Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Bianca Berghmans
09-05-2014

Nooit méééééééééééééééééééééééééééérrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Op 6 maart iets besteld, direct betaald en nooit niet aangehad!

Telefoon nemen ze niet op en mails worden niet beantwoord, ik ben wel mijn geld kwijt!

13-04-2014

Snelle levering, voldoende kwaliteit en prijs

Na vele negatieve reacties op internet te hebben gelezen toch een bestelling gedaan om 4 aluminium bidons te laten bedrukken. Met de keuze "betaling achteraf" en een duidelijke tekst bij de bestelling, dat ik pas betaal als de levering op tijd en van goede kwaliteit is, heb ik de bestelling via de website gedaan. Het was op een woensdagavond en op zaterdagmiddag werden de 4 bidons netjes verpakt per post geleverd. Enige was dat ik eerst een drukproef zou krijgen. Deze had ik niet vooraf gehad. Desalniettemin, leuke bidons en een nette opdruk. Ik ben tevreden. Groet, Peter.

Sharon
04-04-2014

Nooit meer!

Foto's schuin gedrukt, tekst die net wel net niet duidelijk is en met vlekken in de foto ( origineel is scherp). Geen proefdruk gekregen en wel om gevraagd! Uiteindelijk een verkeerd artikel gekregen en daarover gebeld. Probeerde af te schepen met: stuur maar een mail met uw klacht ( dacht het niet! ). Ook aangegeven dat ik geen proefdruk had ontvangen met als antwoorden: oh klopt doen we niet. Néé duh daarom is het fout. Vond ze erg klantonvriendelijk en dat wekte bij mij irritatie op. Vervolgens door nalevering niet binnen 8 dagen betaald ( wilde eerst zien of het nu wel goed was) gelijk incassobureau op mn dak. Néé voor mij nooit meer!

Ano
29-03-2014

Zeer goede ervaring

We hadden drie handdoeken besteld met namen erop en dit werd echt heel snel geleverd en goed oo.

Janssen
12-02-2014

Komen afspraken niet na, een zogenaamde 24 uur service, wordt sowieso 1 week. En misschien nog wel langer. Ze nemen geen telefoon meer op. Het riekt naar oplichting.

Maar je staat dus op een feest zonder cadeau. Dat moeten ze dus tegoed houden. Gelukkig ging het nu om 1 product en heb ik ze niet gebruikt om iets te maken voor zakenrelaties.

Dit verdient helemaal geen cijfer. De halve ster is voor de site, waardoor mensen erin trappen.