Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Kevin
02-06-2017

Bedrogen

Titel zegt al genoeg; bedrogen!

Op 16 mei bestelde ik een kussen. Na paar weken te hebben gewacht, nog niets ontvangen. Uiteindelijk in totaal 6 keer gebeld verspreid over twee weken maar niemand nam de telefoon op. Vanaf de zevende keer was er eindelijk iemand aan de lijn die de bestelling opnieuw zou versturen. Deze kwam aan op 2 juni 2017. Met grote verbazing deed ik de doos open en zag ik de verkeerde bestelling voor iemand anders bedoeld! Onbegrijpelijk!.

Blijf weg van dit bedrijf!

Klantenservice 0/10 Levering 0/10 Bedrijf 0/10

Tim

Slecht!

7 dagen geleden 2 flessen besteld en nog niets binnen! Reageren niet op mail en pakken de telefoon niet op! Kortom: 25 euro lichter en niets ontvangen! Daarnaast geven ze aan dat ze leveren binnen 24 uur. Na onze bestelling op vrijdag kregen we een sms dat ons kado de volgende werkdag zou worden geleverd.? Dat is geen 24 uur! Absoluut geen aanrader dus

01-06-2017

Tableau met 4x6 tegeltjes voor één afbelding.

Ik wilde iets ingewikkelds, maar prachtigcadeau.nl heeft mij goed geholpen en van informatie voorzien. Het tableau is de volgende dag keurig geleverd.

Daniëlle

Snelle service top product

In het weekend een mok met foto's besteld. Dinsdag al in huis! Top!

Danique

Mooie sleutelhangers

Sleutelhangers besteld en de volgende dag al in huis gekregen, kwaliteit van de foto's zijn erg mooi!

31-05-2017

Mooi product en snelle levering

Maandag 3 maken besteld als afscheidscadeautjes voor de trainer's van het voetbalelftal van mijn zoon. Met foto en tekst.

Vandaag de mokken al ontvangen. Wat een snelle service. En ze zien er prachtig uit !

Bedankt

Jolien
31-05-2017

Positief

Snelle levering.

Het programma waarin je de mok kunt maken is makkelijk (verschillende foto's invoegen, tekst invoegen), maar het lukte mij niet om de tekst vorm te geven zoals ik wenste. Het was bijv. niet mogelijk om een 'enter' in te voegen zodat de tekst op meerdere regels kwam te staan.

Evelien
30-05-2017

Super snelle levering, resultaat fantastisch

Wij bestelde een klok als afscheid voor de onthaalmoeder, alles was perfect. tekst en foto werden op een zeer mooie manier gemaakt. en wat een snelle levering. was de tweede keer dat we bestelden maar er zullen er nog volgen. wij zijn fan dank je wel

Paula
30-05-2017

Alles naar wens.

Voor het eerst besteld bij prachtigkado en ik ben helemaal tevreden. Alles was zoals ik had verwacht en keurig op tijd geleverd.

Francisca
29-05-2017

Snelle service!

De bestelling wordt snel verwerkt en geleverd. Nu al diverse keren badjasjes met geborduurde naam erop besteld, en is altijd netjes gedaan. Er was er eens een met een foutieve kleur, maar dat werd meteen opgelost. Goede service. En veel leuke artikelen.

Elisabeth
28-05-2017

Bedrukte mokken

Snelle 24-uurs levering, goed geprijsd, mooie afdrukken en goede kwaliteit mokken

Ellen
21-05-2017

Zonnenscherm voor auto bedrukken

Super ervaring en service , had ze al eerder besteld nu duurde het iets langer maar na 1 keer reageren kreeg ik een mail dat er nieuwe gemaakt zouden worden Klasse bedrijf !

Puk
21-05-2017

Klacht binnen 2 dagen opgelost

Ik had een kinderschrijfetui met eigen foto besteld. Bij aflevering bleek een van de ritsen kapot. Ik heb toen telefonisch contact gezocht en kreeg het verzoek een fotootje van het mankement te sturen. Twee dagen daarna kreeg ik -zonder verdere kosten- een nieuw perfect exemplaar opgestuurd. Dat noem ik nog eens service !

Carine
19-05-2017

Bedrukken van een kussensloop

Heel vlot en heel correct. De bedrukkingen zijn ook super mooi gedaan. Het team is heel vriendelijk en behulpzaam ! Zeker aan te raden !

18-05-2017

Handdoeken besteld

Ik heb vandaag handdoeken besteld. Persoonlijke opdruk. Dat ging soepel en duidelijk. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het binnen gekomen is.

Rebecca
17-05-2017

Fotoklokken

Mooi en snel geleverd

Kitty
10-05-2017

Leuk cadeau

Hele leuke verkleurende mokken als cadeau gekregen, je kan je wel inbeelden hoe mijn zoontje en mijn gezicht verbaasde toen we onze warme thee in de mokken deden en een leuke foto tevoorschijn kwam. Mooie kwaliteit. Super cadeau! Snelle verzending, goede communicatie en heel goede service! Bedankt!

Corne
08-05-2017

Super snel geleverd

Snel geleverd en goede communicatie. Top bedrijf

05-05-2017

Super snel en erg mooi

Zeer leuke mok met foto en tekst gemaakt en de volgende dag al geleverd. top service.

Juun
04-05-2017

Mooie rugzak, snelle afhandeling, vriendelijke klantenservice

Rugzak besteld met foto opdruk. Was een beetje huiverig dat t een beetje bagger kwiteit zou zijn omdat je dat zovaak hebt, ookal betaal je best wat. In dit geval 28 euro incl. Verzendkosten. Maar, de rugzak is mooi/ziet er stevig uit (de praktijk zal dit echter uitwijzen) en de foto is echt super mooi! Kan t echt van harte aanraden!