Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Ellen
02-05-2016

Nooit hier bestellen!

Ik had een magische mok besteld op woensdag voor 16.00 uur. De mok zou de eerstvolgende werkdag geleverd worden (mits voor 16.00 uur besteld). Donderdag niets ontvangen, vrijdag en zaterdag ook niet.

Klantenservice Is nauwelijks telefonisch bereikbaar.

Donderdag en vrijdag proberen te bellen ongeveer 15 x per dag geen gehoor.

Maandag ook niets ontvangen. Pas na 12x eindelijk iemand telefonisch gesproken. Er zou een spoedverzending van gemaakt worden aangezien mijn bestelling donderdag al binnen hadden moeten zijn.

Ik zou mijn pakketje dus dinsdag voor 10.00 Amsterdam moeten ontvangen. Helaas Is dit ook niet gebeurd!

Conclusie: hier nooit bestellen. Erg slecht!

Kim
25-04-2016

Ondanks ik het bestelproces onderbroken had (browser weggeklikt, wilde toch niks bestellen) kreeg ik toch een orderbevestiging. Raar want ik had niet eens betaald. Zelfs na annuleren kreeg ik de bestelling toch binnen. Na gevraagd te hebben of ik het pakket ongeopend mag retoursturen was dit niet mogelijk. Er wordt ook niet meegedacht aan een oplossing. Ik moet nu betalen voor een product dat ik niet heb besteld, niet wil hebben en dus in de prullenbak gooi.

19-04-2016

Prima service

Tot mijn verrassing ontving ik nog een extra bedrukte bierpul en tegeltje bij mijn bestelling. Superleuk.

Rik
08-04-2016

Geweldige service!

Mok met foto en tekst besteld. Zeer tevreden. Inderdaad supersnel geleverd. Aanvankelijk met een foutje. Letter teveel. Onmiddellijk hersteld en opnieuw geleverd. De mok met correcte tekst binnen een week na de eerste bestelling geleverd. Dat heb ik helaas vaak anders meegemaakt. Bij PrachtKado geen gedoe over erkenning van de fout, geen gedoe over de verzendkosten van de tweede mok, geen flauwiteiten, zoals dat de korting alleen voor de eerste mok zou gelden, enz. Was de klantenservice van alle bedrijven maar zo correct! En kwam elk bedrijf maar zo vlekkeloos na wat op de website wordt beloofd!

Een aanrader dit bedrijf!

AM Teuge
10-03-2016

Goede klantenservice

Badlaken besteld. Ik wist alleen niet hoe ik de tekst moest aanleveren dus ben goed geholpen door de klantenservice.

Isolde
29-02-2016

Mooi badlaken met zelfontworpen

Had badlaken besteld met graveren erop. Was iets misgegaan. Binnen een dag had ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Goede service! Zal zeker nog een keer bestellen bij dit bedrijf.

Isolde

Anja
12-02-2016

Prachtig kado

Slechte service (foto's worden geknipt, ingezoomd, tekst vergeten). Maar vooral tactloze communicatie. Ik raad hun ten sterkste aan een cursus communicatieve vaardigheden te gaan doen.

Tim
27-01-2016

Crimineel clubje

In november 2015 een mok met opdruk besteld en met Ideal betaald. In januari 2016 opeens een email van Straetus incasso: prachtigkado zou nog veld krijgen en verder allerlei intimiderende taal.

Ik bestel hier dus nooit meer iets. Stel oplichters.

Kelly
25-01-2016

Op maat gemaakt? Amehoela!

Wat een enorm slecht bedrijf, met nog slechtere service! Ik heb een badjas besteld in de maat XL voor mijn man. Nu blijkt de badjas zo klein als een maat S/M. PrachtigKado een mail gestuurd, maar wat een onbeschoft volk! Ik heb de product details volgens hen niet goed gelezen, dan had ik het geweten. (nergens staat een afmeting?) Ik vond het een belachelijke reactie, en toen ik aangaf hiermee naar Radar te gaan maakte ik mij schuldig aan smaad en laster? SERIEUS?! Gaan jullie zo met klanten om? rot bedrijf, rot personeel, afschrijven die handel!

Ingrid
22-01-2016

Criminele en intimiderende manier van factureren

Afspraak was betaling na levering. Binnen 14 dagen ontving ik een aanmaning incl. € 40,- incassokosten.

Een heel slimme manier om aan klantenbinding te doen. NOT. Doe geen zaken met deze firma.

Mariet77710
20-01-2016

Waardering

Mijn ervaringen met Prachtigkado wil ik hieronder samenvatten. In de loop van het jaar een groot aantal bestellingen geplaatst bij Prachtigkado.nl. De bestellingen daarvan, alsmede de kwalfeit van de geleverde artikelen waren zonder uitzondering bijzonder correct. Ook de service liet niet te wensen over. Ik raad zeker aan om een keer een leuk cadeautje te bestellen bij Prachtigkado.

Bram
15-01-2016

Klantenservice is waardeloos. Je krijgt geen reacties op mailtjes wat je ze stuurt.

Ze sturen facturen, voor iets wat je niet hebt besteld.

Ze zeggen dingen, die ze niet hebben geleverd.

Ze voeren dingen uit, waarvoor ik geen toestemming hebben gegeven.

En als ze op mails reageren, is dit kort en bot.

Slechte service! Voorkom problemen en bestel hier niets! Waardeloos

10-01-2016

Nooit meer!

Dit is mijn slechtste ervaring ooit met een webshop! Voor 16u besteld, de volgende dag in huis. Mooi niet: Ik bestel op 19 december en ik krijg mijn bestelling aan op …. 8 januari! Nooit gezien dus, 20 dagen voor een bestelling. Bovendien heb ik daarvoor ettelijke mails gestuurd waarop nooit een antwoord kwam. Ik heb 5 (!) keer zelf telefonisch contact moeten opnemen om te vragen waar mijn bestelling bleef. Geen enkele belofte die men mij maakte werd nagekomen. Commercieel gezien is Prachtigkado dus een regelrechte ramp. Een klacht is een kans, maar die heeft men bij Prachtigkado duidelijk niet gegrepen. Geen enkele keer heeft men ernstig begrip getoond voor het standpunt van de klant. Ik raad iedereen aan om hier definitief weg te blijven.

G.F.Faasse
07-01-2016

Betalen voor geannuleerd product

Ik had een fotolijstje besteld maar het product was uit het assortiment en kwam ook niet meer ,moest ik een ander product nemen waar een foto op kon afgedrukt worden.

Ik heb dit gedaan een ander fotolijstje besteld als aandenken voor mijn moeder met een foto van haar 2 hondjes er op die er niet meer zijn en ze mist.

Ik heb dit product betaald.

Wat schetst mijn verbazing krijg ik een mail van een incassobureau dat ik het

geannuleerde product van €29,85 niet

betaald heb en dat binnen 2 dagen moet

betalen omdat ze er anders een rechtzaak

van maken.

Ze hadden het bedrag al verhoogd naar €70,00

Ik heb contact opgenomen met prachtig kado en leggen ze de schuld bij mij dat ik het verkeerde ordernummer heb gebruikt.

Toen ik zei dat het ordernummer van het geannuleerde product was die geannuleerd was kwamen ze opeens weer met een ander ordernummer en bedrag van € 11,85

Het is een rommel met hun boekhouding.

En ze zijn heel snel met een incasso op je dak sturen.

Ik ga niet betalen voor een product wat niet gemaakt en bezorgd is.

Ik heb de hele dag met ze gemaild en gebeld om het opgelost te krijgen en ze beloofde terug te bellen dat moeten ze nu nog altijd doen.

s'Avonds kreeg ik pas een mail van het incassobureau "O, wij wisten niet dat het geannuleerd was"! Daar zakte mijn broek van af.

Ik heb bankbewijzen via de mail moeten sturen als bewijs met het juiste ordernummer anders kwam het niet in orde.

Eerder was ik wel tevreden maar na dit nare gedoe nooit meer Prachtig Kado.

Op de incasso stond een onbekend ordernummer en toen zeiden ze opeens weer dat het een ander nummer en

Ik heb mij gehouden aan de volgorde van de bestellingen en ordernummers.

Van het incassobureau kreeg ik een mailtje met er in "O , wij wisten niet dat het geannuleerd was". Daar zakt je broek toch van af!

Eerder was ik wel tevreden.

Ik ben een hele dag aan het bellen geweest om het teruggedraaid te krijgen en zou terug gebeld worden maar nee hoor dat deden ze niet.

Ze konden niets in de boeken en betalingen terug vinden zeiden ze en ook al zei ik dat ik 18 december al netjes betald had

Maar voor mij nooit meer online bestellen bij Prachtig Kado.

Didier

TOP producten & Snelle levering

Afgelopen dinsdag voor het eerst bij Prachtigkado.nl besteld. Ik had een badjas en een handdoek besteld. Ik ben helemaal blij met mijn mooie producten. Kwaliteit van de artikelen zijn top voor een super prijsje! En een mega snelle levering. Ik bestel in de toekomst zeker bij Prachtigkado!

Allard

Geweldig bedrijf

Wow, geweldig bedrijf, kan niet anders zeggen

Mike

Goede klantenservice

Voor het bedrukken van mijn mok heb ik assistentie van de klantenservice gehad. Goede en snelle service! Top!

Francy
17-12-2015

TOP!

Beste mensen van prachtig kado,

Heb vandaag de Badjasjes thuis gekregen, en wilde even laten weten, dat ze prachtig zijn.

Het borduursel en de jasjes..... In een woord " TOP!"

Zoveel mooier dan ik verwacht had, heel erg bedankt!

Groetjes francy

J.
15-12-2015

Geen kwaliteit

Een bedrukte mok ontvangen waarvan de kwaliteit niet over naar huis te schrijven is! Wanneer je hen een vriendelijke 'klacht' hierover mailt, wordt deze in de prullenbak gegooid met de reactie "Wij kunnen u geen nieuwe mok toesturen." PUNT. Ok, op die wijze? Voor een mok van maar € 9 ga ik niet verder in discussie met deze mensen maar ik kan iedereen wel aanraden lekker ergens anders te bestellen.. Zij van Prachtigkado hebben niet het wiel uitgevonden als het gaat om producten bedrukken. Dus wil je een ècht prachtig kado ontvangen...... google!

Wouter
15-12-2015

In alle opzichten Slecht

De levering is er nooit binnen 48 uur wat ze wel beweren. De druk laat los en foto's worden verkeerd uitgesneden. Klachten hebben ze geen boodschap aan, ze antwoorden slecht met een standaard mail en negeren je als je blijft aandringen. Geen zaken doen met dit bedrijf!