Linda
21-03-2024

De slogan is ‘de verzekering voor hoger opgeleiden ‘. De mensen die er werken lijken niet tot 10 te kunnen tellen. Voeren informatie foutief door waardoor je in een database komt van fraudeurs en geven daarna nul op het rekest. Als je ze nodig hebt geven ze niet thuis. Denken niet mee en geven bijdehante opmerkingen als je belt. Bij schade aan voertuig krijg je dus lang niet altijd vervangend vervoer terwijl dit wel wordt beloofd op de website! Er wordt doodleuk gezegd dat je maar een taxi moet pakken naar je werk. En als je aangeeft niet tevreden te zijn wordt er voorgesteld om direct maar de verzekering te beëindigen terwijl je dan onverzekerd in je auto zou rondrijden. Totaal klantonvriendelijk en onbeschoft. Nalatig in de afwikkeling van schade (er moest door Promovendum een onafhankelijk schade expert ingeschakeld worden), maar er werd steeds niet goed door Promovendum gecommuniceerd waardoor de schade-expert niet kwam en ik wekenlang zonder auto heb gezeten.

Hannie
24-05-2023

Autoverzekering was telefonisch geaccepteerd, alles eerlijk verteld, twee schades in afgelopen jaar, maar was geen probleem. Email bevestiging ontvangen die we konden accepteren. Volgende dag werden we gebeld dat het toch geweigerd werd vanwege die twee (kleine) schades! Daardoor hebben we dus anderhalve dag ook nog onverzekerd gereden! Andere verzekering accepteerde ons wel, de Ohra!

07-06-2022

Na drie jaar een redelijke premie te hebben betaald nu een nieuwe premie voor het komende verzekeringsjaar. Verhoging? 27,3%! Dus als bestaande klant betaal je de 25% korting van nieuwe klanten. Ik bedank daarvoor!

Soeredj
28-04-2022

Korte versie: Niet nakomen afspraken, niet terugbellen, geen gevoel van verantwoordelijkheid en ronduit slechte service.

Sander
13-04-2022

Ze lokken je met reclame over een 25% goedkopere verzekering, maar wijzen vervolgens je aanvraag, omdat je in de laatste 3 jaar een ruitschade en onderdelen voor een fietsendrager hebt geclaimd en een kleine botsing bij het uitrijden van een oprit.

Geen redenen waarvoor je een verzekering zou moeten weigeren als verzekeringsmaatschappij.

Heb de overstap van de rest van mijn verzekeringen naar promovendum maar stopgezet.

JAJ
22-02-2022

Een bedrijf dat klanten lokt met 25%. Je premie kan met 25% omlaag tot dat je hier om komt. U bent verzekerd bij Nat Acedemic. Tja dan bent u uitgesloten. O ja we verhogen dit jaar U verzekering met ruim 20% fijn he, ja u kunt overstappen naar promovendum maar Nat Academic en wij hanteren voor bestaande klanten dezelfde premies en woeker verhogingen ruim 20%.

Wat een vertrouwen in een dergelijk bedrijf, stel dat ze je onverhoopt een schade bedrag moeten uitkeren, dan komt er geen 20% bij misschien wel minder.

Ga niet in zee met Promovendum of Nat Academic dit zijn sjoemelaars. Je iets beloven maar niet nakomen.

U bent gewaarschuwd, trap er niet in nog voor verzekeringen of andere producten.

Promovendum lijkt een beetje op promovendus, hij die (nog) gepromoveerd moet worden. In vergelijk Promovendum moet nog op een hoger level komen

Elke
05-02-2022

Promovendum heeft hun financiële administratie niet op orde. In mijn geval hadden ze een fout gemaakt waardoor zij blijkbaar een te hoog bedrag aan mij hadden teruggestort. In plaats van contact met mij op te nemen, hebben ze zonder communicatie dat verschil van rekening geïncasseerd. Ik had geen idee waarom, dus liet het storneren. En vervolgens kreeg ik aanmaningen, stuurde ik ook daar weer reacties op en probeerde ik contact te krijgen. Maar helemaal niks! Uiteindelijk 1 hele warrige mail van hun administratie gekregen. Daar stelde ik vragen over en… weer nooit meer een reactie gehad.

Eerder was ik all risk verzekerd voor mijn auto en was er iemand bij mij achterop gereden, verzekering tegenpartij deed moeilijk dus promovendum moest de schade gaan verhalen. Een supermakkelijke casus - heeft hen meer dan een half jaar gekost! Toen ik aangaf dat het mooi was geweest en ik de gang naar de rechtbank ging maken, kwam er pas actie.

Harro
28-08-2020

1. geen wachttijden! 2. vriendelijk en to the point geholpen. 3. vrijwel direct een mail met instructies ontvangen.Zo hoort het!

Djaikishan
20-08-2020

Ik heb voor mijn tweede hobby auto oldtimer, ook de kortingen gekregen,Top

René
18-08-2020

Zoals een verzekeraar hoort te zijnsnel, vriendelijk, duidelijk, overzichtelijk, behulpzaam en nog heel veel meer

Dick
09-08-2020

Sinds 2 weken overgestapt naar Promovendum.Voorheen nooit schade gehad en nu, buiten mijn schuld om, een zwaar ongeluk moeten melden.Was geen probleem en werd alles duidelijk uitgelegd hoe te werk te gaan en ook een letselschade specialist geadviseerd, welke Promovendum ook kon regelen.Goed gevoel bij het in behandeling nemen van de schademelding.Verdere afloop en afwikkeling nog niet te voorspellen, maar in ieder geval een goede start en begeleiding.

Stijn
06-08-2020

Prima telefonische hulp gekregen.Duidelijk - Gericht - Vriendelijk!Waarvoor dank!

06-08-2020

Ik had nagenoeg geen ervaring met autoschade. Ik vind de info die U geeft over de afhandeling en de melding van o.a. wat de schade bij de tegenpartij is toch bijzonder en heel correct. Mijn dank.Vriendelijke groet.

Serve
31-07-2020

Dank voor je snelle en vriendelijke reactie zoals ik had gevraagd. Ik ben er blij mee. Mijn zoon, overigens hoger opgeleid en dus potentiele klant, was er ook blij mee.Supergoed.

30-07-2020

De insteek, professionaliteit en bovenal het meedenken in wat redelijk is, is van een niveau dat je niet standaard is voor een verzekeringsmaatschappij. Verzekeringen betalen is al niet zo'n bevredigende actie voor de persoon die nooit wat claimed, maar hier krijg je in vedergeval het gevoel: they got my back!

Maurice
27-07-2020

Telefonisch verzekering auto over gesloten, goed en duidelijke informatie en tegen wederom een lage prijs t o.v. andere verzekeraars

Rene
15-07-2020

Prima afwikkeling. Schademelding snel opgepakt. Auto thuis opgehaald. Direct leenauto ter beschikking gekregen. Binnen enkele dagen gerepareerd. Niets meer van de schade te zien.

Oscar
14-07-2020

Super service vanuit Promovendum, en de samenwerking met schadeherstelbedrijf is top. Schade perfect verholpen.Erg tevreden!

04-07-2020

Heel prettig telefoongesprek. Ze hielp en denkt mee, met wat er nodig is. Ook prettig om een naam te hebben, met wie ik nog even kan sparren.Groet

Niels
30-06-2020

De adviseur heeft me heel professioneel en goed geholpen. Ook heeft ze me een hele mooie aanbieding gedaan!