Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Hilde
16-03-2017

Fotopuzzel

In de eerste plaats: supersnelle levering. De volgende dag hadden we het in huis.

Echter viel de verpakking wat tegen. Onze ontvanger ging in het weekend meteen aan het puzzelen. Hij vond het zo leuk, dat hij van plan was om de puzzel op te plakken en in te lijsten. Helaas bleek er 1 stukje te missen en 1 stukje was niet goed, daar miste een stukje foto op.

Toen ik hierover mailde hoorde ik niet meteen reactie. Toen ik vervolgens alle negatieve recensies las, was ik bang dat ik dus gewoon 40 euro kwijt was en geen kado had waar ik blij mee was.

Maar: enkele dagen later had ik opeens een envelop in de brievenbus met daarin een compleet nieuwe puzzel! Dit wel helemaal voldoet! Netjes!

Margo
15-03-2017

Badjas met borduring

De badjas was later binnen dan bedoeld was (door storing). Jammer dat ik daar pas over geïnformeerd werd nadat ik een mail had gestuurd. De badjas dient gewassen te worden voor gebruik (veel losse pluisjes erop), maar is dan erg mooi en erg zacht. Borduring is ook mooi. Tip voor Prachtigkado: zet een voorbeeld van je lettertypes op de site, dat is makkelijker kiezen.

Mieke

HAPPY:)

In alle opzichten HAPPY met de geleverde tegel! Allereerst heel veel keus aan mogelijkheden, prima prijzen, super scherpe afdruk, zeer prettig mailcontact bij vragen.dus ja wat houd je tegen.? Prima ervaring om hier te bestellen!

Razia

Fotomok

Heb een mok besteld voor de vader van mijn zoontje (verjaardag). Wilde een keer wat anders dan een foto of een geurtje. Dus kwam ik terecht op deze site.

Mok binnen gehad met de 9 gemailde foto's en helemaal verrast. Super mooi gedaan en mijn zoontje vond de fotomok voor zijn papa helemaal geweldig.

Ben zeer tevreden, over de goede en snelle service. Ik zal zeker nog bestellen via jullie.

Nogmaals bedankt.

Baudina

Super!

Super snelle levering en prachtig resultaat!

Erica

Prachtig resultaat!

Een paar maanden geleden kreeg ik een leuke opdracht. Voor onze medewerkers die een kindje hebben gekregen zou ik een rompertje bestellen met opdruk. Diverse ideeën passeerden de revue. Elke aanpassing in het ontwerp werd omgezet in een proefdruk en het uiteindelijke resultaat was prachtig. Het rompertje wordt door de kersverse papa's en mama's vol enthousiasme ontvangen. De kwaliteit van het rompertjes is uitstekend! We zijn een heel tevreden klant.

Esther
13-03-2017

Leuke bidon met foto en tekst

Leuke bidon besteld van aluminium met foto en tekst! Na twee dagen binnen en erg mooi geworden ondanks de wat slechte kwaliteit van onze eigen foto! Kortom, erg tevreden en cadeau was een succes!

Seaske
12-03-2017

Fotopuzzel

Geweldige service,en super goed contact!

Charissa
09-03-2017

Goede kwaliteit en snel

Goede kwaliteit van mijn tegel en de volgende dag thuis! En goed contact via de mail!

Leendert en Ineke
09-03-2017

Goede kwalitiet en op tijd geleverd

Leuk om tegeltjes (Delfts blauw, met eigen tekst) cadeau te doen!

Barbara
08-03-2017

Snel en goed

Snelle levering, zag er goed uit en ik vind het een pluspunt dat alle stappen via de mail verteld worden.

Nynke
08-03-2017

Factuur netjes nagezonden

Prima en snel geleverd, conform verwachting. Ik had leveren zonder aanmelden op de site gekozen en had (wellicht daardoor) geen factuur en alleen een bestel bevestiging. Later in de mail gevraagd om factuur en per kerende post gekregen. Ik herken de geen reacties op mail dan ook niet die ik hier ook zie staan.

Anon
06-03-2017

Slechte service en geen communicatie

Wat een bedrijf. Veel artikelen en goede prijzen, maar oh wee als je iets besteld dat niet op voorraad is (wat ze ook niet op de website vermelden). Dan kan je een ons wachten op je artikel en als je wilt annuleren, kan je fluiten naar je geld. Oplichters.

Michel
06-03-2017

Snelle levering, goede kwaliteit!

Communicatie kan beter (telefoon niet opnemen, niet reageren op chat) maar het bedrukte schort was inderdaad de volgende dag klaar en zag er goed uit.

Danielle

Geweldig!

Nu al voor de 3e keer een bestelling geplaatst. Goede service en een perfecte en snelle levering.

Laura
05-03-2017

Top

Zeer snelle levering en goede kwaliteit, top!

TT
03-03-2017

Snel

Wat staat op de foto staat ook op de muismaat.

Karien
02-03-2017

Snel geleverd, leuk produkt, prima klantenservice bij klein missend artikeltje

Tegeltje besteld, volgende dag keurig binnen, alleen ophanghaakje spoorloos, meteen opgelost door bedrijf, heel tevreden

Alette
01-03-2017

Mooie klok en goede service

Een prachtige klok ontvangen. Uurwerk werkte alleen niet maar binnen een uur antwoord op mijn mail en de volgende dag een nieuw uurwerk ontvangen. Top!

Paula
28-02-2017

Blij

Ik ben blij met de bestelling die ik gedaan heb bij Prachtigkado.nl ! Ik heb een handdoek met de naam van mijn zoontje erop besteld, de levering was supersnel en de kwaliteit was prima! Mijn zoontje is er heel blij mee; zoon blij = ik blij!