Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Nanouk
09-11-2016

Prima service!

Ik had als kado voor m'n vader een mooi schort met foto opdruk besteld. Inderdaad, binnen 24 uur na bestelling ontving ik een mail dat het product onderweg was. Helaas raakte het schort kwijt in de post. Heel erg balen. Na een mailtje pakte dit bedrijf het zeer klantvriendelijk op. Ze hebben kosteloos een nieuw schort gedrukt! En het schort is nog prachtig ook. Opa is er ontzettend blij mee :-)

Marga
09-11-2016

Supersnel

Na telefonisch contact meteen de volgende dag in huis. Top!

Daisy
07-11-2016

Goede kwaliteit

Twee mooie keukenschorten met naam besteld. Zeer mooie kwaliteit stof en mooi gestikt. Helaas was de ene naam wel wat groter dan de andere (vermoedelijk door een ander aantal letters in de namen, maar helaas stond er niet vermeld dat het groter wordt gestikt bij minder letters.). Om 16:00 uur besteld, maar helaas niet de volgende dag in huis. Wel de dag erna.

Deveney

Goed bedrijf

Heel goed bedrijf had een verkeerde bestelling gedaan en ze halen hem er gewoon weer uit als u contact met ze op neemt onwijs fijne mensen daar en goeie productie

Daniel

Snelle levering van basjassen

Afgelopen vrijdag ochtend heb ik 5 basjassen besteld met daarop 5 verschillende namen. Na hulp per e-mail en de makkelijke betalingswijze heb ik mijn bestelling geplaatst. Zaterdag (gisteren) ontvangen, perfecte kwaliteit en zoals beloofd snelle service. Aanrader dit bedrijf!

Zie een aantal negatieve reacties maar heb daar mijn twijfels bij. Heb een goeie ervaring nu en zouner zo weer een bestelling plaatsen. Wellicht zijn mensen ongeduldig als ze even moeten wachten in de e-mail/telefonische wachtrij.

Danny

Mok met opdruk

Een prachtige mok besteld, keurig op tijd geleverd. Helaas was er iets verkeerd gegaan met de foto. Na kort overleg via de mail, hebben jullie de mok helemaal in orde gemaakt en ook de tweede levering keurig op tijd. Jullie service is fantastisch! Hartelijk dank. Mees van den Bosch

Scarlett-Jane
05-11-2016

Knuffeltje met opdruk

Een knuffeltje besteld met naamopdruk. Dit duurde wel lang voordat ik het kreeg. Maar mailcontact ging prima. Waren behulpzaam. Knuffeltje was helemaal naar mijn zin!

Nicky
02-11-2016

Knudde bedrijf.

Niks voor 16:30 is morgen in huis. Nemen de telefoon niet op. Reageren traag of niet op mails. Eens en nooit meer.

Petra
31-10-2016

SERVICE met een HOOFDLETTERS

Hallo allemaal,

Na de website te hebben gekeken en de goede recensies te hebben gelezen heb ik een bestelling geplaatst. Na een paar dagen nog geen bericht ontvangen dus op vrijdag gebeld hoe de status was van de bestelling.

Een aardige jonge vrouw gesproken die zei dat de eend die ik had besteld niet op voorraad was. Er werden alternatieven aangeboden waar ik geen gebruik van wilde maken.

Uiteindelijk kreeg ik een grote eend voor dezelfde prijs als de kleine eend. Wat een SERVICE ! SUPER CHIQUE van jullie ! Wat zullen de ouders van lieve Lynn hier blij mee zijn!

De volgende dag de spullen binnen en een heel tevreden klant erbij !

Jullie weten wat klantenservice is - ga zo door!

Ellie
27-10-2016

Besteld, betaald en nooit iets ontvangen

Ik denk dat dit een nepbedrijf is. Leuke website, géén logo van Webwinkel Waarborg, ze kunnen doen en laten wat ze willen. Er komt nooit antwoord op emails die ik stuur en telefoon wordt niet opgenomen. Niks bestellen hier, echt niet! Ik ben mijn geld kwijt en jullie ook.

13-10-2016

Dikke pluim

6 mokken besteld om cadeau te geven, met onze eigen lay-out. Waren prachtig om kado te geven, dit bedrijf maak hun naam dubbel en dwars waard. Ook de service en bezorging is dik in orde. 1 héél klein min puntje, via telefoon haast niet te bereiken, maar gelukkig bestaat er nog de email, en dat gaat vlug.

met vr. gr. Personeelsvereniging SONAR

Jas
13-10-2016

Levering nooit ontvangen, telefonisch onbereikbaar

Na bestelling en betaling nooit iets ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd, de telefoonnummers op de website zijn buiten gebruik.

Rianne
07-10-2016

Prima

Handdoek met bedrukking was goed gelukt. Niks mis mee en binnen ander halve dag thuis. Prima dus!

Wouter
06-10-2016

Dramatische klantenservice

Vorige maand heb ik een product bij PrachtigKado proberen te bestellen. Ik had een ontwerp gemaakt en was van plan het product te gaan bestellen. Dat lukte helaas niet doordat er steeds een foutmelding heeft plaatsgevonden. Vervolgens heb ik op een andere website een vergelijkbaar product besteld.

Na een paar weken kreeg ik een bericht van PrachtigKado dat ik nog een betaling moest voldoen. Ik heb wel drie keer moeten zeggen dat ik nooit iets definitief besteld heb en dus ook nooit iets ontvangen heb. De klantenservice houdt echter stug vol dat ik nog moet betalen.

E.
06-10-2016

Dramatische webshop

23 september kado- wijn besteld.Zou volgende dag geleverd worden.Niet gebeurd! na 10 dagen niets gehoord te hebben geprobeerd contact te krijgen via telefoon en e-mail. Telefoon wordt niet opgenomen en op mails niet gereageerd! Via chat wel contact gekregen en na heel veel klagen, aandringen en lelijk doen heb ik eindelijk mijn geld terug gekregen. Koop niet bij deze zeer onbetrouwbare web-shop. Echt een schande voor de branche.

PC
04-10-2016

Snel herstel v fout

Een handdoek besteld met opdruk, deze was na 1 dag binnen. Helaas waren ze vergeten een embleem toe te voegen welke ik wel had upgeload via de site. Dit gemeld en gelijk werd me verteld dat ze zsm een nieuwe handdoek gaan oosturen die wel goed was.

Margaret
03-10-2016

Levering NIET, Kontakt GEEN reaktie

Voor een feest een week van tevoren product besteld waarbij levering binnen 24 uur plaats zou vinden. Lijkt mij al zeer snel maar geen stress ik was ruim op tijd. De derde dag begint bij mij het onderbuikgevoel te spelen en ga ik mailen. We maken het in orde "verbaasd?!" dat het nog niet geleverd is?! Ik blij (met een naar later blijkt dode mus) krijg na héél veel pogingen een track en trace code en idd het product is aangemeld. (opnieuw blij met wat later blijkt opnieuw een dode mus!) de status track en trace is tot op heden hetzelfde op mail geen reactie en telefonisch heb ik dit bedrijf nog nooit kunnen bereiken. HAD IK DE REVIEWS EERST MAAR GELEZEN

Ivan
03-10-2016

Snelle service en prachtige mokken!

Via www.prachtigkado.nl fotomokken besteld. Hoewel het uploaden van de foto's in eerste instantie niet wilde lukken werkte de chatsessie, 's avonds laat, perfect en werd prima hulp geboden. De mokken werden daarna zeer snel geleverd en zagen er prachtig uit! Aanrader!

WIM
01-10-2016

Tas met naam

Echt zeer slechte handelswijze ! bellen , geen contakt te krijgen , beloftes via mail niet nakomen , met 24 uur is intussen 5 dagen , en nog geen kado voor dochter binnen. ben woedend! GA HIER VERDERE ACTIE OP ONDERNEMEN , DIT ZIJN GEWOON OPLICHTERS!

M.
28-09-2016

Bij de bestelling van het schort was de enige optie om achteraf te betalen. Onredelijk dat het bedrijf daar dan extra kosten voor in rekening brengt terwijl je als klant geen keuze hebt. Chatsessie verloopt rommelig en wordt door de klantenservice voortijdig afgebroken. Geen prachtige organisatie en zeker geen prachtige ervaring.