Prachtigkado.nl reviews

Periode2022

Derya
30-06-2018

Nooit meer bestellen!

Ik heb donderdag 28 juni een product besteld, volgens de website een 24uurs levering, dat zou mooi zijn omdat de kado bedoeld is voor een verjaardag op de zaterdag. Maar ik heb het product mooi niet gekregen. En belachelijk is dat de klantenservice niet te bereiken is, ze nemen gewoon niet op! Vandaag zaterdag: ik zit dus mooi zonder kado maar ben wel het geld kwijt. En nog geen antwoord op mijn email noch telefoons. Nooit bestellen hoor bij prachtigkado, zo prachtig is het niet!

Desi
29-06-2018

Nog niets ontvangen!

Ook wij hebben op 27 juni een bestelling gedaan om 14.00 uur. Juist omdat er snel geleverd zou worden en er zo een leuk, origineel afscheidscadeau zou zijn. Direct een reactie van bestelling in behandeling en op 28 juni een bericht van verzonden met een track en trace bericht dat het is aangemeld bij DPD (en dus niet zoals op de site staat Post NL). Deze melding staat er vandaag 29 juni nog steeds. DPD gebeld, zij hebben nog niets ontvangen. En wij dus ook niet. Telefonisch niet te pakken te krijgen. Op messenger wordt niet gereageerd en via mail krijg je een automatisch bericht dat het een ticket heeft gekregen en dat ze gaan reageren. Tot op heden niets gehoord of gezien! Desi

Olga
29-06-2018

Doet niet wat het belooft, afknapper.

Ik heb op woensdag 27 juni jl. iets besteld dat ik de volgende dag ("morgen in huis" ) zou hebben. T en eerste is dit een loze en kansloze belofte (blijkt helaas achteraf) want jullie versturen het per gewone post en niet per pakketpost, dus jullie hebben daar geen controle over. Dan moet je die uitspraken en beloftes dus ook niet doen. Bovendien hebben jullie mij wel € 5,- laten betalen voor de verzending, wat dus ook niet terecht is. Ten tweede heb ik het pakketje nu, na notabene twee dagen! nog niet ontvangen. Ik koos jullie site juist vanwége de 24-uurs levering omdat ik eea cadeau moest doen. Dit is dus volledig de mist in gegaan. Eens maar nooit weer en een vette negatieve recensie. Afknapper.

Alex
21-06-2018

Badjassen / met opdruk zeer snel geleverd

Ik had op een maandag 2 badjassen besteld, kado voor een huwelijk, met opdruk erop. Binnen 3 dagen geleverd, top geregeld

Lotje
21-06-2018

Te laat geleverd maar ben toch blij

De eerste keer dat ik echt cadeaus online bestel en hoopte dat het allemaal goed zou gaan. Het is 2 dagen te laat geleverd, maar in goede staat.

Marieke
20-06-2018

Goede ervaring

Veel mogelijkheden, niet te duur en leuk!

Marty
19-06-2018

Superservice

Wat een superservice! Duidelijke en snelle communicatie ook! De gistermiddag bestelde mok is zojuist bezorgd. Perfect gepersonaliseerd. Ik ben heel tevreden :)

An
05-06-2018

E H B O. In dit geval eerste hulp bij onkunde.

Kon 2 handdoeken niet via het web bestellen. Dit wilde gewoon niet lukken. Toen een mail gestuurd en het probleem werd opgelost. Welke kleur, welke kleur borduurgaren enz. Allervriendelijkst. Zal dit verder vertellen aan vrienden en bekenden.

Tria
05-06-2018

Aanrader

Super leuke kadootjes, goede kwaliteit, snelle levering. Kortom, een aanrader!

04-06-2018

Makkelijke website en prima service

De webshop werkt heel goed. Duidelijke aanwijzingen over hoe je het kado kunt personaliseren. Prima afhandeling en snelle leveringen.

Helen
18-05-2018

Prima service en communicatie

Bestelling voor product met opdruk geplaatst, per abuis werd door fout op betaalpagina de betaling afgebroken. Evengoed werd het product gewoon op tijd verstuurd en geleverd. Vlotte en vriendelijke reactie via mail, met link waardoor betaling op simpele manier alsnog kon worden gedaan. Zeer tevreden!

14-05-2018

Veel beloftes en praatjes.

Vorige week dinsdag het dienblad besteld! Daarna de volgende dag een mail binnen gehad dat de bestelling in behandeling is genomen.Vrijdag had ik nog niets van jullie gehoord en ontvangen. Dus ik heb gebeld. Daar vertelde de mevrouw dat het bestelde dienblad (zwart) niet meer beschikbaar was en dat jullie mij daar een mail over hebben gestuurd. Ik heb geen mail ontvangen (ook niet in de junk map of iets dergelijks). Mevrouw vertelde dat het dienblad wel in de houten uitvoering geleverd kon worden. Ik vertelde dat het voor Moederdag was en dat ik daardoor eigenlijk geen andere keuze had dan voor de houten versie te gaan. Omdat het niet mijn keuze was zou ik korting krijgen. Mevrouw vertelde mij ook dat het dienblad de volgende dag bezorgd zou worden.Ik heb geen dienblad gezien. Ik heb geen mail gezien voor korting.Ik had op moederdag, namens mijn zoon en dochter van bijna 2 jaar, geen moedercadeau.Jullie worden bedankt met jullie praatjes en jullie beloften!Ik bestel nooit meer bij jullie!Ik wil mijn geld terug!Ps. mijn review vind ik ook nergens terug op jullie site. Zeker slecht voor de klandizie!Ik hoop dat jullie een fijne Moederdag hebben gehad. Die van mij en mijn vrouw is namelijk verpest!

Maïté
13-05-2018

Magische mok met fotobedrukking

Ik kocht voor moederdag een magische mok met een foto van mij en mijn mama, super leuke designs en ontwerpen!

Joep
12-05-2018

Moederdag tegel

Ik heb een moederdag tegeltje bestelt. Deze is mooi bij mij thuisgekomen in perfecte staat. De perfecte site om een origineel, leuk en persoonlijk kado te geven. perfect!

Sabrina
06-05-2018

Leuke dingen voor een goede prijs

Super leuke kado’s! Zeker een aanrader om hier te bestellen. GEWOON DOEN!

Ellen
26-04-2018

Super,

Goede snelle service. Mooie producten!

Aloysius
13-04-2018

2 Mokken met fotoopdruk

2 Mokken besteld met foto opdruk, foto aangeleverd in de afmeting zoals op de web side staat vermeld. Helaas was de foto op de mokken aanzienlijk kleiner als verwacht. Djamilla van klantenservice gebeld en mijn teleurstelling kenbaar gemaakt, ze nam het direct heel vriendelijk en professioneel op, en heeft er voor gezorgd dat ik kosteloos 2 nieuwe mokken kreeg waarop de afbeelding geheel naar wens was. Wat mij betreft krijg Djamilla de warme douche. Prima firma en vriendelijke medewekers.

Desiree
10-04-2018

Perfect

Goede keuze, voor de eerste x op deze site bestelt. Ook fijn dat je meerde re foto's op de mok kon zetten. En natuurlijk nog de tekst. Ben benieuwd naar het resultaat. Maar het is wel zeker toppie! Alvast bedankt. Desiree.

Roos
03-04-2018

Goede service

Ik heb al meerdere malen wat besteld bij dit bedrijf, ze helpen mij altijd goed. Mocht het nodig zijn kun je chatten met een van de medewerkers. Maar eigenlijk is er geen hulp nodig want de site is duidelijk. Tot nu toe is altijd alles goed gegaan met de aflevering.

Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan!

Carlos
29-03-2018

Elke keer vertraging en geen communicatie

Indien je een kado zoekt waarvan een bedrijf adverteert deze de volgende dag te leveren zou ik Prachtigkado.nl ten zeerste afraden. Al 2 keer wat bij ze besteld en tot 2 keer toe te laat geleverd. Daarbij heb ik op de dag van beide bestellingen zelf contact met hun gehad om de levering te bevestigen voor de volgende dag, maar beide keren niet houden aan de afspraak. En ook niet eens vooraf de klant informeren. De eerste keer heft het ruim een week geduurd, en nu een dag te laat. Dus wanneer je een bestelling plaatst kan alles, maar puntje bij paaltje alleen wanneer het hun uitkomt!