16-10-2019

Een reis moeten annuleren om medische redenen.Snel telefonisch contact met de vraag hoe verder, resulteerde direct in toesturen schadeformulier.Dit ingevuld en dezelfde dag nog reactie met het bedrag wordt op uw rekening gestort.Supersnelle afhandeling zonder veel gedoe !

Charlotte
28-09-2019

Wat een fijne ervaring ondanks onze autopech op vakantie.Fijn geholpen, formulieren ingevuld en snelle reactie van Promovendum collega's, dank medewerkster!

Peter-Paul
18-09-2019

Hoewel de reactie op mijn schademelding niet binnen 5 werkdagen kwam, zoals was beloofd door Promovendum, ben ik content met de afwikkeling.

Elsbeth
16-09-2019

Snel geholpen en zeer klantvriendelijk te woord gestaan

Marijke
05-09-2019

Bijzonder snelle afhandeling. Makkelijk alle benodigde gegevens per mail te verzenden.

H.
23-08-2019

Na een goed telefonisch contact, bijzonder verrast over de snelle en correcte afhandeling. Dank!

Marion
22-08-2019

Voor de eerste keer schade gehad. Goed en snel opgelost

Jo
02-07-2019

Geweldig zoals door Promvendum mijn âschadegevalâ is afgehandeld. De terugreis die door Promovendum is gecoördineerd was tot in de puntjes verzorgd. Kon niet beter.

Karin
27-06-2019

ik had een schade in gediend. jammer dat deze niet vergoed wordt . horloge gestolen had het even op tafel liggen n voortent en ik was in de caravan. mocht horloge niet zonder toezicht laten liggen zeiden jullie . maar mijn man was wel aan het werk bij de voortent . jammer dat het zo wordt af gewezen. je betaald altijd netjes de premie nooit wat gehad en heb je 1x iets en ben je eerlijk over hoe het gebeurt is en dan niets vergoed erg jammergroetjes karin

Hafsa
18-06-2019

Heel persoonlijk contact. Goede en duidelijke informatie

Ina
18-06-2019

Heel goede en snelle afhandeling van de repatriëring en afwikkeling van gemaakte kosten, nadat wel alle vereiste papieren waren ingeleverd

Simon
07-06-2019

Duidelijke respons op claim. Snel en naar tevredenheid afgehandeld

Ank
05-06-2019

Schadegeval keurig en snel afgehandeld

Wim
05-06-2019

Heel vriendelijk maar zakelijk. De belofte waarmaken zoals dat hoort.

Door
28-05-2019

Ben teruggebeld en snel geholpen c.q. geinformeerd.

Yildiz
22-05-2019

Ik ben snel geholpen. Begripvol en empathische medewerker.

Saskia
02-05-2019

Zeer snel polis gewijzigd - erg vriendelijk en professioneel geholpen

02-05-2019

Door ziekte moesten we helaas onze droomreis naar Amerika annuleren. De afhandeling door Promovendum was persoonlijk en professioneel. Ook het beterschaps-kaartje is zeer gewaardeerd.

Corrie
26-04-2019

Snelle duidelijke informatie. Verdere afhandeling volgt nog.

Steven
24-04-2019

Erg tevreden met de adviseur vriendelijk en klantgericht. Zo zie (eigenlijk hoor) ik het graag!