Niklas
11-08-2020

In 1e instantie begreep ik de afhandeling vd schade niet. Dit heb ik promovendum gemotiveerd aangegeven en vervolgens heeft promovendum telefonisch contact met me gezocht en hebben ze mijn kant van het verhaal goed vertaald en is de schade naar tevredenheid afgehandeld. Dank voor de menselijke maat!

Piet
08-08-2020

Na annulering van de vakantie door ziekenhuisopname, binnen 10 dagen de reissom ontvangen op onze bankrekening.Zeer tevreden over deze afhandeling en de gevoerde correspondentie per mail.

23-07-2020

Goed behandeld. Voorkomend en vriendelijk. Ik voelde me beslist geen nummer. Doorlooptijden soms wel lang, maar eind goed al goed.

Ed
04-06-2020

Bedankt voor de snelle bevestiging dat de wijziging is doorgevoerd.

Frederiek
09-04-2020

Ik had een hele goede ervaring. Ik kreeg snel en duidelijk een antwoord op mijn vraag.Met vriendelijke groetFrederiek

Martijn
24-03-2020

Helaas vanwege een gebroken enkel van onze oudste zoon de wintersport moeten annuleren.Contact opgenomen met Promovendum en de reisbescheiden aangeleverd. Afhandeling is wederom erg prettig.

Ingrid
20-03-2020

Snel en duidelijk antwoord en gegevens toe gestuurd gekregen.Hopelijk gaat de afhandeling net zo voorspoedig.

W.P.
19-03-2020

zuinigheid en eerlijkheid = gestraft.De verloren bril werkte perfect en was dus 'in economisch verkeer' zeer veel voor (mij) waard: vandaar de hoge rekening voor een vergelijkbare. De originele prijs vergeleken met de nieuwe prijs wijst ook op waardevastheid.Onbegrijpelijk dat deze schadeclaim is afgewezen. Ik ben zeer ontevreden.

JAR
12-03-2020

De schadebehandelaar was erg vakbekwaam om het mij uit te leggen,daar het voor mij de eerste keer is om iets te annuleren.hartelijk dank daarvoor.

Ronald
08-02-2020

makkelijk, snelle afhandeling, zelfs zonder een aankoop nota, helaas te hoge eigen bijdrage maar dat was nu eenmaal de keuze.

Sascha
13-01-2020

Ik vind het echt heel vreemd dat schade aan gehuurd wintersportmateriaal niet onder de dekking valt van de Promovendum ReisverzekeringDit is dus niet zozeer een klacht tegen de medewerkster, als wel tegen de onduidelijkheid bij afsluiten van de verzekering mét wintersportdekking.

Willemijn
13-01-2020

Perfekte behandeling van mijn telefonische vraag heb binnen een half uur een engels talige verklaring gekregen omtrent de verzekering dit ivm mn reis naar Australie Bravo

31-12-2019

De medewerker is vriendelijk en doelgericht. Vanwege het tijdstip wens ik een ieder alvast het beste voor 2020.

Ernest
27-11-2019

Snel telefonisch contact. Snelle terugkoppeling van medewerkster na interne consultatie. De precieze afloop van de claimbehandeling is nog ongewis.

Miranda
21-11-2019

Telefonisch goed te woord gestaan en geholpen. Daarna vlotte afhandeling en uitbetaling van de schadevergoeding!

Cees
21-11-2019

's Avonds de nodige documenten ingestuurd, 's morgens is de afhandeling en schadevergoeding afgerond. Vlot en goed. Top!

N.
08-11-2019

Super geholpen na het moeten annuleren van een geboekte reis, fijne service en geen stapels ingewikkelde formulieren!

Cleem
06-11-2019

Positief, maar aan te bevelen is om na een schademelding een mailbevestiging te sturen van ontvangst

Joris
04-11-2019

Goed antwoord en duidelijke uitleg. Uiteindelijk geen schade te melden.

George
31-10-2019

Na het melden van de schade aan mijn mobiele telefoon (gebroken scherm tijdens mijn vakantie) werd het dossier snel opgepakt en correct afgehandeld. Ben zeer tevreden.

Meer Promovendum Reisverzekering reviews