Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

10-04-2019

Verkeerd gedrukt, te laat geleverd, geen begrip.

9 dagen terug een bestelling gedaan: 2 bidons. Volgens de website zouden ze de volgende dag geleverd worden, maar dit werd 2 dagen later, zonder enige info. Op de bidons zou op voor en achterzijde een logo bedrukt worden. Deze werd dwars gedrukt, zonder contact op te nemen of dit te melden. Dit direct gemeld, aangegeven hoe ik het wilde hebben, 3 duidelijke voorbeelden gegeven. De dag erna nog gebeld, zou dezelfde dag nog op de post gaan. Later kreeg ik een melding dat ik het dinsdag kon verwachten. Dinsdag werd gevraagd hoe het logo geprint moest worden. Er was dus niks gedrukt, niks verstuurd .

Beetje boos, maar netjes gereageerd dat ik het wel lang vond duren, de informatievoorziening slecht was en er niet eens excuses zijn gemaakt. Ik had verwacht dat bij zoveel gemaakte fouten er wel geprobeerd werd om iets aan te bieden. Het blijft bij excuses. Ik mag vandaag 2 mensen teleurstellen, bedankt "prachtig"kado en bedankt dat jullie geen moeite lijken te nemen om dit proberen goed te maken. Dit was de tweede keer dat ik iets heb besteld, maar het lijkt van veel kanten nergens op. Het enige wat nog goed ging, is dat ik bidons kreeg, in het juiste aantal en met het logo.

Birgit
19-03-2019

Slabbetje en handdoek

Bedrukking op beide stukken super!

Handige tool om mee te werken, ruime keuze en betaalbaar! Enkel verzendkosten wat hoog.

Maar een zeer tevreden klant!

Glen
07-03-2019

Slecht bedrijf nog slechtere service

4 rompertjes besteld. 2 aangokomen (te laat) waaronder 1 met drukfout. Ze zoude de volgende dag 3 nieuwe sturen en als excuus een tutpopje erbij doen. Ruim een week later 3 nieuwe rompertjes die wel goed zijn.geen tut popje. Reageren niet op mail. En sturen een aanaming terwijl het gelijk bij bestelling betaald is? nooit meer daar bestellen!

Joyce
15-02-2019

Leuke broodtrommel redelijk snel verzonden

Alleen website vraagt nooit om bezorg adres dus wil je iets kado sturen dan op die naam bestellen !

daar mag wel iets aan veranderd worden!

Harry
07-02-2019

Bestel hier nooooit een fotopuzzel!

Laat ik positief beginnen. de puzzel was er de volgende dag! Erg snelle levering dus. al had ik liever gehad dat ze iets meer tijd hadden besteed aan de kwaliteit van het product! Ik moest gewoon keihard lachen toen ik het trieste puzzeltje zag! Heel klein formaat en de kwaliteit!? Oi Oi Oi. hij plakt en zit een witte vale waas overheen! En de foto is zwaar onduidelijk. Vragen ze €19 voor. Je komt bedrogen uit als je denkt dat je een leuk cadeau besteld! Noooooit weer!

Max
16-01-2019

Handige website

Handige website. Geeft duidelijk aan wat er nodig is en geen vage beschrijvingen. erg handig

Tessa
15-01-2019

Regelmatig een leuk kraamkado besteld

Ik bestel eigenlijk altijd alle kadootjes voor collega's op prachtigkado.nl.

Met ruim 80 medewerkers is dit vrij regelmatig, zeker met de hoeveelheid baby's die er afgelopen jaar zijn geboren. Heel leuk om zo een gepersonaliseerd kraamkado te kunnen versturen.

Ik zou misschien wat meer keus aan illustraties erbij willen en bij de badjasjes de kleur lettertype zelf kunnen instellen maar verder is het super en de levering is lekker snel! Dus ook voor de volgende baby zal ik weer een leuk pakketje bestellen!

Lix
03-01-2019

Gepersonaliseerd geschenk

Ik bestelde op 28/12/18 een gepersonaliseerd geschenk. De regel zegt echter: op zaterdag wordt er geleverd. Maandag 31/12/18 nog steeds niets ontvangen, proberen te bellen, maar geen antwoord. Op 1/1/19 een mail ontvangen om m'n bestelling te beoordelen, nogal moeilijk als je nog niets in handen hebt.

Daarop een mail naar hen gestuurd, dag nadien meteen antwoord dat het pakketje vast zat owv van de feestdagen in het distributiecentrum. Alle respect voor. Gingen er spoed achter zetten en zou het vandaag ontvangen. WEER niemand gezien. Bellen helpt ook niet, want het telefoonnummer lijkt enkel voor de show.

Zou liefst een compensatie vragen, want dit loopt de spuigaten uit, maar een 2de bestelling ga ik daar niet meer plaatsen dus hoeft dit ook niet.

Erg teleurgesteld owv de positieve voorwaarden die ze beloven (binnen de 24h geleverd, lage verzendkosten - als je in NL woont vermoedelijk).

Ik heb ook nog steeds geen mail ontvangen over de verdere verzending.

Teleurstelling rijker en een site minder die ik in de toekomst ga bezoeken.

Ik hoop alsnog mijn bestelling te ontvangen, al is de verrassing er nu wel af voor diegene aan wie ik het wou geven (leg dat maar eens uit als je met lege handen toekomt!)

Tip voor toekomstige kopers: bestel een maand op voorhand, met wat geluk heb je het nog net op tijd! ?

Marion
29-12-2018

Wat een service!

Ik had groet badlakens met namen besteld. Klantenservice liet mij tijdig weten dat 1 kleur niet in de juiste hoeveelheid aanwezig was en bood mij een duurder alternatief. Uiteindelijk bleek mijn keuze binnen een paar dagen toch weer op voorraad kwam dus kreeg ik de keuze uit de duurdere versie of mijn eerste keuze. Ik heb voor mijn eerste keuze gekozen en heb ze nog keurig op tijd ontvangen. Klantenservice had mijn bestelling zelf al voorrang gegeven dus naar mijn mening super service.

Voor wat betreft de badlakens: Prachtige kwaliteit en dat voor een hele leuke prijs!

Jeannette
28-12-2018

Teleurgesteld

Ik had 3 magische fotomokken besteld. Met 3 specifieke binnen kleuren. Ze werden snel geleverd. Maar er waren er 2 mat en 1 glanzend. En er waren stukken wit dus niet bedekt met een foto. Geen probleem ze erkende de fout en stuurde direct nieuwe. Nu wel glanzend maar weer met witte stukken en 2 van de 3 hadden een verkeerde binnenkleur. Nu heb ik al 3 emails gestuurd en gebeld maar ze nemen niet op. Dus hoe blij ik was met hun service. Ben nu erg teleurgesteld. Omdat ik nog steeds niet het goede heb. En ik heb niks aan verkeerde bekers die ik mag houden. Dus hoop dat ze nu wel reageren! Want de bekers zijn belangrijk vooor mij. Dus prachtig kado? Helaas niet. Mochten jullie nu alsnog iets regelen zal ik dit zeker als positief plaatsen. Dus ik geef jullie graag nig een kans!

Bram
25-12-2018

Fout kerst kadeau ( génant)

Ik bestelde een bedrukt kussen koste in totaal 25€ , was ten eerste al te laat geleverd

Ten tweede ik kreeg een kussensloop er was zelf geen kussen in ,

Verder al mails gestuurd zonder antwoord via telefoon ook niet bereikbaar , hier heb ik 1 keer iets besteld en daar zal het bij blijven

Gijs
23-12-2018

Snel gepiept en snelle levering

De twee mokken zien er echt fantastisch uit. Snelle levering en echt een stukje vakwerk. Ook werden we op de hoogte gehouden van de voortgang en de levering. Nadat ik alle gegevens had ingevuld, ging het bij betalen via IDEAL fout omdat mijn pas geblokkeerd was. Ik zag het al helemaal fout gaan en dat het opnieuw alles invoeren werd. Doch wat bleek, ondanks dat de betaling niet lukte werd de levering helemaal uitgevoerd. Keurig de andere dag afgeleverd en toen maar direct betaald! Hulde voor de service!

Britt
18-12-2018

Super!

De mok is nog mooier bedrukt dan ik gehoopt had, het ziet er super uit! Ook een snelle levering en goed verpakt. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Ook erg leuk om cadeau te doen :)

14-12-2018

Mooie auto-gordijntjes

Autogordijntjes laten bedrukken met een eigen logo, ziet er echt heel mooi uit, super tevreden mee.

De meegeleverde zuignapjes hadden niet allemaal de bezoirgreis overleefd. Na een mail werden gelijk nieuwe opgestuurd, goede service dus :-)

Mooie mokken, snel geleverd

Kreeg het idee door een cadeau gekregen mok om een stel te laten doen met foto's van onze huidige en vroegere katten. Werden er uiteindelijk tien. Ook nog zes met de foto van mijn ouderlijk huis met op de achterkant die van ons gezien zoals dat toen (1958) was.

Sommige foto's vielen iets donkerder dan verwacht, maar we hadden ze sneller in huis dan de minimaal beloofde tijd!

Timo

Snel in huis.

In een gekke bui een string voor mijn vriendin besteld. Erg leuk cadeau en viel goed in de smaak.

Petra
13-12-2018

Leuk bedrijf met leuke producten.

Onlangs hier een tegeltje met foto besteld. Helaas kwam deze kapot binnen. Ik stuurde een email en de volgende dag had ik al een nieuw tegeltje in huis! Het was een leuk cadeau om te geven mijn zoon was er erg blij mee.

Sarah

GEWELDIGE PRODUCTEN VOOR EEN AANTREKKELIJKE PRIJS

Meerdere klokken besteld en al binnen 24 uur geleverd! Jullie zijn erg voorruit gegaan met het nieuwe uurwerk, werkt perfect!

Puk
13-12-2018

Geweldige service en een top product!

De mokken waren ontzettend snel in huis. Wij zijn er erg blij mee. De dame aan de telefoon was erg vriendelijk. Wij gaan hier zeker weer bestellen!

Maarten
12-12-2018

Snel en dik in orde

Ik heb hier een gepersonaliseerd product besteld. Het personaliseren ging makkelijk via de software die in de site is ingebouwd. Daarna snelle levering en het resultaat is super! Tevreden dus :)