23-05-2022

Wij doen in de vakantie wel eens aan huizenruil(geen commerciele Airbnb of zo maar “gesloten beurs”) en vroegen ons af of Promovendum dat ook verzekert. Daarnaast een vraag of onze zoons die niet meer thuis wonen ook verzekerd waren als zij in onze auto rijden.

Ons werd op zeer lompe wijze verteld dat alle verzekeringen per direct zouden worden beeindigd.

Oh ja, we voldoen itt deze oplichters echt aan meer dan 5 vinkjes ✅

29-07-2020

Keurig en snel afgehandeldGeruststellend voor mij want ik heb al mijn verzekeringen bij Promovendum afgesloten

Edward
26-06-2020

Pas een voorlopig oordeel. De schade moet nog hersteld worden en de afrekenin gnog plaatsvinden. Ik heb echter niet het gevoel dat dit verkeerd af gaat lopen. Mijn ervaring met Promovendum is prima.

19-05-2020

accurate en snelle afhandeling van de schademelding.

Eddy
23-03-2020

Doordat de expert wat lang werk had, de aannemer wat laat was met de offerte is alles nu naar 7 weken wachten eindelijk op gang gekomen na inbraak schade. De afhandelingen aangaande deze schade, is door Promovendus op een prima manier afgehandeld. Dus eind goed, al goed.

24-02-2020

Fijn geholpen door Uw werknemer en alles duidelijk.Hartelijk bedankt.

ALFRED
29-12-2019

Buitengewoon vriendelijk en zakelijk te woord gestaan en aanwijzingen voor afhandeling ontvangen.Afwikkeling had niet sneller gekund.Gerustgesteld 2020 in,groet,a.

26-12-2019

Vooralsnog bijzonder vlot en invoelend geholpen bij het melden van schade agv overgelopen riolering onder mijn huis. Gewoon in alle redelijkheid samen een oplossing gevonden. Wordt vervolg, in alle vertrouwen.

25-11-2019

ongekende no nonsense afhandeling en snelle betaling: klasse

20-11-2019

De schade is op een zeer correcte manier en heel snel door uw schadespecialist afgewerkt. Daarvoor dank.

Ed
19-11-2019

Hoewel ik op de website even moest puzzelen om het wijzigingsformulier te vinden dat ik nodig had, werd ik binnen enkele uren gemaild en werd er toelichting gevraagd. Dit heb ik gegeven en vrijwel direct was alles netjes verwerkt. Persoonlijk contact dus met iemand die daadwerkelijk de mail leest, uniek tegenwoordig en netjes. Eén sterretje minder omdat de situatie die ik heb wel beschreven staat op de website, maar hiervoor geen geschikt formulier te vinden was.

02-10-2019

Op tijd contact opgenomen en duidelijke instructies aan mij gegeven over hoe verder te handelen.

Douwe
25-09-2019

Snel en adequaat de schade aangenomen en ook direct te acties opgestart. En wat echt prettig is persoonlijk contact!

Michiel
20-09-2019

Netjes te woord gestaan en uitgelegd wat ik moest doen

Dick
10-09-2019

Zeer matig, trage afhandeling, wantrouwend terwijl alle informatie aanwezig was incl. politierapport.Ik ben zeer kostenbewust maar u valt over 161 euro verschil tussen 2 offertes van erkende dealer waardoor u persisteert in overzetten bestaand glas. In de offerte staat expliciet vermeld dat dit exclusief risico glasbreuk is en volkomen terecht.Het maakt op mij geen professionele indruk en ik had mij meer voorgesteld van Promovendum.M.vr.gr.

ST
06-09-2019

Snelle en gedegen daarmee vertrouwenwekkende afhandeling

Anne
14-08-2019

Heel fijn geholpen met mijn vragen rondom een lekkage en binnen een paar minuten een mail met wat ik verder nog moet doen. Daarnaast werd ik fijn geholpen met de vragen die ik nog had over wat er bijvoorbeeld wel of niet gedekt is.

27-06-2019

Uitstekende en snelle afhandeling. Zeer behulpzaam gedurende het traject.

27-06-2019

tefonisch contact prettig en deskundig ervaren.later ook prima bericht welke documenten werden verwacht

Andreas
15-05-2019

Smoesjes, als door de wind de zinkenstroken verwaaien ontstaat er een lek.Wat is dan een woonhuisverzekering waard.