Prachtigkado.nl reviews

6.6
Periode2022

EP
14-12-2017

Niet eerlijk/komt klant niet tegemoet

Ze zijn absoluut niet eerlijk over de kwaliteit van artikel en leveren niet wat ze beloven. Op de site staat vermeld dat het artikel "waanzinnige kwaliteit" heeft. dit is niet waar. het is een dun stofje. In de winkel (die dit artikel levert aan prachtigkado) kost dit artikel nog geen 2 euro. Heel vreemd dat ze het bij prachtigkado op de site aanbieden van 29.95 voor 9,95. Je denkt door deze mooie info dat je kwaliteit koopt maar helaas. ze geven de klant onjuiste verwachtingen. Bij ontvangst (2de x want de eerste x waren ze een deel vd tekst vergeten) heb ik dit gemeld in een mailtje. Een week later nog een keer geprobeerd. Ze laten niets van zich horen. Zeer teleurstellend.

Els
02-12-2017

Een echte aanrader

Uitstekende en bijzonder snelle service! Hartelijk bedankt voor alle hulp met het ontwerpen van de mokken, zeker gezien ikzelf niet zo into ontwerpen ed. ben met de PC. De Sint heeft zijn geschenken meer dan op tijd ontvangen en zal elk teamlid een prachtige en gepersonaliseerde mok kunnen afleveren. Als dat maar goed komt doorheen de schoorsteen. Els Heyde

Thamar
28-11-2017

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit

Ik heb nooit eerder meegemaakt dat een fotoproduct binnen een half uur gemaakt en verstuurd is! De volgende dag werd het product al thuis afgeleverd en was boven verwachting. Heldere foto. Tekst ook goed afgedrukt. De prijs meer dan waard. Kortom, prima prijs- kwaliteitsverhouding. Een website om te onthouden!

Martijn
22-11-2017

Prima

Goede service en mooie producten, alleen wel een beetje duur.

17-11-2017

Prachtigkado is de site voor snelle service

Simpel je eigen opdruk op mokken realiseren en zeer snelle leverantie

Kristin
17-11-2017

Puzzel

Ik bestelde 3 puzzels en een dag later had ik deze reeds in mijn bezit. Uitstekende service,kwaliteit en behandeling. Graag had ik wel de volgende tip willen meegeven:om misschien de puzzelstukjes tussen een iets dikker karton te plaatsen.

Lennie
12-11-2017

Badlakens met naam

IK ben zeer tevreden ik had de badlakens binnen een paar dagen al in huis

Bernadette
11-11-2017

Strandlaken met naam

Groot badlaken, mooie kleur. Naam prachtig geborduurd. Snelle bezorging. Kortom, hier schrijft een tevreden klant.

Annerieke
10-11-2017

Snelle levering

Als kadootjes handdoeken met naam besteld. Beetje las minute besteld maar perfect op tijd

Jop
08-11-2017

Breed assortiment

Zojuist een bedrukt theeglas besteld met eigen ontwerp. Goede online hulp en ruim assortiment.

Jolanda
27-10-2017

Babyrompertje

Zojuist een babyrompertje besteld. Wat een gemakkelijke ontwerpservice. Nu even afwachten of hij morgen ook daadwerkelijk binnenkomt. Wat zal mijn dochter (a.s. moeder) er van op kijken.

24-10-2017

Tegeltje gemaakt

Was erg gemakkelijk om een mooie tekst op het tegeltje te maken super

Sanne
22-10-2017

Zonde van de moeite

Klok met foto besteld, was na twee dagen al kapot. Kreeg gratis een nieuwe geleverd, die al kapot aankwam. Kwaliteit van niks. Uiteindelijk 30 euro verder en nog steeds geen werkende klok. Afrader!

Ludo
08-10-2017

Service goed na foutje

Verkeerde beker geleverd gekregen maar dat werd vriendelijk opgelost door het sturen van de juiste beker. Snelle reactie op email.

Simone
07-10-2017

Nog niks binnen

Wat besteld woensdag morgen, ze reageren niet op mail en de telefoon nemen ze niet op. 24 uur service kan je naar fluiten . Nu miste we gister nog dit kado voor de verjaardag van een vriendin. Erg bedankt nu maar zien of ik het überhaupt wel krijg

Heleen
06-10-2017

Mooi schort!

Scherpe foto, mooi schort met vak aan de voorkant. Had het schort iets dikker verwacht. Maar voor deze prijs is het een mooi cadeau!

Margaretha
05-10-2017

Prachtig Kado , verademing

Mooie website, heldere personificatie voor handdoeken en telefonisch goed bereikbaar. Heb alle vertrouwen in perfecte aflevering van de bestelde handdoeken. Ziet er klantgericht uit, men gaat vooral voor tevredenheid van de klant.

29-09-2017

Tutpopje

Gisteren besteld, vandaag ontvangen. Prachtig uitgevoerd! Ik neem aan dat de kersverse ouders heel blij zijn met dit persoonlijke kadootje voor onze vijfde kleinkind. Ik wordt er heel blij van.

Marian ter Rele
29-09-2017

Prachtige zonneschermen voor in de auto gemaakt

Ik heb hele mooie zonneschermen laten maken met mijn reclame erop/ heel tevreden hiermee en ook nog eens goedkoop

CC
28-09-2017

Baby badjasjes geborduurd

Super service, heel erg mooi geborduurd en prima kwaliteit. Snelle levering!