Greenie
04-12-2022

Walgelijke reclames vooral het zinnetje: promoventum voor hoger opgeleiden, dus mensen die dat niet zijn kunnen het bekijken? Walgelijke recleme insteek dus!

10-08-2020

Direct na de melding werd er contact met ons opgenomen.Het benodigde schadeformulier werd toegezonden met een duidelijke omschrijving welke stukken allemaal aangeleverd diende te worden.Het eerste contact verliep zeer snel en professioneel.Nu afwachten hoe de schade afhandeling verder opgepakt wordt.Er is beloofd om binnen vijf werkdagen met een reactie te komen.

Benno
24-04-2020

vakkundig geholpen

Ayse
06-04-2020

Snelle afhandeling. Duidelijk, vriendelijke service. Communicate ging via de mail, voldeed compleet aan mijn verwachtingen.Hartelijk dank!

17-12-2019

De afhandeling was prima. Het was alleen jammer dat ik nog ene eigen bijdrage moet betalen omdat het : nieuw voor oud"is. Daar kon ik weinig aan doen maar ik moet wel voor een nieuwe katalysator betalen ....

Klaas
03-07-2019

Waardeloos.Soms vraag ik me af waarom ik verzekerd ben. Bovendien heb ik nu een uur tijd gestoken in een verloren zaak. Als jullie direct hadden gezegd dat het eigen risico â 100,00 is had ik me de moeite kunnen besparen.

Manon
18-06-2019

De tijd tot terugkoppeling is zeer lang. Wij hebben in 10 jaar tijd nog maar 2x schade gehad (kleine meldingen) echter merken we een duidelijk verschil in reactietijd en afhandeling van de schade.

Rick
15-04-2019

Binnen een minuut een wijziging doorgegeven en polis laten aanpassen. Top service!

Jantje
01-04-2019

snelle adequate en bovendien ook nog prettige afhandeling

Harry
12-03-2019

Medewerkers spreken elkaar tegen. Volgens een medewerkster hoefde ik het grote aangifteformulier niet in te vullen, volgens een andere weer wel.Ik heb meerdere keren contact moeten opnemen.En tot slot: hoe kan ik een aangifteformulier naar U mailen als er een handtekening verlangd wordt. Ik heb dus vandaag maar alles naar U toegestuurd.

Catinka
13-12-2018

Goed en duidelijk geholpen. Kort en bondig.Prettig in het gesprek.

26-11-2018

Prettig en vriendelijk te woord gestaan, duidelijke informatie, geen overbodig gedoe

30-10-2018

Snelle en accurate afhandeling! Dank je wel Promovendum

Sjerp
14-08-2018

Eerste stappen gevraagd bij schade. Goed antwoord gekregen.

Dick
27-07-2018

Prima en to-the-point antwoord. Precies wat ik wilde weten.

J.a.
18-10-2017

Nooit gedacht dat wij een vergoeding zouden ontvangen. Goed gedaan. Erg bedankt voor de service tot zover.

04-10-2017

Snel en naar volle tevredenheid opgelost

16-06-2017

prima