PostNL reviews

Marie
13-01-2024

In tegenstelling tot DHL is dit een prima bezorgdienst. Misschien ligt het alleen maar aan de bezorger, maar we zijn uitermate tevreden met “onze” Post.nl

Macheal
11-01-2024

Waardeloos bedrijf pakket worden nu al 2 maanden standaard buiten de stad bezorgd terwijl er 5 afhaalpunten zijn bij mij in de wijk diep triest . Kappen met die zooi

Brugt
11-01-2024

Post.nl bezorgt geen post en de ontvanger staat met zijn rug tegen de muur

Bij ons in de straat levert post.nl vandaag drie weken geen post (brieven en brievenbuspakjes). Dit terwijl in de post.nl app de post als bezorgd wordt aangegeven. Als ontvanger word je met een kluitje het riet in gestuurd (het antwoord van de klantenservice is dat ze de klacht intern afhandelen en er geen terugkoppeling wordt gegeven) en je krijgt het verzoek contact op te nemen met de verzender (omdat deze de leveringsovereenkomst heeft). De verzender kan een onderzoek aanvragen.

De acm dient te handhaven van de rechter en tegelijkerijd schiet de wet tekort om dat mogelijk te maken….

Post.nl…. Het hedendaagse voorbeeld van het ‘succes’ van het privatiseren van wat ooit eens een betrouwbaar bedrijf was…. Het bestuur en managers van post.nl moeten zich diep schamen.

Anna
10-01-2024

Vreselijk slechte 'service'. De duurste van Nederland en nu ook samen met DHL de slechtste 'bezorging' en afhandeling. Raken pakketten kwijt ook al is het met T&T verstuurd, laten je een maand afwachten waarin je meerdere keren zelf moet bellen en voor hetzelfde poststuk meerdere cases moet aanmaken. Uiteindelijk vergoeden ze niets, bar slecht bedrijf. Het is heel snel achteruit gegaan met dit duurste bezorgingsbedrijf. Niet doen, kies voor DPD of UPC want bij PostNL is het echt achterlijk slecht. Nul service biedt deze maatschappij. NIET DOEN, SUPER SLECHT!

Kris
08-01-2024

Pakket zogezegd 12 dagen geleden aangeboden geweest, wat zeker het geval niet was. Ik heb het vandaag van verkoper vernomen. Ze hebben het pakket gewoon in postpunt afgezet en is ondertussen terug retour. Heb nog meermaals gebeld naar dat postpunt, maar neemt nooit iemand op.

Jammer. Ik bestel nooit meer op een website als de paketten komen met Post NL.

Joppe
07-01-2024

Van alle pakketten die ik afgelopen jaar heb ontvangen via PostNL (lees 28 stuks) zijn er zowaar 3 bezorgd op de aangegeven dag (tijdstip zullen we maar even links laten liggen). En ja hoor, vandaag weer zover. Eerst een breed tijdslot voor de bezorging die later op de dag preciezer werd om rondom het bezorgmoment ineens de melding te krijgen 'bezorger onderweg, bezorgmoment morgen'. Website, chatbot en app zeggen alle drie iets anders. En dan uiteindelijk aan het einde van de dag komt er dan eindelijk de melding 'we hebben je gemist, morgen nog een poging/afhalen bij pakketpunt'.

En dan denk je na 3 keer tja dit zal me niet nog eens gebeuren maar nee hoor. Keer op keer exact hetzelfde verhaal, zelfs na meerdere malen dit te melden bij PostNL zelf. Ik snap dat ze niet de beste werkgever zijn maar dit moet toch anders kunnen!?!

Fukyou
07-01-2024

Post nl zijn een enorme bende incompetente debielen tesamen. er is geen communicatie. ze geraken alles kwijt. ze leveren alles veel te laat. vanaf dat het een beetje druk is slaan ze in paniek en kunnen ze niets meer. het is een schande. je krijgt geen informatie over het pakket. track and trace code is niets waard. het interesseert ze geen ene fuk wat er met uw pakje aan de hand is. alle randdebielen van Nederland leiden en of werken voor dit bedrijf

Geert
28-12-2023

Een horloge voor €1850 verkocht op chrono24 en verzonden naar Frankrijk. Verzend tijd is 2 a 3 dagen, na 10 dagen stond de track & trace nog steeds op “uw pakket is gesorteerd en ligt klaar voor verzending”

Ik dacht dat het met de feestdagen te maken had maar na de kerst heb ik toch even gebeld, mijn pakket is dus zoek geraakt maar dat laten ze dan niet weten.

Ik werk nooit meer met postNL en ik raad iedereen af om nog maar een simpele envelop via hun op de post te doen.

POSTNL. ik hoop van harte dat jullie een keer failliet gaan, schandalig pruts bedrijf.

0 sterren als het kon

Mike
28-12-2023

Voor de derde keer is er een aangetekend stuk van Justitie door de bezorger zelf getekend en in mijn brievenbus gedaan.

Ik denk omdat ik in een flat woon (met lift)

Vandaag ben ik niet eens in Nederland en krijg een bericht dat er een aangetekend stuk is afgeleverd.en jawel weer de handtekening vam de bezorger.Weer gebeld na eerst de bot verslagen te hebben iemand aan de lijn gehad en die gaf een beetje aan van wat zeur je je hebt het toch ontvangen

Helaas kun je geen aangifte doen want dit is gewoon fraude door de bezorger.

28-12-2023

Postnl geeft aan dat een pakketje bezorgd is. Deze bezorger van Hekven Breda vandaag op 28 december moet niet liegen. Het pakketje past door de brievenbus. We waren thuis. We hebben gezien wij hij was want hij stapte uit in onze straat nota bene! Geen pakket. Weer niet. Ook al twee paketten bij de grens/douane "kwijt" terwijl postnl ze al had. Postnl is een boosaardig bedrijf dat post steelt of dumpt of wat ook. Boosaardig.

Zmarco
24-12-2023

Hebben net 2x pakje aan de deur gezet zonder aan te bellen of ook maar iets laten weten; een random persoon van op straat heeft aangebeld & laten weten.

Eerder pakje besteld & ze zeiden dat we het geweigerd hadden (was nooit toegekomen), dan later waren we zogezegd niet thuis (gans de dag met 3 waren we in de living), dan waren ze te laat met dezelfde pakket & hebben we uiteindelijk een andere bezorgdienst gekozen.

NOOIT zal ik via hen nog bestellen (nu deze keer was per ongeluk) & ik raad anderen het ook nooit te doen; ik zal effectief mijn best doen om mijn vrienden, famillie & naasten jullie nooit te doen gebruiken.

Letterlijk een harde schijf hebben ze in de regen in een plas water aan mijn deur gelegd.

*vind ik zelfs heel raar dat die deze keer effectief tot aan ons deur is willen komen

21-12-2023

Zowel de geplande bezorging van de brievenbuspost als pakketpost wordt continu uitgesteld. Wat een drama bedrijf. Ik begrijp niet dat bedrijven als Coolblue en Bol niet met een andere bezorgdienst in zee gaan om hun leveringen op tijd bij de klant te krijgen

Co
20-12-2023

Weer pakketje niet bezorgd en moet het op een voor mij onbekend adres op gaan halen.

Bij Chatbot Daan heb ik 66 wachtende voor me.

Mur
19-12-2023

Wederom wordt er gezegd dat de bezorger me gemist heeft. Hoe dan! Ik was gewoon thuis maar de bezorger is hier niet geweest en het pakket gelijk naareen pakketpost gebracht. 3e keer binnen 10 dagen!

Ik krijg steeds meer het gevoel dat de bezorger in Wierden er geen zin in heeften het maar rechtstreeks naar het pakketpunt brengt. Briefje in de brievenbus zoueen goede stap terug zijn, dan kunnen ze het niet van afstand aangeven

Maaike
13-12-2023

Bus rijdt de straat in. Blijft zitten en wacht 2 minuten en mijn buren en ik krijgen bericht dat we een bezorging gemist hebben omdat we niet thuis waren. Dichtstbijzijnde afhaalpunt is 11km verderop. Nooit meer post nl

Isabelle
12-12-2023

Wel, ik ben blijkbaar niet alleen : PostNL België slaat voor de tweede keer de aan-huis-levering over en brengt het pakje naar een moeilijk bereikbaar afhaalpunt (kost me 45 min). Contact met klantenservice is maat voor niks, gewoon hallucinant. Aan afzender melden ze dat de klant niet thuis was, pure leugens. Ik snap de bedrijven niet die hiermee blijven samenwerken, ik mijdt vanaf nu leveringen (en dus bestellingen) via PostNL.

Natalie
11-12-2023

Wat een slechte service. Je wacht de hele dag thuis en krijgt dan een mail dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat er niemand thuis was. Belachelijk. De klantenservice is net zo slecht als de bezorgservice.

Dianne
10-12-2023

Pakketten worden altijd in goede staat geleverd.

Je kunt een account aanmaken waarin je aangeeft welk parcelpunt je prefereert als je niet thuis bent en ofdat je pakket bij de buren, of rondom je woning bezorgd mag worden, zoals bijvoorbeeld op je deurmat (bestellingen bij online dierenwinkels).

Over de status bezorging word je tussentijds meerdere keren op de hoogte gehouden.

Beleefde, vriendelijke, hard werkende koeriers, waarvoor ik respect heb.

Henk-J
07-12-2023

Gisteren zou een pakje bij mij thuis worden bezorgd, door drukte van de bezorger kreeg ik later op de dag een mail dat het niet is gelukt en dat het pakket naar een post afhaalpunt wordt gebracht waar ik het af kan halen, dit is niet de afspraak, normaal komt de bezorger dan een of twee dagen later om het aan te bieden, lekker makkelijk bezorger, zo kan ik al mijn post wel bij een afhaalpunt ophalen als jullie het even te druk hebben. Ik ben ook niet van plan het pakje af te halen en gaat retour afzender, helaas heb ik via Ideal betaald en de winkel moet dus na ontvangst retour het geld terugstorten. Geen enkel goed woord over Postnl, de webwinkel dient ook een klacht in bij Postnl, daar vertrouw ik dan op.

Jozef
07-12-2023

Tijdstippen van levering die constant veranderen met als klap op de vuurpijl dat volgens de app van post.nl ons brievenbuspakketje op 6 december om 19.00 door de brievenbus bezorgd zou zijn. Alleen is er nergens een pakketje te bekennen. Chatbox werkt voor geen meter, nog 28 wachtenden voor u en dit is niet de eerste keer dat het volledig mis gaat met post.nl. Dit bedrijf is rijp voor de sloop.