Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

Noor
15-12-2015

Onbeleefd, onbeschoft en slechte producten

Zeer slechte service. De druk laat los en wordt verkeerd uitgesneden. Als je dit terug koppelt d.m.v. een klacht krijg je ontwijkend en ontkennend antwoord en uiteindelijk wordt je genegeerd. De reactie van prachtigkado op een klacht: “Als de druk verkeerd is en loslaat hoort dit bij de voorwaarde en heb je pech.”

NIETS KOPEN!

Nadia
13-12-2015

Alleen maar negatieve ervaringen

Mijn bestelling werd pas na 7 dagen (en na een klachtentelefoon én een klachtenmail; de telefoniste zou mij terugbellen maar deed dit niet) aan huis geleverd. Dat was heel jammer, want het waren sinterklaaskadootjes en op 9 december was de Sint allang weer in Spanje!

Toen de bestelling dan toch geleverd werd, bleek die verkeerd: in plaats van een badjas maat S werd maat M geleverd.

En toppunt van alles: nauwelijks één dag na die verkeerde bestelling kreeg ik al een aanmaning van een incassobureau om te betalen!

Ik bestel nooit meer bij PrachtigKado. Er loopt teveel mis.

Rianne
29-11-2015

Top! Snelle levering, goede kwaliteit!

Ik wilde aangeven dat ik helemaal blij ben met mijn aankopen bij prachtigkado.nl Ik had een paar bestellingen geplaatst, de volgende dag kwam de postbode aan de deur met mijn pakketje. Super snel!

Ik kom zeker terug!

Manuela
24-11-2015

Top bedrijf!

Ik stoor me erg aan al die negatieve reacties over prachtigkado! Ik heb vorige week mokken en schorten besteld. Ik had ze gelijk de volgende dag binnen! Laat u niet misleiden door valse reviews.

16-11-2015

Mooie mokken

Nadat ik op deze site niet al te beste reviews gelezen had over prachtigkado toch maar een kleine bestelling gedaan. Binnen 24 uuur geleverd keurig netjes thuis bezorgd en met een kortingsbon voor de volgende bestelling. Daarna een badjas besteld, daarna even contact op genomen met prachtigkado per telefoon werd er binnen 2 seconden opgenomen. Helemaal tevreden met mijn ervaringen met prachtigkado, zal er nog zeker nog wat bestellen.

Wendy
12-11-2015

Schattige producten

Omdat ik nog nooit van prachtigkado.nl gehoord had heb ik toch even getwijfeld om iets te bestellen. Maar ik kan alleen maar positief zijn! Maandag een bestelling geplaatst, gelijk een bevestiging mail en dinsdag gelijk al ontvangen. Dus erg tevreden. Ook over het product.

Hatice
11-11-2015

Zeker een aanrader

Prachtigkado is zeker een aanrader! Diverse spulletjes gekocht. Alles perfect geregeld en geleverd. Ben heel blij met dit bedrijf! Via een kennis in aanraking gekomen. Later heb ik alvast sinterklaas cadeautjes gekocht voor mij zoon (een leuke laptop tas) en alles wat met een computer tegemaken heeft. Ik weet zeker dat dat hij dit helemaal te gek vind! Had nog een kleine vraag over de levering, gebeld, netjes te woord gestaan en geholpen.

Jamie
10-11-2015

Super kwaliteit

Als eerst heb ik een tijdje geleden een sleutelhanger besteld van ongeveer 8 euro. Ik dacht begin klein maar met super resultaat! Na 1 dag al geleverd. Toen durfde ik iets groter aan 8 mokken en een dienblad. En ze zijn inderdaad ook in 1 dag geleverd. Kortom wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, het levert wel degelijk goede kwaliteit!

Mike
10-11-2015

Leuk bedrijf!

Al zo’n 4 artikelen bij dit bedrijf gekocht, waaronder de houten onderzetters een mok en een puzzel. Dit is van prima kwaliteit! Gisteren weer een bestelling afgeleverd, zoals altijd uitstekend verpakt. De korting op de artikelen vinden wij ook zeer aantrekkelijk. Telefonisch is dit bedrijf ook goed te bereiken. Kortom wij zijn heel blij met dit bedrijf!

Elcin
06-11-2015

Leuk bedrijf!

Na alle negatieve reacties beetje huiverig. De mokken had ik gelijk al de volgende dag in huis! Precies zoals beschreven. Bij de bestelling een korting kaartje gekregen voor een leuk tegeltje! Daar word ik zeker blij van! Ik kom zeker terug bij prachtigkado vandaar 10 sterren.

06-11-2015

Supersnel en correct afgewerkt

Baby rompertje besteld met speciaal logo opdruk, telefonisch uitgelegd wat de bedoeling was en dat is volledig volgens verwachting afgewerkt.

Prijs is superscherp en kwaliteit boven verwachting.

Dik tevreden

Renate vermeiren

Factuur incasso

Ik heb 12-10 een bestelling gedaan, deze was erg netjes behandeld en daar heb ik geen klachten over. .

Waar ik wel een flinke klacht over heb is dat er op de factuur staat BINNEN 8 dagen betalen,

Ik kreeg dus 19-10 een mail via straetus (ipv prachtkado) dat er een openstaand bedrag stond (7 dagen later ipv 8)

20-10 netjes mijn fractuur betaald binnen de 8 dagen die moesten via het factuur..

Echter kreeg ik 04-11 een mailtje met een leeg bestand, ik gebeld om dat Door te geven en de medewerker zei dat het om een bedrag van €0.40 ging die ik per ongelijk te weinig betaald had (ja je leest het goed €0.40 centen)

Die mevr. Gaf aan dat ik een brief thuis kreeg omdat ik het bestand niet geopend kreeg..

En wat blijkt!

Geen €0.40 cent wat ik moet betalen MAAR €40.40!

want ja €40,- zijn zo snel verdient! Zeker als ik alle referenties lees..

Nou daar ga ik morgen dus even heel snel achteraan want ik betaal DIE €40,- dus niet!

Joey K

Leuk bedrijf

Na het lezen van de recensies toch besloten om iets te bestellen.

Geen spijt! Netjes optijd geleverd. Aardige mensen.

Sanne
05-11-2015

Leuk cadeau voor weinig geld!

Ik raad dit bedrijf aan omdat ik mijn bestellingen gisteren geplaatst heb en nu al ontvangen heb!

Handdoek met naam besteld (geborduurd) super tof gemaakt.

Ik weet zeker dat ik mijn vriendin heel blij mee kan maken.

Ilona
17-10-2015

Slechte bedrukking!

ik heb een broodtrommel en een zonnescherm laten bedrukken.

het zonnescherm kreeg ik binnen met een super kleine afbeelding erop. terwijl het mooi zou zijn als hij vullend geplaatst zou worden.

gebeld naar de firma. werd erbij verteld dat de afbeelding niet groter als a4 formaat gedrukt kan worden. terwijl z'n zonnescherm toch echt groter is als a4.

het ziet er dus echt niet uit zon klein plaatje.

en over de broodtrommel die is dus ook niet vullend geplaats. terwijl ik er bewust als commentaar bij heb gezet dat ik hem vullend geplaatst wil hebben.

op het voorbeeld dus ook heen hele mooie broodtrommel met een vullende deksel.

ze vertelde dat ik zelf een collage had gemaakt en ze die dus niet vullend kunnen plaatsen omdat er dan stuk van gezichten weg zouden vallen. maar dit was dus niet het geval er zat geen gezicht in de hoeken.

ik kon een nieuwe zonnescherm krijgen maar daar moest ik wel de helft voor bij betalen!

echt zo ontevreden over alles wat dit bedrijf doet.

Rosanne
28-09-2015

Mooi geborduurde handdoeken

Mijn bestelling is gelijk bezorgd de volgende dag. Heel mooi geborduurd en goed geadviseerd door de klanten service top! Zeker weten een aanrader, ik snap sommige recensies niet. Goedkoop en snel geleverd !

Hen
11-08-2015

Slecht zeer slecht

Koop daar echt niets grote oplichters geven ze meteen een aanmaning van een incasso buro en allemaal van 40 euro ze geven vantevoren geen herinneringen maar meteen een aanmaning kijk maar eens verder op een site over dit bedrijf allemaal het zelfde bij de rekeningen sturen ze maar gelijk een aanmaning van 40 euro aubergine mensen koop daar niks wie weet of je dat we rijk de aanmaning kosten moet betalen of er iemand is die mij kan zeggen bij wie aan Hulp kan krijgen voor dit bedrijf want ik ben zeker niet de enige zoals u op de site kun lezen overal over dit bedrijf

Anne
04-08-2015

Slechte bedrukking, belachelijke incasso

Heel ontevreden ben ik over uw service van een bedrukte broodtrommel. Zo ontving ik geen drukproef terwijl de website anders beloofde (dat is alleen bij heel veel stuks blijkbaar). Daarna is er, terwijl medewerkster heeft beloofd dat er goed op mijn afbeelding werd gelet, onzorgvuldig met mijn afbeelding omgegaan (een persoon werd "onthoofd" op de afbeelding) en er was een langere levertijd (3 ipv 1 werkdagen) dan beloofd. Die foto, daar konden ze helaas niks aan doen.

Na de nare ervaring met de broodtrommel was het mij helaas ontschoten om de factuur te betalen. In plaats van gewoon een mail ter herinnering te ontvangen werd er meteen een agressief incassobureau opgezet. Naar hun zeggen hadden ze mij al herhaaldelijk gevraagd te betalen en herinneringsmails gestuurd. Ik heb echter niets ontvangen. De herinneringsmails bleken bij navraag ineens toch brieven te zijn, die niet zijn aangekomen. Of zijn ze misschien niet verstuurd? Een heel vervelende en makkelijke manier om geld te verdienen (want ik moest EUR 40 extra incassokosten betalen terwijl de bestelling maar een maand geleden was). Omdat ik geen zin heb in nog meer gezeur heb ik de incassokosten betaald, maar wat heb ik een ontzettend nare nasmaak over aan het zakendoen met deze partij.

Iris
03-08-2015

Verschrikkelijk bedrijf

Prachtigkado.nl is een verschrikkelijk slecht bedrijf. Geen service richting de klant als er wat verkeerd gaat. Voor een afstudeerfeest een badjas besteld waarbij ik drie keer duidelijk had gevraagd of beide voorzijden van de badjas bedrukt konden worden. Toen ik de badjas had gekregen bleek dit niet het geval te zijn. Vervolgens een flinke mailwisseling gehad met een persoon die zich de algemeen manager noemt. Deze vertelde mij dat er niet aan beide zijden borduurt kon worden. Toen ik hem mededeelde dat hij de badjas dan retour kon ontvangen, bleek het ineens wel te kunnen. Vervolgens erg ontevreden over de mate van borduren. Hier doet het bedrijf vervolgens niets mee en houdt zijn poot stijf, geen enkele tegemoetkoming oid. Vervolgens, zonder enige aanmaning, een brief van een incassobureau op de mat gekregen waarbij er €40 aan extra kosten bij kwam. Belachelijk dat niet eerst een betalingsherinnering wordt verzonden.

Erg slecht bedrijf dus, zonder service en met een slechte voorlichting over welk product je kunt ontvangen.

Anna
16-07-2015

Helemaal tevreden met de rugtas voorzien van een afdruk voor mijn zoontje!

Ik had maandag de rugzak besteld en kreeg deze woensdag al binnen!

Wat zal mijn zoontje blij zijn met zijn buurman en buurman tas met zijn naam er op!

Bedankt Prachtig Kado! En tot de volgende keer!