Prijsvrij.nl1 ervaring

Olaf
03-09-2020

Zelfs een 1 is teveel

Lang getwijfeld of ik een beoordeling zou plaatsen. Reden hiervoor was dat ik een 1 diende te geven. Zelfs dat vond, en vind, ik nog teveel voor Prijsvrij.nl.
Het boeken allemaal geen probleem en in principe gewoon makkelijk. Dan komt Corona. Vanaf April getracht in contact te komen met Prijsvrij.nl om te kijken wat de mogelijkheden waren. Mails via de website komen terug de melding "Delivery failed". Telefonisch krijg je niemand te pakken. Uiteindelijk komt er dan een mail in juni dat het allemaal zo druk is en dat er begrip wordt gevraagd en dat de problemen over 2 weken zijn opgelost. Vanaf dat moment aan het mailen en bellen gegaan. Op mail komt gewoon geen reactie. Telefonisch krijg je na 1½ uur iemand aan de lijn.
Eerste gesprek alles doorgesproken. Zijn er mogelijkheden dat er omgeboekt wordt etc. Prijsvrij.nl geeft aan daar op terug te komen. Zal niet direct zijn maar wij komen er op terug. Not. Maar weer eens gebeld en weer 1½ uur in de wacht. Reactie: "Ja dat de collega zo niet mogen afspreken. Als u uw wensen in de mail zet, gaan wij nu bij de reisorganisatie kijken wat de mogelijkheden zijn. En dan komen wij er op terug." Die avond een mail verzonden en wachten op reactie. Natuurlijk komt er geen reactie. Inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld. Maar die gaven weinig kans gezien het feit dat Griekenland van oranje af zou gaan. Weer gemaild geen reactie. De enige reactie die er komt is dat ik moet betalen. Weer gaan bellen. 2 uur in de wacht gehangen en toen werd de verbinding verbroken.
Inmiddels enigszins geaccepteerd dat wij naar Griekenland zouden afreizen en daar ook vrede mee.
3 dagen voor vertrek wil je dan toch wel de tickets en papieren. Je moet namelijk wel een en ander invullen en aanvragen voordat je Griekenland in komt. Dus maar weer bellen. Nou het duurt maar een uur voordat ik iemand aan de lijn krijg. De mevrouw zegt: "Nee hoor, komt allemaal goed. Het is een beetje druk door Corona dus we lopen wat achter." Dat is de ###smoes die ik al 4 maanden van Prijsvrij.nl hoor. "Maar we werken alles af op basis van vertrek." zegt de vrouw. Als ik aangeef dat ik over 60 uur vertrek en dat toch wel redelijk aan de korte kant vind wordt ik doorverbonden. Gelukkig mag ik heel mijn verhaal nog een keer vertellen aan de volgende mevrouw. Ook die herhaalt "Nee hoor, komt allemaal goed. Het is een beetje druk door Corona dus we lopen wat achter." Als ik dan nogmaals aangeef dat ik toch echt tickets moet hebben i.v.m. aanvragen van QR-code gaat mevrouw kijken en komt terug met de mededeling dat mijn vlucht geannuleerd is en of ik even naar een andere luchthaven wil rijden! "Ja is niet helemaal goed gegaan" zegt de vrouw met een grinnik. WTF er is na het boeken helemaal niets goed gegaan bij Prijsvrij.nl. Het enige voordeel van dit alles was dat door de annulering van de vlucht ik ook de vakantie kon annuleren en dat ik eindelijk verlost was van deze zeer foute organisatie. Heb nog wel een week op geld moeten wachten, want ja dat kon natuurlijk niet 1,2,3 teruggestort worden. Uiteindelijk toch in Griekenland gekomen met Corendon. Gewoon goed. Ik boek nooit meer bij Prijsvrij.nl wat een graftakkenbedrijf is dat.

Welk cijfer geef jij Prijsvrij.nl?