Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Eline
28-02-2017

Supersnel

We hebben bij prachtigkado.nl heel last minute schorten met opdruk besteld voor een evenement. Ze waren supersnel binnen en zeer goede kwaliteit! Heel tevreden.

Is

Bizar slechte service

Cadeau gekocht bij Prachtigkado.nl, levering was snel en perfect, echter de kwaliteit van het product was echt niet in orde. (een badjas met borduring) Ik heb meerdere keren contact geprobeerd te zoeken met de klantenservice, maar telkens geen gehoor waardoor ik uiteindelijk een nieuwe cadeau ergens anders heb gekocht.

Via email contact gezocht (met foto's van het product waarop de slechte kwaliteit duidelijk te zien was) en gevraagd om het betaalde bedrag retour te krijgen. Na een week kreeg ik een reactie dat ze me een nieuwe badjas aan wilde bieden, waarop ik antwoordde dat ik inmiddels al een alternatief cadeau had gekocht (door de trage reactie) en graag m'n geld terug wil.

Dit is nu al ruim een week geleden, onbereikbaar per telefoon en radiostilte via email. Dus. mocht je je geld kwijt willen raken aan slecht gefabriceerde rommel, prachtigkado is een goed begin.

Jaap

Vakmanschap is meesterschap!

Voor het eerst een bestelling geplaatst, wat een snelle levering en wat een prima kwaliteit!

Dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer!

TOP!

Voorzitter

Professionele kwaliteit, goede service

Full colour mokken met bedrukking besteld en later via e-mail AI-bestand aangeleverd. Bestelling en levering is prima verlopen. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

23-02-2017

WAARDELOOS

Waardeloos dat jullie manier van klantenservice is dat jullie onderstaande mailtjes gewoon negeren.

Waardeloos dat jullie manier van klantenservice is gewoon de telefoon niet opnemen.

Waardeloos dat jullie jezelf profileren met een 24uurs bezorgservice voor 16.30u besteld, en dat jullie dit dan vervolgens gewoon niet nakomen.

En meer dan dit samen WAARDELOOS dat mijn kind gisteren als enige zonder cadeautje op het afscheidsfeestje van zijn vriendje moest verschijnen. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn dat jullie geen enkele moeite hebben gedaan om dit te voorkomen.

Jullie zijn een waardeloos bedrijf. Maar toen ik gisterenmiddag op google 'review Prachtig Kado' intoetste wist ik dat ik nooit bij jullie had moeten bestellen. Want dit soort praktijken is bij jullie is blijkbaar de normale gang van zaken.

Jullie zullen er een mooie review bijkrijgen. En ik hoop dat mensen zich 2x bedenken voordat ze iets bestellen bij jullie.

--> en dus ook op deze mail geen reactie gekregen.

Rosanne
22-02-2017

Snelle service, lage prijzen

Via de mail fijn contact gehad met de klantenservice over een kookschort met foto en tekst. Het schort werd daarna snel geleverd. Aan te bevelen!

Samantha
20-02-2017

Zeer tevreden!

Bestellen van de babycape met naam ging makkelijk. Ik had hem dinsdagavond besteld en zoals verwacht kwam hij donderdagochtend aan. Via de mail werd ik op de hoogte gehouden van de status. Product voldoet aan de verwachtingen en borduurwerk ziet er keurig uit. Ik zou hier de volgende keer zeker weer een bestelling plaatsen.

Astrid
19-02-2017

Prima service!

Snel geleverd, de baby badcape met geborduurde naam en het ziet er super uit!

Gerrit
17-02-2017

Gebrek aan. alles met wat betreft klantenservice

Bestelling gedaan en factuur gelijk per mail gekregen. Echter. Factuur vergeten te betalen (8 daagse betalingstermijn!). Allereerst is dit mijn fout. Maar ik heb hierna geen één betalingsherinnering gekregen, en er gewoon nooit meer aan gedacht om dit nog even te betalen (totaal 15.90€). Na twee maanden meldt er zich een incasso bureau dat ik de factuur moet betalen + 40€ 'boete'. Nou ja zeg. Bellen met het incasso bureau had geen zin, ben trouwens erg benieuwd of dat wettelijk gezien allemaal correct verloopt. Toch maar betaald, wat moet je hè. Mailtje over hoe en wat gestuurd, vragend om uitleg. Nooit op gereageerd.

Ik vind dit echt een waardeloos bedrijf. Ze bieden je misschien goede prijzen aan (dat valt misschien ook nog te betwisten), maar dat wordt dik terugverdiend door een zwaar ondermaatse manier van klantenservice met daarbij een sluw contractje met een incassobureau. Tenminste, dat is mijn gefrustreerde zienswijze. Doe er mee wat je wilt. Zolang je hier maar niks koopt. ;-)

Saskia
15-02-2017

Heel tevreden

Snelle aflevering en fotocadeau heel mooi gemaakt. Prima prijs kwaliteit verhouding!

E.A. van Esch
15-02-2017

Prachtige wijnfles

Ik heb een wijnfles besteld met foto en tekst, en dit was prachtig gedaan! Ook de levering was perfect. Ik had het de volgende dag al in huis. Bedankt!

José
14-02-2017

4x is scheepsrecht

Prima service, snelle reactie. Na levering van tegeltje bleek een hoekje beschadigd. We zouden een nieuwe krijgen. Deze werd snel geleverd maar deze had twee beschadigde hoekjes. Opnieuw zouden ze een nieuwe leveren. Alleen dit was niet met mijn tekst erop. En de 4e keer was het prima in orde. Mooi tegeltje, mooi van kleur en prima voor elkaar.

Saskia
13-02-2017

Positieve ervaring

Mijn ervaring was meer dan goed. Prima via mail geinformeerd over stand van zaken en levering en 4 prachtige mokken in ontvangst mogen nemen.

Thye
03-02-2017

Slechte service & geen levering

Afgelopen woensdag heb ik een gepersonaliseerde mok besteld bij dit bedrijf. Het plaatje van de mok werd echter niet goed gekeurd waarna ik de dag erna een vervangende foto heb gestuurd. Gezien de belofte van dit bedrijf (vandaag besteld morgen in huis!) zag ik geen problemen met de levering. Echter hoorde ik niets meer terug van ze. Op vrijdag contact opgenomen via de chatservice. Daar kreeg ik echter te horen dat ze de mok zaterdag zouden leveren. Dit terwijl ik de mok dus al woensdag besteld had. Ik heb ze gewezen op hun eigen belofte en gevraagd waarom ze zich er niet aan zouden houden. Hier kreeg ik echter geen antwoord op. Na een tijdje wachten en nog een paar berichten gestuurd te hebben kreeg ik de melding: "customerservice heeft de chat verlaten". Mijn vragen/probleem werden gewoon genegeerd. Op latere berichten ook geen antwoord meer gekregen. Ik heb ze daarna ook meerder malen proberen te bellen (verspreid over de dag) maar geen enkele keer werd de telefoon opgenomen terwijl ze bereikbaar zouden moeten zijn tot 17:00 (volgens de website).

Conclusie. Zoekt u de volgende dingen in een bedrijf: -product op tijd geleverd -goede customer service

Bestel hier dan NIET !

Michiel
03-02-2017

Beetje erg laat

Ik had een klok met opdruk besteld. Ik bestelde op een woensdag. Ik had hem in het weekend nodig, kreeg een mail op donderdag vandaag of morgen is hij er. Ik dacht, super! Vrijdag.geen klok. In de tussentijd zelf wat in elkaar geknutseld. De volgende week ging voorbij, en wat denk, op de vrijdag erna.komt de klok binnen. Veel te laat! Nu heb ik er dus nix meer aan. Bedankt!

Aisha
30-01-2017

Vriendelijk in contact en snelle levering!

Heel vriendelijk en snel in mailcontact, mooi borduurwerk én hele snelle levering. Top :-)

Klaas
28-01-2017

Prachige, persoonlijk mok

Donderdag een mok met foto (full color) en uitgebreid opschrift besteld. Zaterdagmorgen in huis. Ziet er supergoed uit. Erg tevreden over Prachtigkado.nl

Christine
24-01-2017

Mokken met naam erop

Erg tevreden over de service van Prachtigkado! Er bleek nl een mok stuk te zijn en op een mok stond een verkeerde naam op. Beide mokken zijn keurig nagestuurd, waarvoor dank.

Ellen
23-01-2017

Heel blij mee!

Ik heb tassen besteld, deze zijn vlot geleverd! Ik ben heel blij met het mooie heldere resultaat!

17-01-2017

Teleurstellend

De foto puzzel die besteld is kwam prima op tijd aan. Jammer dat de afbeelding van de puzzel donkerder was ten opzichte van de originele foto. Dat had beter gekund. Ten slotte zijn ze de kado-verpakking vergeten. Na toezeggingen via de mail dat dat geld teruggestort zou worden is dat helaas nooit gebeurd.