Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Sandra
16-07-2018

Mooie magische mokken

Een bestelling geplaatst voor twee magische mokken. Supersnelle levering en ze zien er ook nog eens erg mooi uit.

Barbera
16-07-2018

Super!

Dankjewel voor de prachtige tegeltjes! Mooie kleur, snelle levering. Erg leuk om kado te doen!

Edwin
13-07-2018

Mooie tegeltjes van Tegeltjes.com

Mooie tegeltjes besteld bij Tegeltjes.com! Aan de rand leek er hier en daar wat verkleuring in te zetten, maar ik kon niet bepalen of dat een fout was. Het stoorde me niet in ieder geval. Ik had gekozen voor het meebakken van de print en dat is wel echt een aanrader!

Anne
11-07-2018

Superleuke schort!

De bestelling van 20 schorten met foto was echt razendsnel geleverd, top! En nog heel leuk geworden ook!

Sarah
11-07-2018

Leuke strandtas voor de juf

Super leuke website met mooie artikelen! Voor de juf van mijn zoontje een strandtas met bedrukking besteld. Leuke foto van de klas erop. en tekst Erop: bedankt lieve juf Marleen voor het fijne jaar, en nu lekker genieten maar! Fijne vakantie!

Juf vond het erg leuk. In de ochtend besteld en volgende dag binnen! Ik ga hier vaker bestellen!

Han
10-07-2018

Goede kwaliteit

Magische mok als kadootje besteld die er prima uitziet. Redelijk snelle levering en altijd leuk om de eerste kop thee in te schenken.

Anka

Prima produkt, vertraagde levering

2 baby rompers besteld met persoonlijke bedrukking. Ziet er echt super schattig uit. Moesten alleen week op levering wachten, dat was wat minder

Handdoek met Logo

Voor examen uitreiking wilde ik op het laatste moment (eigenlijk te laat) nog snel een leuk kado. Logo van de school gedownload en naam erbij. Supersnel (volgende dag) binnen.

09-07-2018

Beschadigd tegeltje, snel nieuwe.

Binnen 1 dag een tegeltje met eigen opdruk ontvangen. Helaas was het tegeltje beschadigd. Na melding met foto werd meteen een nieuwe gestuurd. Ook weer binnen 1 dag ontvangen. Super!

Elly
06-07-2018

Snel en correct

Badlaken met geborduurde naam besteld. Correct en mooi gemaakt. Goede kwaliteit . Snelle levering.

05-07-2018

Snelle, goed verpakte levering.

Tegeltje van kwaliteit! Geen sticker er op, nee, top kwaliteitje opdruk!

Annet

Geweldig!

Super snelle levering en prachtig resultaat!

Mariëlle

Aanrader!

Gepersonaliseerde snoeppot met eigen foto en tekst dinsdagavond besteld en donderdag ontvangen. Hartstikke leuk geworden!

Phillysia
05-07-2018

Vandaag besteld, Morgen een pracht kado op je bestemming

Fijne service en duidelijke communicatie, Product was super mooi en van prachtige kwaliteit. zeker voor bedrijven raad ik het aan leuke kado's voor collega's.

Arno
04-07-2018

Prachtigkado - voor ons Chapeau !

Voor het eerst bij Prachtigkado een geschenk met foto laten maken. Zowel de stapsgewijze begeleiding op de website als de snelheid van levering verdienen een pluim. Ongetwijfeld zullen er klanten zijn die een andere ervaring hebben, maar dat ligt vaak ook aan een verkeerd verwachtingspatroon. Zonder enig kennis vooraf de bestelling gedaan bij Prachtkado en vanaf nu staat de website bij mijn favouriten.

Melanie

Leuke mokken

Wij hebben hier 4 leuke mokken als afscheidscadeau voor de juffen van onze kinderen besteld. De levering was super snel en wat zijn de mokken mooi geworden.

Top kwaliteit, super leuk en ook nog voor een klein prijsje

Linda

Top bedrijf!

Leuke mokken besteld met foto. Snelle levering en betaalbaar.

Zag er erg leuk uit! Ben erg positief.

Lisanne
04-07-2018

Goede service en mooie mokken

Mijn mokken hadden vertraging door problemen bij de post. Contact gehad en er is direct een nieuwe zending gemaakt en via andere bezorger afgeleverd. Mooie kwaliteit mokken

Daniella
03-07-2018

Afzetters! Niet bestellen!

Wat een mooi afscheidscadeautje voor de juffen van mijn zoontjes had moeten worden is uitgedraaid op een flop! Vorige week woensdag besteld en gedacht mijn bestelling vrijdag binnen te hebben ( want dat beloven ze immers, binnen 24u) ze versturen een mail dat de bestelling verzonden is naar dpd, maar deze heeft nooit de opdracht gekregen om op te halen! Krijg je een l*l verhaal dat er gewisseld is met de koeriers (per mail want de telefoon opnemen doen ze gewoonweg NIET) vandaag maar weer eens gemaild maar krijg totaal geen reactie terug! het zijn gewoon oplichters die op andermans kosten rijk willen worden! Het gaat me nog nieteens om die 35,- wat ik kwijt ben( maar wel terug verwacht anders ga ik aangifte doen) maar dat mijn zoontjes nu geen cadeautje hebben voor hun juf! Ik hoop dat iedereen die hier wilt bestellen ervan afziet dat de geldkraan word dichtgedraaid bij deze criminelen!

Carolien
03-07-2018

Wel betalen niks ontvangen

Zeer slecht bedrijf, na een week nog niks ontvangen. Wanneer je adverteert met 24 uurs levering en dan na een week nog je bestelling niet hebt ontvangen dan is het minste wat je kunt doen, netjes het geld retour storten. Maar daar wordt niet op gereageerd! Dus wel betalen en niks ontvangen!