Pretium reviews

1.5

Elly
18-01-2021

Opzeggen wordt bewust gefrustreerd

Hetzelfde probleem als de meeste andere klachten.

als je opzegt voeren ze de opdracht niet uit, maar sturen ze een brief terug met de vraag of je wel echt op wilt zeggen. En of je dan een notarieel akte mee kunt sturen met het onomstotelijk bewijs dat je echt wel het telefoonnummer van de ouder op mag zeggen nu die in een verzorgingstehuis zitten.

De manier van werken van dit bedrijf is schandalig en zou aangepakt moeten worden.

Roel
29-12-2020

Opzeggen

Alles per brief ik werd er gek van ,heeft oop postzegels gekost

Olaf
30-07-2020

Overlijden schoonmoeder.

Het blijkt onmogelijk om per mail op te zeggen.

Dit zijn werkelijk maffia praktijken.

Misschien had ik een foto moeten maken dat mijn schoonmoeder in de kist ligt.

Proberen gewoon nog een paar maanden mee te pikken.

06-03-2020

Het opzeggen van het abonnement is ramp. Het kan alleen schriftelijk maar niet via de mail. Van pretium krijg je vervolgens brieven met vragen terug waar je wederom schriftelijk op moet reageren. Naar mijn mening wordt er bewust op deze manier het opzegtermijn verlengd. Wanneer je pretium telefonisch benaderd kunnen ze mijn vragen niet beantwoorden en het antwoord wat je wel krijgt is:” ik zou het niet weten, daar ga ik niet over”. Ik heb gevraagd om een gespecificeerde rekening omdat ik wilde weten wat er betaald moet worden maar niet gekregen wel een brief van een incassobureau.

Romy
25-11-2019

Slechte servie

Voor mijn oma wilde we het abbonoment opzeggen, we kregen eerst een soort “dreigbrief” wat allemaal de gevolgen wel niet waren voor “oude” mensen zoals haar. Ook duurde het daarna een aantal weken voordat het er eindelijk doorheen was dat we konden opzeggen. Ook kost dit 25 euro wat absurd is!

Zeker niet aan te raden om hier een abbonement te nemen, ook hoge maandlasten.

08-11-2018

Onnodige afsluitkosten

Als je het contract beëindigd worden er onaangekondigd €25, extra in rekening gebracht. In de voorwaarden wordt gesproken over kosten voor Administratieve opzegging. Belachelijk.

Jose
23-09-2017

Probleem prima opgelost

Hulde voor telefoonprovider Pretium die alles op alles gezet heeft om mijn hoogbejaarde moeder weer supersnel aan te sluiten op vaste telefonie. Zij had zelf dit abonnement eerder opgezegd maar wist niet wat voor consequenties dit inhield. De klantenservice had alle begrip voor de situatie en sloot haar binnen één dag weer aan. Dankjewel Pretium.