Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

Helen
22-01-2015

Maakt beloftes niet waar; verschuilt zich achter algemene voorwaarden

Gezien sommige ervaringen is bestellen bij deze webshop als Russisch Roulette: je kan er geen pijl op trekken of je bestelling (op tijd) aankomt. Wij stonden helaas, ondanks een ruime ingebouwde tijdsmarge, met lege handen op een bedrijfsfeest (in ieder geval een ruim en veelzijdig netwerk dat hierdoor geen bestellingen zal plaatsen bij PrachtigKado)

Op mijn klachten hierover, en een opmerking over de mijns inziens onvolledige informatie op de site over een product, was de reactie kort: het staat in de algemene voorwaarden. Punt. Daar kun je het mee doen. Wijze les geleerd en ik wens dit bedrijf oprecht zeer veel succes toe!

Kimberley
21-01-2015

Nooit hier bestellen!

15 december bestelde ik een bedrukte slabbetje als afscheidscadeau van mijn bazin. Voor de kerst had ik nog niets ontvangen. Ik mailde en ze zeiden dat het vanwege de feestdagen erg druk was en het langer kon duren. Oke prima!

5 januari dacht ik even mailen hoever ze zijn. Kreeg een mail terug, en wat bleek, mijn bestelling is nooit goed binnen gekomen. Heel bizar dat ik hier zelf achter moet komen, anders had ik nu nog zitten wachten!

Via de mail werd gevraagd of ik het wou anuleren of weer bestellen. Ik heb het geanuleert. Via de mail werd mijn iban gevraagd.

We zijn nu 16 dagen verder, ik heb mijn geld nog niet. 4x gemaild maar ik krijg geen reactie meer!

Katja
15-01-2015

Zeer ontevreden over de levering als de kwaliteit

Afgelopen vrijdag heb ik onderzetters besteld met mijn eigen foto's er op. Na vele mailtjes heb ik bijna 1 week later (het is vandaag donderdag) mijn onderzetters ontvangen. De foto's die ik ingestuurd heb waren van zeer goede kwaliteit. Deze moest ik insturen in een word document. Daardoor weet je dus al dat je een groot gedeelte van de kwaliteit van de foto's verliest, maar nu zijn ze wel heel erg donker uitgevallen. Ik ben hier dan ook zeer ontevreden over. Het is dat dit de enige site was waar ik meerdere foto's op de onderzetters kon laten drukken, anders had ik bij voorbaat al niet voor deze webwinkel gekozen. De service, de site, de levering en de kwaliteit van mijn bestelde product laat zeer te wensen over, zeker gezien de prijs die ik hiervoor betaald heb. Ik bestel hier NOOIT weer.

Sandra V.
30-12-2014

Prachtigkado.nl: vandaag besteld - twee weken later nog niet in huis!

Ik bestelde op 11 september 2014 twee badjassen met daarop de naam van mijn schoonouders geborduurd. Op de website werd mij gegarandeerd: "vandaag besteld, morgen in huis', dus dacht ik: ruim op tijd voor de kerst. Toen ik de badjassen na een week nog niet had ontvangen, belde ik hen op. Ze hadden een beetje vertraging door de kerst, maar ergere mij verzekerd dat de badjassen die dag waren verstuurd. Ze zouden ten laatste twee dagen (19 december) later bij mij aankomen. Toen er op 23 december nog steeds geen pakketje was, belde ik hen op keus. De persoon die ik aan de lijn had kon me niet helpen, maar beloofde om me de volgende dag terug te bellen. Natuurlijk gebeurde dit niet. Toen ik zelf de volgende dag na de middag opbelde, kreeg ik een antwoordapparaat met als mededeling dat er door de kerst op 24, 25 en 26 december niemand aanwezig was. Kortom: niets dan leugens en vooral: geen kerstcadeau voor mijn schoonouders. Bestel vecht nooit iets op deze site: ze zijn niet toevertrouwen!

Andrea
23-12-2014

Te laat geleverd, bovendien meteen incassokosten

24/11 besteld, maar pas 4/12 ontvangen. Dat is absoluut niet de volgende dag, maar 9 dagen vertraagd. Ik heb zelf gemaild, van hen geen bericht dat er vertraging was. Wat wel heel snel gaat bij hen is de incasso. Alleen per mail 1 betalingsherinnering gehad, bij de 2e herinnering per mail werden meteen 40 euro incassokosten in rekening gebracht! Of ik dat binnen 2 werkdagen wilde betalen. Deze incasso was pas 15 dagen na de levering! Ik snap hun verdienmodel wel. Goedkope producten, en dan verdienen aan de incasso.

Sly
18-12-2014

Pure oplichters

Puzzel met eigen foto besteld via de webshop. Als omschrijving staat er formaat A5.

Het product werd geleverd als een A6 formaat. De helft dus kleiner.

Gevraagd wat er was mis gegaan en kreeg als reactie dat het wel goed op de site stond.

Dit was echter direct na mijn mail aangepast.

Hier nogmaals melding van gemaakt bij prachtigkado.nl.

Tot op heden geen reactie meer.

Vuile oplichters.

Kemkes
10-12-2014

Waardeloos!

badjassen besteld, waardeloze kwaliteit, een L en een XL besteld, krijg je twee keer een L/XL, zijn volgens hun twee verschillende maten? bij ons niet. lelijk geborduurde handdoek erbij, gebeld, maar kan het niet terug sturen, doorgegeven dat ik dat wel doe en niet betaal, gaan ze direct dreigen met een incasso buro, nou kom maar op, ben er klaar voor! niets bestellen, echt WAARDELOOS!

Mark Budy
09-12-2014

Slechte service en kwaliteit

Een short met opdruk besteld, de opdruk was van zeer slechte kwaliteit echt slordig afgewerkt.

Vervolgens een klachtenmail gestuurd, de reactie: het is op maat gemaakt dit nemen wij niet retour.

Super slechte kwaliteit en service.

Heb er helaas geen goed woord voor over.

Mvg Mark Budy

PNoteb
04-12-2014

Waardeloos!

Vrijdag 28 november om 12:33 uur heb ik een tutpopje bij jullie besteld met een naam erop.

Ik heb het pakket net pas binnen gekregen..

Meerdere malen staat op de site:

- Indien u uw bestelling heeft geplaatst voor 15.00 uur en tevens de opdruk(ken) heeft aangeleverd dan wordt uw bestelling de volgende dag afgeleverd.

- Wij hanteren een levertijd van één werkdag mits de bestelling voor 16.30 uur is gedaan. De opdruk(ken) dienen tevens juist te zijn aangeleverd.

- U kunt ervan uitgaan dat uw bestelling dezelfde werkdag wordt verstuurd, indien voor 16.00 besteld.

Meerdere malen gebeld waarom het zo lang duurt.

Antwoord is steeds het is druk..

Tevens was het pakket al half open, toen ik het ontving.

hierbij vermelden ze ook op de site:

- Uw bestelling wordt stevig en goed verpakt in bubbeltjes folie en/of een doosje. Mocht uw bestelling beschadigd raken, bel of mail ons dan, wij maken dit kosteloos opnieuw!

Het pakket is niet beschadigd, maar het had wel wat beter ingepakt kunnen worden.

Ook zitten er twee vlekken op.

Dit vind ik dus ook echt belachelijk, het zijn geen grote vlekken, maar om dit op te sturen naar een klant..

ik heb dus een boze mail gestuurd. Op de site staat binnen een uur antwoord.

Dus ben benieuwd.

17-11-2014

Waardeloos bedrijf met waardeloze communicatie

Mensen aub bestel hier niets! Als je levering goed verloopt (wat ik me slecht voor kan stellen) zal er weinig aan de hand zijn. Mijn bestelling verliep niet goed en dan begint het touw trekken ik hoop dat de aanhouder wint. Het gezeik duurt al een maand en is een opeenstapeling van zeer slechte communicatie!

Marijke schutte
16-11-2014

Snel en goede service

Mooie koffiebekers besteld met bedrijfslogo voor zakenrelatie. Zijn super mooi geworden en heel snel geleverd! (2 kopjes waren kapot aangekomen en de volgende dag hebben ze gelijk 2 nieuwe geleverd) Top service!

Christi
05-11-2014

Vreselijk!

Bestelde een cap en een badhanddoek, betaald via Ideal. Kreeg bericht dat de cap momenteel niet geborduurd werd of ik wat anders uit wilde zoeken.

Nee dus, niets gevonden wat ik wilde ipv de cap. Gemeld dat ik betaald had en dus graag het geld terug wilde.

Kreeg een bevestiging hiervan en vervolgens werd het geld niet teruggestort. Twee weken lang gemaild(met 3 verschillende personen, erg handig!) om te horen dat ik alleen het geld vd cap terug kreeg. De handdoek was niet geannuleerd en kon ook niet omdat ze die op voorraad hadden; waarom is die dan afgelopen 2 weken niet naar mij verzonden? Krijg de handdoek alsnog in mijn maag gesplitst terwijl het feest waarvoor het bedoeld was al achter de rug is; alleen een handdoekje met verzendkosten....dat is niet wat ik wilde! Gehoor krijg je er niet, of de handdoek nog komt is nog maar de vraag.

Zeer slechte ervaring met deze site; zal er nooit meer wat bestellen!

Sander
23-09-2014

Verschrikkelijk bedrijf!

Wij hebben 14-05-2014 een badjas met borduurwerk besteld bij Prachtigkado.nl voor ons jarige neefje. Na een week kregen wij het badjasje binnen. Dit was echter de verkeerde maat. Toen is alle ellende begonnen. We hebben meerdere malen contact gezocht en zouden teruggebeld worden. Terugbellen vertikt Prachtigkado.nl. Er worden afspraken gemaakt die niet worden nagekomen. Mails worden niet beantwoord. Vaak wordt de telefoon überhaupt niet opgenomen. Er is meerdere malen afgesproken dat we de correcte badjas binnen een aantal dagen zouden ontvangen, maar dit gebeurde steeds niet. Wanneer wij met veel moeite iemand van Prachtigkado.nl te spreken kregen, wist de persoon van niets. Uiteindelijk heb ik minsten tien telefoontjes gepleegd en bijna een twintigtal emails gestuurd. Wij hebben na veel moeite op 08-07-2014 het correcte badjasje ontvangen.

DIT IS 7 WEKEN TE LAAT! Het vervelende van Prachtigkado.nl is dat zij niet reageren of initiatief nemen. Ook komen zij hun terugbelafspraken bezorgafspraken en overige afspraken niet na. De communicatie intern verloopt zeer slecht omdat ik elke keer mijn verhaal opnieuw moest vertellen (soms zelfs aan dezelfde medewerker). Prachtigkado.nl is niet te vertrouwen.

Er zijn tientallen bedrijven op internet te vinden die dezelfde diensten aanbieden. Ik raad u sterk aan uw bestelling bij een van deze andere bedrijven te plaatsen want PRACHTIGKADO.NL is het MEEST VERSCHRIKKELIJKE bedrijf waar ik ooit iets heb besteld.

Hanne
13-09-2014

Dat dit een bedrijf genoemd mag worden

Verschrikkelijke ervaring mee! 3 producten besteld bij Prachtigkado.nl gekozen voor achterafbetaling (niet voor niks na het eerst lezen van deze reviews) na ongeveer 5 dagen kreeg ik een pakketje met daarin maar 1 product. Een dag later kreeg ik een aanmaning van 80 euro en nog een dag later opeens een aanmaning van 40 euro (die hebben de administratie zo niet op orde) na 6 keer bellen eindelijk gehoor. ik vragen waar die andere 2 producten blijven. ja toevallig stond er naast haar 1 pakket voor me klaar maar dat andere product kon heel gek genoeg niet gedrukt worden omdat dat apparaat kapot was. ( niet echt mijn probleem en ook niet aan me gemeld!) ze zei dat het andere product zsm mijn kant op zou komen (met een spoedzending nog wel) !6! dagen later kreeg ik dit pakketje binnen. en 2 dagen ervoor kreeg ik WEER aanmaningen. kortom: BESTEL NIET BIJ PRACHTIGKADO!

A&M
31-07-2014

Cadeau doet niet aan verwachting en slordig afgewerkt

We hadden als kraamcadeau een tutpop met naam geborduurd besteld. Er vanuit gaande dat de achterzijde van het stiksel aan de binnenkant weggewerkt zou worden, omdat deze poppen gevoerd zijn. helaas, beide zijdes aan elkaar vastgestikt met een lelijke achterkant tot gevolg. Het antwoord van Prachtigkado.nl? Sorry kan niet anders.

Meld dit dan in ieder geval bij het product! Nu gaan we een nieuwe tutpop bestellen bij de concurrent, wel netjes aan de binnenzijde de stiksels weggewerkt.

Heinrich Johann Maychrzak
30-07-2014

Goede wijn behoeft zeker krans.

Vanuit uitstekend overleg met Prachtigkado.nl een schitterende fles wijn met persoonlijke opdruk mogen 'ontwerpen'. De volgende dag werd deze fles zeer zorgvuldig en correct afgeleverd. Jammer dat de fles zo vroeg in de morgen werd afgeleverd daar ik nog geniet van mijn zeven weken vakantie ;-). Maar doordat ik het pakket kon volgen was ik op de hoogte.

Eduardo
29-07-2014

Geweldige levering!

Wij zijn meer dan te spreken over prachtigkado apeldoorn. Zij zijn makkelijk te bereiken en de prijs is prima. Al met al goede aankoop geweest via het internet.

Leo
24-07-2014

Makkelijk te bereiken onze ervaring is super

Voor het eerst dat we bij prachtigkado wat besteld hebben en we zijn erg tevreden

Luc
21-07-2014

Waanzinnig slecht

In maart (!) 2 badjassen besteld, tot op heden niets gehad (wel betaald). Je wordt zoet gehouden met smoesjes: het wordt dinsdag verzonden, het is in de maak, het ligt bij productie (bla bla bla). Mailen heeft geen zin, terugbellen doen ze ook niet. Klassiek voorbeeld van een oplichtersbedrijf.

Bestel hier niets is mijn advies.

Stichting OASE in Arcen
13-07-2014

Zeer tevreden, zal zeker vaker bestellen voor onze Stichting

Had mokken besteld met ons LOGO en daar moest een tekst onder komen te staan, ze hebben de tekst in 2 kleuren als proefdruk per mail gestuurd zodat ik kon kiezen en gaven mij goeie adviezen.

Ze zijn zeer snel geleverd en de opdruk en kwaliteit is prachtig.