PostNL reviews

06-12-2023

Wat een klote bedrijf, pakjes komen nooit op de dag van melding en wordt steeds verzet. Ook met briefpost is dit. NOOIT op de gemelde dag. Postnl doe er een wat aan!

Joyce
06-12-2023

Bij elk pakket heb ik standaard problemen met de bezorging elke keer klachten ingediend maar gebeurd niets mee. Vandaag ook weer problemen. Pakket staat als bezorgd maar is nergens te vinden. Niet thuis en ook niet op het genoemde afhaalpunt. Bezorger heeft aangegeven dat ik niet thuis was. Was heel de dag thuis en geen bel gehoord! Vervolgens een medewerker van de klantenservice aan de telefoon die zonder te luisteren zijn verhaal afsteekt, een of andere procedure benoemd van nog 2 dagen wachten want status bezorgd zegt blijkbaar niets… als ik aangeef dat ik een klacht wil indienen over de bezorging kan dat niet vanwege de procedure en als ik zeg dat ik een klacht wil indienen over de afhandeling van de klantenservice en indirect hem krijg ik te horen “ luistert u niet naar mij?!” Hoop dat post nl het opgenomen gesprek afluistert… wat een shitbedrijf!

Joop
05-12-2023

Erg onbetrouwbaar!

Pakketjes worden regelmatig niet bezorgd!

Het is sneller om ze bij een afhaal punt te droppen dan te bezorgen waar de klant echter wel voor betaald.

Waardeloos nu al meer dan 10 keer plaats gevonden dit jaar. Klacht indienen bij postnl gaat niet, klanten mogen alleen betalen en moeten verder blij zijn als ze het pakket ergens zelf kunnen ophalen en dat het niet is zoekgeraakt. Wat een puinhoop!

Pim
04-12-2023

Mijn pakket is per abuis afgeleverd bij een PostNL-punt in een andere stad, in plaats van het oorspronkelijke PostNL-punt waar het naartoe gestuurd zou worden. Na een vruchteloze poging om het pakket op te halen en na 18 minuten wachten aan de telefoon met de klantenservice, kreeg ik te horen dat ik het pakket kon ophalen bij een PostNL-punt dat zich 30 km verderop bevond. Helaas was het niet mogelijk om de fout te corrigeren en het pakket naar het oorspronkelijke PostNL-punt te laten bezorgen, simpelweg omdat het al als bezorgd werd beschouwd. Een frustrerende ervaring, een foutje kan gebeuren, maar dan herstel je dat toch? Zeker als de oplossing zo makkelijk is.

Ed
30-11-2023

Postnl moet zich schamen als kunnen kijken naar klanten tevredenheid of misschien breil nodig? Elke keer wanneer ik post heb of komen ze te laat of ongeschite moment.

waardeloze bedrijf.

Marian
29-11-2023

Waardeloos wordt gewoon niet bezorgd, je hangt een halfuur in de wacht en kunnen je daar niet eens helpen .pakketje worden zonder reden naar een ophaal adres gebracht ,maar naar welk adres is de volgende dag pas bekend . service van lik me vestje!

Coos
19-11-2023

Pakket dat vrijdag helaas niet in hun auto paste (?) zou zaterdag tussen 15.15 en 17.15 uur bezorgd worden. Gaat om 11.49 uur de deurbel! Wij zijn dus niet thuis maar hij zet het gewoon voor de deur in de regen! Doos met flessen was dus drijfnat toen wij ruim voor 15.15 uur thuis kwamen. En dan ook nog een email sturen dat het pakket om 16.10 uur is bezorgd! Leugenaars dus ook nog! Zeer slecht en eigenlijk geen een ster waardig!

18-11-2023

Waardeloos, wordt in een depo geleverd, onder de noemer dat er niemand thuis was. Is een bedrijfsadres (hotel) 24 uur open. Dit is niet de eerst keer!

Cees
18-11-2023

Bezorgmoment van de post word iedere dag aangepast, post schijnt nog maar 1 dag in de week te worden bezorgd.

Collin
17-11-2023

Zoals gewoonlijk word er weer beweerd dat ik niet thuis was ondanks dat ik speciaal een hele avond thuis bleef zitten. Eerst word al de bezorgtijd verplaatst om vervolgens de welbekende leugen "u was niet thuis" te krijgen. Oplichters

Lars
08-11-2023

Verschrikkelijke service en hebben helaas zo'n beetje een monopolie of pakketservice. Bezorgers hebben al meerdere malen pakketjes afgeleverd bij pakketpunten op een afstand van 30 minuten fietsen van mijn woning. Ze hadden me uiteraard "gemist" ook al was ik de hele dag thuis. De klantenservice doet er ook bar weinig aan.

Dat PostNL het minimale doet voor hun bezorgservice is uiteraard een feit dat iedereen weet, maar ik zou toch hebben gehoopt dat ze bezorgers aannemen die zelf een beetje een moreel kompas hebben. Helaas passen de bezorgers bij zo'n narcistisch en verschrikkelijk bedrijf als PostNL.

Marit
07-11-2023

Ik heb een pakket 30 oktober afgegeven bij PostNL punt. Laatste update op 1 november dat de bezorging van het pakket is vertraagd.

Gisteren 6 november met een domme chatbot 'gechat'. Deze wist mij te vertellen als het pakket woensdag 1 november (?) niet was bezorgd ik het beste contact op kon nemen.

Vervolgens contact met een medewerker die nog minder wist te vertellen dan de chatbot. Uiteindelijk de medewerker een onderzoek laten starten. Vandaag bekijk ik de case van het onderzoek en blijkt dat deze op 6 november direct weer is gesloten.

Anne Marie
05-11-2023

Geen brieven van de bank ontvangen met inloggegevens, kan derhalve mijn APP niet in om bankzaken niet doen. Geen contante middelen om boodschappen te doen. De4 klantenservice van postnl liet weten dat er vertraging is vanwege personeelstekorten in bepaalde regio's. Kan zijn dat er nog zakken met post wachten op sortering bijvoorbeeld. Hoe moet ik nu aan levensmiddelen komen?

Jena
04-11-2023

Nog voor de bestelling uit de vrachtwagen was werd er al gezegd dat het niet door de voordeur kon waarop ik zei probeer het eerst eens en toen bleek het wel door de voordeur te passen.

Maar toen wilden ze de slaapbank niet naar boven brengen dus heb ik dat zelf moeten doen aangezien de slaapbank de doorgang blokkeerde.

Dit ging zeer moeizaam aangezien ik zware reuma heb.

Op hun site staat dat ze alles afleveren op de plaats dat jij het wilt hebben, NIET DUS.

Diederik
03-11-2023

Pakket niet op afleveradres bezorgd, gaat gelijk naar een afhaalpunt, en dan ook nog eens het niet dichtsbijzijnde! Afhaalpunt blijkt een vaag verhuurbedrijf dat tijdens openingstijden niet open is! Bij navraag bij buren wordt lachend verteld dat "ze soms wel en soms niet open zijn, lekker chill toch." Kan dus mijn pakket niet afhalen door deze onzin, bij een tweede poging waren ze gelukkig wel open, grote bende aan pakjes, vriendelijke jongeman dat dan weer wel. Kost me al met al een hoop tijd en ergernis! Ontevreden is de nette omschrijving voor wat ik voel! Postnl is afgegleden naar een zeer bedenkelijk niveau.

ZoVerbaast
31-10-2023

Briefje bij buren pakje bij ligt terwijl die nog niet eens bij mij aan deur was geweest. Ook sagerijnig die man.

Steeds wisselende tijden dat pakje komt. Ook wold die man maar ff dat ik pakje van buren bij afleveren die ik niet ken hij had voor dat die hij bij mij aan de deur was daar al briefje door bus gedaan dat pakje hier afgeleverd was.slechte zaak Maja pakjes verdwijnen wel vaker en ander krijgt de schuld of je bent pakje kwijt omdat op die manier pakje mee genomen word en buur nergens van af weet. Als ik niet thuis was waar had buur en ik mn pakje dan op kunnen halen? Ja bij ander in de auto. Ook word er graag met pakjes gegooid en gesmeten regelmatig wat spullen kapot

Martine
26-10-2023

Wij hebben een vaste bezorger in de wijk Bohemen in Den Haag.

Zijn naam is Cevat Burnaz, wat een topper is dit.

Altijd vrolijk en behulpzaam. Mijn man en ik liepen ergens in de wijk en kwamen hem tegen. Hij vroeg of we vanmiddag thuis waren voor de pakketjes, anders kon hij wel later komen. Uiteindelijk hebben we de pakketjes direct meegenomen. Wat een service!

Tanja
25-10-2023

Bij PostNL in mijn woonplaats is mijn pakket dat uit het buitenland gearriveerd was, zoek geraakt. Niemand kan mij vertellen waar het pakket zich bevindt, ondanks de track- en tracecode. Zij nemen ook geen enkele verantwoordelijkheid. Ook niet na een klacht gedeponeerd te hebben bij het hoofdkantoor.

Giuseppe
24-10-2023

Postnl bezorger legt de pakketjes naast zijn bus op de inrit. Het regende. De camera heeft het gefilmd. Ik vrees dat de oorzaak ligt bij het selectiebeleid. Dit zijn natuurlijk ZZPers die zo goedkoop mogelijk moeten bezorgen en uitgeknepen worden. Andere partijen hebben wel eigen bezorgers die hart voor het bezorgbedrijf hebben. Een engels gezegde lijkt van toepassing 'If you pay bananas, don't be surprised you'll get monkees'.

Aart
24-10-2023

Voor de tweede keer wordt een pakket niet geleverd, terwijl het wel ontvangen is door PostNL! De klantenservice kan niet veel meer vertellen dan ik via mijn account al te weten ben gekomen. Er zou pas een onderzoek gestart kunnen worden als ik de afzender van het pakket een opdracht geef. Omgekeerde wereld lijkt me. Wat bij PostNL ingecheckt wordt, moet ook weer uitgecheckt worden. Moeilijker is het niet lijkt me. Kortom: “Wat een ramp dit bedrijf “.