PostNL reviews

An
19-05-2023

Klantenservice is er toch om je te helpen? ze zijn niet te bereiken!

Marion
14-05-2023

Door bezorger wordt aangegeven dat pakket in brievenbus ligt terwijl dit niet gebeurt is. Wij waren thuis en mijn echtgenoot was aan de voorkant gras aan het maaien dus hij moest postbezorger gezien hebben. Dit gelijk gemeld bij post nl doen ze net alsof ze niet thuis zijn. En ja dan heb je gewoon pech en moet je maar afwachten. Met andere woorden gezegd bezorgers mogen je bestelen en gaan vrij uit.

Mariska
13-05-2023

Op 22 april ging een pakketje op reis, retour naar de webwinkel. Op 24 april gaf het een laatste keer een levensteken en sindsdien niets meer vernomen. De postnl heeft het al opgegeven en noemt het vermist.

Omdat ik niet op de hoogte was van de regels heb ik het niet aangetekend verstuurd, dit betekent dat ze een middelvinger naar je opsteken en niets voor je doen, oh ja nog wel excuses, maarja daar krijg je je geld niet mee terug…de volgende keer dus maar verzekerd versturen via dhl, of nog beter, het in een winkel met contant geld kopen

Wilma
05-05-2023

Problemen met postbezorging, meerdere keren. Gemeld middels chat. Je wordt teruggebeld, zo blijkt uit de nummermelding, maar dan moet je sprinters kwaliteiten hebben want zo snel kan een mens niet bij de telefoon zijn. Drie keer over laten gaan en dat is het. Dan krijg je een mail. Makkelijker dan een gesprek natuurlijk. Valt mij zwaar tegen.

Velitsia
03-05-2023

Het is dat ik niet de optie had voor een halve punt anders had ik die zeker gegeven. Wat een flutbezorgproces hebben jullie en jullie klantenservice is ver te zoeken. Op zaterdag 29 april 2023 ben ik thuis, minding my business. Ineens zie ik een melding van Postnl dat mijn pakket bezorgd is. Remember ik was gewoon thuis en oh ja, ik ben niet doof, maar heb toch echt geen bel gehoord. Toch was mijn pakket nergens te vinden, ook niet bij de buren. Via de app dit meteen aangegeven (oh ja, je krijgt daar maar 1x de kans toe). Vervolgens heb ik een gesprek gemist van Postnl en volgt daarop een mail. Met als conclusie, ik moet nog even langer wachten en anders de afzender benaderen. Are you kiddin' me? Na eerdere negatieve ervaringen met Postnl kan ik voor mezelf concluderen dat jullie een vreselijk bedrijf zijn 😒. Jullie kunnen nog wat kennis opdoen voor wat betreft klantenservice. Je klant zelf actie laten ondernemen, terwijl het jullie fout is?! The Nerve!

Philip
28-04-2023

WAARDELOOS BEDRIJF, meerdere keren meegemaakt dat ze zeggen dat je pakket bezorgt is maar het is niet bezorgt, ook niet bij de buren. Dan ligt het ineens weer bij het sorteercentrum en komt het de volgende dag. En wat denk je? Nee, de volgende dag komt er niks en sterker nog het pakket is verdwenen. Ik adviseer bedrijven GEEN zaken te doen met Postnl, je bedrijf krijgt er een slechte naam door want klanten krijgen hun bij jou gekochte producten niet geleverd! Ik ben er helemaal klaar mee!

26-04-2023

26-4 0:47 pakket ontvangen van verzender

26-4 08:36 Zending gesorteerd levering 12:45-15.45

26-4 14.01 Bezorger onderweg

26-4 14:03 JA HOOR 2MINUTEN LATER

Bezorgmoment bijgesteld Of was de bezorger toch niet

onderweg?

26-4 18:29 nieuwe bezorgtijd 28-4 11:45-14:15

3STLHS927780960

Volgende keer kies ik een leverancier waar ik zelf de vervoerder kan kiezen. (deze leverancier ingelicht)

Jakob
19-04-2023

Ik had in de PostNL-app mijn bezorgvoorkeur aangegeven: pakketjes zouden dan standaard naar een afhaallocatie worden gezonden. Makkelijk voor PostNL en ook voor mij. Echter toen de afhaallocatie er plots mee stopte, ging ook mijn pakketje retour afzender naar de andere kant van de wereld. Nou. nou, wat een doordachte service, echt heel slecht.

Sam
17-04-2023

Ik word gewoon niet verder geholpen vanwege een onverzekerd pakket, terwijl zij de fout gemaakt hebben

15-04-2023

Nieuwe bezorgtijd: vandaag

Bezorger is onderweg

Track&Trace?

Niet eens de vermelding voor- of namiddag.

Blijf de hele dag maar aan huis gekluisterd. Geen enkel respect voor de bestemmeling.

Merle
07-04-2023

Wat een slecht bedrijf, meerdere keren extra betaald om thuis te zijn wanneer het pakketje bezorgt wordt, en voor de zoveelste keer uren gewacht om vervolgens een e-mail te ontvangen dat ze mij gemist hebben. Wat een onzin! Zelfs de camera beelden gecontroleerd of wij wat gemist hebben, maar nee ze komen gewoon niet opdagen.

04-04-2023

Postpakket zoekgeraakt. Je moet sterke zenuwen hebben.

Begin februari stuurde ik een pakket naar een reparateur in Duitsland met 2 dure camera’s ter waarde van € 3.500,-. Het pakket was verzekerd voor € 500,-.

Nu zou je denken dat je als gedupeerde enig respect en empathie mag verwachten.

In plaats daarvan werd ik behandeld als een oplichter. Verklaringen van mijzelf en de geadresseerde werden in twijfel getrokken. Feiten werden genegeerd of verdraaid en soms werden onjuiste conclusies getrokken. De koopovereenkomst met de verkoper van de twee camera’s werd als bewijsstuk van de hand gewezen. In alle stadia van het onderzoek werd het standpunt ingenomen dat de schade niet vergoed zou worden.

Pas nadat ik gedreigd had on mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen, ging PostNl overastag en betaalde het verzekerde bedrag uit.

Dit was een vernederende ervaring. PostNl heeft hier schandalig gehandeld!

Femke
01-04-2023

1 ster is eigenlijk al te veel!

3 weken geleden bestellen wij een cadeau voor iemand, op de dag van levering waren we niet thuis. Ons pakket werd naar een afhaalpunt gebracht dat 40 KM(!) van ons huis verwijderd lag gestuurd! Wij bellen naar de klantendienst, daar krijgen we te horen dat het tot 10 dagen kon duren om het pakket van daar tot bij ons te krijgen(absurd). Mijn partner vraagt om het pakket daar te laten liggen omdat hij dan maar zelf de 40km heen en terug zal overbruggen om het pakket op te halen. Daar toegekomen krijgt hij te horen dat ze (5min voor zijn komst) het pakket hadden opgehaald omdat het verkeerd geleverd was! Terwijl wij EXPLICIET gevraagd hadden om het daar te laten liggen! Resultaat: pakket wordt teruggestuurd naar de verzender! Wat een zever! Dit is niet de eerste keer dat we problemen ondervinden door post nl, meerdere pakjes zijn verdwenen of worden gewoon op stoep geplaatst! Als je klacht indient gebeurt er NIKS!

Marian
01-04-2023

Wat een k.t bedrijf dat post nl ik verzend daar echt niets meer mee, onpersoonlijk volk daar aan de telefoon, klacht ingediend voor een houten paal die doormidden gebroken is eigenlijk onmogelijk maar de bezorgers hebben het wel voor elkaar gekregen, de lijn wordt gewoon verbroken omdat ze geen oplossing hebben, en spreken nog maar half de nederlandse taal, geef mij maar dhl die zorgen voor een oplossing, nooit geen postnl meer 🤮

Anne-Marthe
01-04-2023

Telkens gaat het mis bij PostNL. Bij DHL en andere bezorgers nooit problemen alleen maar gezeur. Laatst rond kerst een spoedpakketje teruggestuurd, omdat er geen 'code' opzat. Nooit een terugkoppeling van gekregen, bleef zijn op, pakket wordt verwerkt in sorteercentrum. Nu weer een pakketje wat ik tussen 8 en 10 binnen zou krijgen. om half 11 krijg ik een mail. U was niet thuis, wat ik zeker wel was. Wachten tot maandag voor dat ik het pakketje op kan halen en zo nog veel meer dingen. PostNL mag gauw wat gaan veranderen, want ik hoop dat bedrijven niet meer met ze gaan samenwerken.

Veronika
30-03-2023

Voor de zoveelste keer slechte bezorging. Deze had ik welles waar mog niet gehad. Dit keer geen bericht dat ik het kon ophalen bij het afhaalpunt omdat ik niet thuis was. Nu het pakje terug gestuurd en ik mijn geld kwijt.

Dit bedrijf is te dom om iets goed te doen

24-03-2023

Aan webshops: Indien er met Postnl wordt verstuurd dan zoek ik een andere winkel.

De onmacht wordt me bijna teveel. Hoelang nog voordat ik agressief wordt.?

Enige wat ons nog rest is te proberen webshops te overtuigen niet meer met Postnl te handelen.

Klacht over Postnl: Te laat, zoekgeraakte pakketten, liegen(niet aanbellen, valsheid in geschrifte(handtekeing vervalsen), klantenservice zit met handen in het haar of is juist onbeschoft en hangt de hoorn op.

Youri
21-03-2023

PostNietLeveren laat keer op keer zien dat ze een incompetent postkoerierbedrijf zijn. Elke keer wanneer ik een pakket bestel kan ik er van uitgaan dat het fout gaat (buiten tijdopgaaf leveren, "oeps we hebben u gemist", etc). Het nieuwste is nu dat elke keer wanneer ik een brievenbuspakket verwacht, komt dit poepbedrijf aan met "vandaag tussen 08:00-18:00" en vervolgens is het bekant 18:00 en staat die hele paupertrack en trace nog steeds op "zending is verwerkt" ga weg man stelletje amateurs.

Jose
19-03-2023

Wel tevreden over de post/ pakket bezorging tot nu toe. Bezorgers in de stromende regen die vriendelijk blijven.

Een keer misgegaan met een pakketje uit China, was geleverd bij een afhaalpunt wat ik niet wist. Soms komen ze savonds nog om 10 uur, ook net voor de feestdagen. Respect. Dank jullie wel bezorgers!

Tim
13-03-2023

Steeds weer loopt het fout. Hoe dit bedrijf kan blijven doorgaan is mij een wonder. Er lopen letterlijk meer zaken fout dan juist.