Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

16-01-2017

Goede vlotte service

Snelle levering, zag er goed uit het dienblad , miste helaas een afdek dopje maar dat werd keurig snel nageleverd met een paar reserve dopjes.

Lau
13-01-2017

Niet tevreden

Laat bezorgd en een andere kleur dan wat we besteld hebben.

Veerle
13-01-2017

Resultaat zoals gehoopt

Snelle service en mooie opdruk van de bestelde handdoeken. Resultaat zoals gehoopt!

Hella
12-01-2017

Supersnelle service en vriendelijk personeel

Ik heb 22 mokken besteld, alle met een andere opdruk. Levertijd 1 dag. ik wilde er een iirtje later een paar bijbestellen en hoefde slechts 1x verzendkosten te betalen. aardige mensen aan de telefoon en goede kwaliteit opdruk

Gert
11-01-2017

Klant is koning

2 zwarte handdoeken besteld met een niet alledaags logo. Eerste levering is snel gekomen met melding dat er een fout ingeslopen was en er 2 dezelfde logo's werden geplaatst MAAR dat de andere op kosten van de firma nagestuurd zou worden als er terug voorraad was van de zwarte handdoeken. Dat heeft even op zich laten wachten maar ondertussen is de handdoek aangekomen met het correcte logo. HEEL MOOI logo en GOEDE kwaliteit van handdoeken, AANRADER !

Geny

Babydoekjes

Afgelopen week besteld diverse babykadootjes met een opdruk van ons bedrijf. Na de vraag wanneer we het nodig hadden - dus zo snel mogelijk - hadden we het de andere dag al binnen. Top levering - waarvoor dank

Joyce

Top geholpen!

Bij een relatief kleine bestelling volledige service krijgen, dat maak je niet vaak mee. Heel erg bedankt voor jullie hulp Prachtigkado, ik kan dit met trots overhandigen.

Corrie

Tegeltje

Via een bedrijfsactie een tegeltje besteld. Deze kwam niet aan maar in reactie op mijn mailtje hierover werd dit meteen opgelost en werd het tegeltje opnieuw gezonden. Tegeltje is van een prima kwaliteit en afwerking. Het ophangmateriaal zit er niet automatisch bij, dat kan wat duidelijker vermeld worden.

21-12-2016

Gegarandeerd een drama!

Op de site staat een garantie van levering binnen 24 uur. Onze levering was te laat én de verkeerde! Nu 5 dagen later wachten we nog. Niet bestellen bij deze prutsers!

Gregre
20-12-2016

Roze badjas

Roze badjas besteld maar ik had moeilijkheden met de betaling, plots werd alles afgebroken. terug besteld maar later bleek dus 2X besteld. Na sturen mail werd dit rechtgezet en een dag later werd de roze badjas geleverd zonder zelfs betaald te zijn. Na mail om te weten hoe ik dan moest betalen werd er reeds na 10 minuten een oplossing aangeboden. Uitstekende badjas, uitstekende kwaliteit, uitstekende service

Helga
08-12-2016

Onderzetters met foto, kussensloop, gymtas

Inmiddels heb ik al drie maal een product bij Prachtigcadeau besteld. Ben zeer tevreden over de service. Er wordt alles aan gedaan om het product voor de klant zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen. De chatservice is heel hulpvaardig. Van mij krijgt Prachtcadeau een groete pluim.

nog een leuk idee. De onderzetters zijn heel leuk met foto! misschien ook leuk om van hetzelfde materiaal place-mats met foto te vervaardigen? Heeft U meteen een nieuw product. Persoonlijk zou ik dat ook heel leuk vinden. Mw. H. Wevers

Dave
05-12-2016

Snel en goed geleverd !

Het pakketje was op tijd, de schort zag er netjes uit (jullie hebben de 4 fotootjes er zelf mooi opgezet) en de ontvanger is er erg blij mee !

Nicole
04-12-2016

Badjas met naam: niet doen!

Vanwege de positieve reviews heb ik een badjas met naam besteld. Naam is netjes geborduurd, maar de kwaliteit van de badjas is heel slecht: hele dunne badstof, geen pasvorm, mouwen die 2x zo lang zijn dan nodig, heel wijd. Ik raad deze niet aan! Zonde van het geld.

Rutger
29-11-2016

Maken er wat moois van.

Fotomokken besteld, mooie mokken qua model en afwerking. Foto supernetjes erop gezet. Kortom dik in orde.

Isabelle
28-11-2016

Snelle en degelijke service

Ik heb voor onze sportclub 25 douchelakens laten borduren met het logo van onze club en telkens de naam van onze speelsters. Prachtigcado.nl reageerde op al mijn vragen supersnel en ook de prijs viel heel goed mee. De levertijd duurde ietswat langer dan vooraf aangegeven, maar met mijn speciale wensen, had ik daarmee al gerekend. De kwaliteit van de lakens en de borduring zijn heel goed. We hopen dat de douchelakens lang zullen meegaan, maar dat weten wij natuurlijk pas na gebruik.

Eugenie
25-11-2016

Magische mok

Twee magische mokken besteld, snelle levering. Helaas 1 mok stuk gegaan maar na email contact gelijk twee dagen later een nieuwe ontvangen. Prima service dus!

Tiny
18-11-2016

Superservice mooie kwaliteit

Ik heb 6 schorten besteld met gestikte opdruk. Helaas was de gewenste antracietkleur niet voorradig en werd me een alternatieve kleur aangeboden. Ik had geen haast en wilde toch liever de antracietkleur. Dus nog maar een weekje gewacht. Ik ben telkens op de hoogte gehouden van de voortgang en dat is prettig. De schorten zijn inmiddels geleverd, ze zijn van een mooie stevige kwaliteit en mooi bestikt. Ben er blij mee.

Adriënne
15-11-2016

Toch tevreden

Een paar dagen geleden een sleutelhanger met bieropener en foto besteld. Ik werd netjes per mail op de hoogte gehouden van de status. Twee dagen later had ik hem al in huis. Hij was anders dan ik verwachtte maar ik was er toch blij mee. Ik legde hem in de kast, het was namelijk een kadootje en ik zou hem later wel inpakken. Maar toen ik hem wilde gaan inpakken lag hij uit elkaar. Super jammer! Ik heb direct een mail gestuurd, en ik mocht voor dezelfde prijs een nieuwe uitzoeken, het maakte niet uit van welke waarde. Deze hoop ik morgen te ontvangen. Zo hoort het, prachtigkado.nl! Een 8 voor de goede service.

Wilma
12-11-2016

Aanrader!

Afgelopen week heb ik 14 mokken met 14 verschillende namen besteld. Binnen 2 dagen had ik ze in huis. Ze zien er prima uit. Makkelijke bestelwijze, betaalwijze en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook werd ik voldoende per e-mail op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling. Al met al ben ik uiterst tevreden!

Groet, Wilma

Martine
11-11-2016

Super bedrijf met super service!

Als relatiegeschenk weer tegeltjes besteld met persoonlijke opdruk. Service is geweldig, levering super snel! We gaan hier vaker bestellen. Kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!