Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

28-06-2016

Had ik nu maar eerst de recencies gelezen

Eerst kreeg ik nog wel antwoord op mijn mail

Na 2 dagen niet meer, wel via chatformulier op site

Nu is er én geen chatformulier meer én de telefoon lijkt afgesloten o.i.d.. In ieder geval zijn ze niet bereikbaar :-(

Zonde hoor...

Esma
25-06-2016

Ik had een badjas besteld!

Ik heb afgelopen dinsdag bij prachtkado een badjas besteld voor mijn vriend die jarig is. Ik zag dat ze binnen 24 uur bezorgen en dacht dit is wat ik nodig heb! Snel en makkelijk!

Toen pas begon de ellende nadat ik besteld en betaald heb probeerde ik de klantenservice te bellen tot de dag van vandaag wordt er niet opgenomen. Ik heb gemailt over waar mijn badjas blijft en tot de dag van vandaag geen reactie.

Ik ben dus opgelicht bij prachtkado.nl ik heb betaald voor iets wat ik niet binnen heb gekregen. Ik vind dat deze praktijken moeten stoppen!

Ik wacht het nog een paar dagen af en dan zal ik aangifte gaan doen en hun gebreke gaan stellen want 24 uur moet ook 24 uur zijn! Prachtkado komt hier niet mee weg!

Sacha

Vreselijk bedrijf

Twee keer op kraamvisite geweest, zonder kadootje. Pakket kwijtgeraakt. Een week later op nieuw verzonden, en een dikke boete omdat met het eerste pakket de betalingstermijn is ingegaan.

Iris
20-06-2016

Slechte service en slechte probleemoplossing

Mokken besteld met foto. Aantal keer gecontroleerd of de foto bijgevoegd was. Dit was zo. Komen de mokken aan zonder foto. Daarna klantenservice gebeld en kunnen alleen 50% korting geven op de bestelling, omdat er geen foto bij zat. Ook apart dat als je een mok met foto als optie kan bestellen en er 'zogenaamd' geen foto bijgevoegd zit, dit niet nog wordt gecheckt bij de consument.

Marjoleine
20-06-2016

Mooie koffie beker met bedrijfslogo!

Ik heb een koffie mok besteld met een bedrijfslogo erop. Eerst snapte ik niet waarom ik hiervan geen voorbeeld kon zien,daarover heb ik een mail gestuurd en ik kreeg meteen reactie dat ze ermee aan de slag zouden gaan!

Het resultaat is prachtig geworden ik ben erg tevreden.

Jennifer
20-06-2016

Waardeloos bedrijf! Slechte service!

Eerste vaderdag cadeau besteld, 24 uur levering! Niets blijkt hier waar te zijn! Meerdere malen geprobeerd contact te hebben, er wordt niet opgenomen en niet gereageerd op de mails!

Eerste vaderdag is verpest! Had ik maar eerst de reviews gelezen! Ik heb t wel al betaald, geld innemen zijn ze de beste maar op maar iets te reageren als een service ho maar! Ik vind dat als jullie geen webwinkel kunnen onderhouden dat jullie er maar mee moeten kappen! Waardeloos iets zijn jullie!

Eva
17-06-2016

2 maanden na bestelling - geen cadeau, geen geld terug

Waardeloze service. Loze beloften over geld terug nadat 1,5 maand na bestelling het cadeau nog altijd niet geleverd werd. Verschillende emails zonder resultaat.

Saskia
09-06-2016

Goede service

Na een hele vervelende fout van PostNL waarbij mijn pakket onbedoeld werd teruggestuurd ben ik ontzettend snel en vriendelijk geholpen door Prachtigkado.

Bedankt!

Kim
09-06-2016

NIETS ONTVANGEN

een week geleden wat besteld, direct betaald.

Zou de volgende dag geleverd worden, niets ontvangen.

Na een paar dagen een mail gestuurd, mail terug dat ze het direct op zouden sturen (ze vonden het gek dat het nog niet geleverd was) tevens zou ik een bevestiging krijgen van de verzending.

Nu weer een paar dagen verder en nog niets. Ook geen verzendings e-mails zoals beloofd.

Als je belt zijn ze voordurend in gesprek.

Geld terug of Kado alsnog ?!?!?!?!?!?!

Hoop nog altijd op reactie!, maar zoals vele andere reacties hier, zal wel het wel niet.

Slechte zaak dit, nooit meer!

08-06-2016

Maakt bezorging binnen 24 uur niet waar

Handdoek met geborduurde opdruk besteld. Website zegt: thuisbezorgd binnen 24 uur. Dat klopt niet, het was 6 dagen. Wel vriendelijke mail van klantenservice maar niet beloven wat je niet waarmaakt.

B.
06-06-2016

Super

Super goeie sirvice dag erna meteen in huis gehad en heeeelll blij met de tovermok foto is ook evht mooi uitgekomen erop zeker een aanrader

SK
05-06-2016

Bestelling niet ontvangen..

Product besteld op 2 mei maar nog steeds niet ontvangen. Product is nog steeds niet verzonden. Zogenaamd 24 uur's levering.. Product wat ik heb besteld was een cadeautje wat ik vandaag wou geven aan mijn neefje!

Sonja
01-06-2016

BESTEL HIER NIET!

Lees nu pas alle recenties pas hier over dit bedrijf. Ik heb 4 bidons besteld in de veronderstelling dat ik ze binnen 24 uur bezorgd zou krijgen. (staat op veel verschillende plaatsen op de site)

Nu 2 dagen later nog niks in huis terwijl ik het cadeau nodig had de dag na mijn bestelling. Na wat verder zoeken zeggen ze ook op de site dat ze lid zijn van webwinkelkeur, maar op de site van webwinkelkeur staat dat hun lidmaatschap is ingetrokken. Dit was een sanctie van webwinkelkeur

Na het lezen van meerdere reviews zou je haast denken dat dit niet een incidenteel miscommunicatie of overmacht situatie is maar dat mensen expres beduveld en gedupeerd worden!

Koen
01-06-2016

Leveren niet op tijd!

Deze firma werkt niet volgens afspreek, mailt niet terug en neemt de telefoon niet op. Waardeloze firma.

Ellen
27-05-2016

NOOIT Meer!

2 weken geleden 2 verschillende orders besteld, dus ook 2 keer de verzendkosten betaald. Één van de 2 orders werd na een week geleverd dus niets geen 24 uurs levering. Deze order werd overigens pas geleverd nadat ik wel heel vaak aan de bel had getrokken (ook al wordt er standaard geen telefoon opgenomen, ze hebben het zogenaamd erg druk....). Via de chat zeer moeizame communicatie....

De 2de order heb ik nog steeds niet binnen en als er contact mogelijk is via de chat dan is het enige wat er wordt gevraagd om welk ordernummer ik het heb en dat het wordt uitgezocht..... De datum waarvoor ik het kadootje nodig had is allang voorbij.... Dus weggegooid geld......

Snap niet waarom ze niet gewoon in contact met je willen gaan.....

Carline
25-05-2016

Niet zo best.

De 24 uurs belofte gelovende heb ik ruim op tijd (drie dagen geleden) een item besteld dat ik vandaag nodig heb.. nog niets binnen.

Had beter eerst de reviews kunnen lezen..

Ik vrees dat dit bedrijf zijn belofte niet nakomt.

Arianne
16-05-2016

Geweldig!

Goede service, goed resultaat en snelle bezorging.

Top!

Rb
12-05-2016

Onbetrouwbaar

Ik heb op 1 mei iets besteld bij hun wat binnen 24 uur geleverd zou worden. Het is nu 10 dagen later ,ik heb hun een mail gestuurd en ze reageren niet op email en als je hun belt krijg je voicemail.....nou ja zelfs dat nog niet , want de service zegt u kunt voor dit telefoonnummer geen bericht achter laten want de voicemailbox is vol !?!

Ze mailen of bellen niet terug en laten hun klanten wel betalen ! Schandalig !

Koop hier niets...

Bij de mensen waar het goed ging...nou die hebben dan geluk gehad ...

10-05-2016

Snelle service, goede communicatie, prachtig product!

Ik had een Senseokopje besteld bij dit bedrijf, met foto-afdruk en tekst.

Het product werd snel geleverd en zag er goed en mooi afgewerkt uit. De communicatie van het bedrijf is hartstikke goed, en de prijs-/kwaliteitverhouding is ook okay. Aanrader!

Inge
06-05-2016

Geen prachtig kado op de verjaardag

Ik had twee handdoeken besteld als verjaardagskado. Er lag geen kado op de mat op de betreffende dag, geen bericht ook. Een week later lieten ze weten dat een van de kleuren niet voorradig was.

Telefonisch zeiden ze dit goed te maken: opnieuw verzending (datum erbij) met een extra washandje.

Niets gezien!

Slechte communicatie, niet klantgericht.

Uiteindelijk, geld terug.