-02-2024

2 gecombineerde pakketten zouden geleverd zijn. maar je raad het al, niets ontvangen. Klantenservice benaderd, kunnen alleen iets doen als de verzender er een case van maakt. Gecombineerde pakketten, ofwel 11 verschillende leveranciers. Betreft elektronica onderdelen met een waarde van 135euro. Voor een soldeer bouw projectje voor 50 kinderen (leeftheid 7-12) die er 1 euro eigen geld in hebben gestoken. Postnl doet geen enkele moeite om pakketten te traceren. Leuk, nu moet ik die kinderen gaan vertellen dat hun geld weg is en project niet door kan gaan want de bezorger heeft pakketten kwijt gemaakt en mensen van postnl willen hier niets aan doen. Enige wat ze doen is probleem afschuiven op verzender. 11 stuks buitenland.

Anjo
03-02-2024

Zijn niet aan de deur geweest terwijl je voor het raam zit te wachten. Hebben ze het afgeleverd bij post nl.punt. kan het helaas niet gaan halen ( slecht ter been) Dit is toch SCHANDALIG!

Wat een slecht bedrijf.als het zou kunnen bestel ik nooit meer iets wat geleverd moet worden door postnl.

Mo
03-02-2024

Na twee weken is mijn pakket nog steeds niet gevonden, en de status geeft slechts 'gesorteerd' aan. PostNL weigert het probleem aan te pakken.

Ru
01-02-2024

Zowel pakketpost als briefpost hebben structureel vertraging in deze regio. Overduidelijk logistiek slecht op orde. Klantenservice doen het woord klantenservice alle geweld aan. Kunnen niets oplossen, kunnen niets bespoedigen. Kunnen slechts “een melding maken.” Wat het nut daarvan is weten de medewerkers zelf ook niet…

31-01-2024

Krijg postpakket uit het buitenland iedere keer word deze bezorgtijd opgeschort,zou vandaag bezorgd worden tussen 10:00 en 12:00 uur en ineens is het er weer uit en zeggen ze nog geen bezorging bekend dit gaat al 4 dagen zo wat een verschrikkelijk bedrijf is postnl toch

Jelena
30-01-2024

Zeer slechte service met bezorgers die liegen!

Kerstpakket is nooit bezorg en de bezorger loog hierover tot 2 keer toe. De ontvanger was op beide dagen thuis, dit is te bewijzen. Vervolgens wordt het pakket afgeleverd op een ophaalpunt in den haag terwijl het pakket in rotterdam te overschie bij een postnl punt afgeleverd had moeten worden. Post nl is vervolgens gesloten met de feestdagen en zijn dus niet bereikbaar. Het kerstpakket werd afgeleverd bij lost en found. 7 weken later kan het kerstpakket niet worden bezorgd omdat het proces volgens post nl. te lang duurt en is het zogenaamd kwijt in hun opslagruimte. Vervolgens verwijt postnl en legt postnl schuld bij de afzender, dat het niet aangetekend verzonden is. Een klacht indienen en alsnog je pakket willen ontvangen, werkt post nl niet mee. Het kerstpakket is dus nooit bezorgd, post nl weigert om het alsnog te zenden en hieraan mee te werken.

Cadeautjes kwijt + verzendkosten en inhoudt niet vergoed

Bob
29-01-2024

PostNL is het pakket dat ik verzonden heb kwijt geraakt en weigert een onderzoek te starten. Ik heb "pech" dat mijn pakket kwijt geraakt is maar zij gaan geen onderzoek starten omdat het om een "normale" zending gaat. Met andere woorden, zij maken je pakketje zoek (misschien heeft een medewerker het wel gestolen!) en sturen je weg met "ja sorry, pech gehad". Ronduit schandalig!

Em
26-01-2024

Pas als je met andere pakketbezorgers te maken krijgt (bijv DPD) besef je hoe blij je bent met PostNL.

JB
18-01-2024

Verder op mijn vorige revieuw. Na contact op te nemen met postnl ivm de pakjes die in mijn vuilbakcontainer werden gedumpt. Er staat letterlijk op hun bewijsje dat ze achterlaten in de zwarte bak. Je contacteert hun, zij doen niks je moet dan maar contact opnemen met de verzender. Die doet dan alles wat ze kunnen (in dit geval xxlnutrition) . Maar postnl blijft zijn staart intrekken. Walgelijk bedrijf postnl. Jammer voor xxlnutrition! Top bedrijf in voedingssupplementen en meer, maar ik kan er niet meer bestellen omdat postnl de leveringen doet.

Mar
13-01-2024

Doen maar wat, ben je thuis gaan ze gewoon naar PostNL punt je pakket afleveren. Meestal na 3 dagen vertraging. Wegens drukt zegt men, maar op hun website bij vertrragingen wordt niets vermeld. 2 pakketen waarvan er een al wegen onderweg is worden dan ook nog eens op 2 versxhillende punten afgeleverd. Wat een koekebakkers.