Reaal Dier & Zorg61 ervaringen

Chris
21-01-2020

Dierenleed doet ze niets! Enkel geld opstrijken!

Elke maand premie opstrijken doen ze graag maar zodra er betaald moet worden doen ze alles om er onderuit te komen!
Normaal contact is niet mogelijk maar sturen gelijk een incasso bedrijf op je af!

Hendrina
21-01-2020

Slechte ervaring!

Zodra het op vergoeden komt en er komt een bedrag bij kijken, proberen ze alles aan te dragen om het bedrag niet te hoeven declareren. Ook als wachttermijn e.d. in orde is, eerst moet je dit kunnen aantonen,en dan weer dat. Telefonisch komen de medewerkers ook niet overeen, voor de een zou het zo goed moeten zijn, vervolgens komt een ander weer met iets anders aandragen, te triest voor woorden dit.! Het LIJKT een voordelige verzekering maar let goed op.

Marita
20-01-2020

Zeer tevreden

Al jaren onze 4 dieren hier verzekerd, en helaas ook regelmatig nodig gehad. Vandaag telefonisch contact gehad met de vraag of mijn hond verzekerd is voor bestralingen, omdat hij een tumor in zijn hoofd heeft. De telefoniste aan de andere kant van de lijn was meteen medelevend, en ja, ik heb een aanvullende verzekering hiervoor. Ook voorgaande declaraties snel betaald gekregen. Ja.sommige zaken vallen buiten je verzekering, maar dat staat duidelijk in je polis vermeld.

Sjuul
15-01-2020

Alleen maar positief

Ik heb sinds 1,5 jaar de verzekering afgesloten bij mijn buitenlandse hond van nu 4 jaar oud Er staat duidelijk in de polis dat problemen die er waren voor het afsluiten zijn uitgesloten, ben je dus voor zijn blaas een keer geweest is alles wat er ooit aan de blaas komt uitgesloten. Ik heb de verzekering vooral afgesloten voor mogelijk grote bedragen en helaas ook nodig gehad. Tot nu toe wordt alles netjes vergoed, bijna 4000€ afgelopen jaar gedeclareerd en 90% van teruggekregen. Uitbetalen gaat snel (boven de €500 sneller dan andere bedragen), en ook het telefonisch contact is altijd netjes geweest.

Sam
09-12-2019

Premie oude hond

Geeft geen duidelijkheid omtrent premie naarmate de hond ouder wordt en een eventuele uitsluiting van jaarlijkse verlenging.

Brigitte
01-11-2019

Niet doen

Mijn hondje van 10 had een tumor aan een teelbal was dure operatie vergoeden ze niet want ze noemen dat castratie, ben er al 20 jaar klant vind dit ronduit schandalig geen aanrader.

Ella
30-10-2019

Dik Tevreden

3 jaar geleden een verzekering afgesloten bij Proteq, nu overgenomen door Reaal.
Helaas een beetje aan de sukkel met ons hondje en zonder problemen 80% van alle rekeningen tot nu toe snel vergoed gekregen.
Ik lees veel negatieve reacties, maar in de polis voorwaarden staat heel duidelijk waarvoor je verzekerd bent en waarvoor niet.

Eddy
07-10-2019

Schoftig behandeld door de telefoon

Ze maken een rommeltje van met facturen op de mail

Mary
28-09-2019

Geweldig

Ik word altijd heel netjes en vriendelijk behandeld. Krijg ook tips over behandelingen waar ik zelf niet aan gedacht heb. Ben heel uitgebreid verzekerd voor mijn hond, betaal bijna 55 euro per maand. Hij is nu ruim 11 jaar. 2 jaar geleden lpc operatie met ct scan en vorig jaar nekhernia operatie met ct scan. Hond is de laatste 2 jaar echt een dure jongen geweest maar ze hebben totaal niet moeilijk gedaan. In de voorwaarden staan heel duidelijk de vergoedingen. Sta nooit voor verrassingen .

Hennie
27-09-2019

Spijt

Na 40 jaar dieren te hebben gehad toch maar een verzekering genomen met nieuwe pup. En na een gewaagde sprong op een stoel liep ze mank, dierenarts gegaan , foto's gemaakt, pootje verstuikt, niks gebroken gelukkig. Dus had ik ze nodig.krijg ik bericht dat het 21 werkdagen al gaat duren voordat ze t goedkeuren! Op site staat binnen 10 werkdagen! Wil opzeggen maar kan pas over een jaar.Zo spijt dat ik hier de verzekering heb afgesloten!

Patrick
18-09-2019

RUK!

Wat een akelige mensen daar! In 1 ding zijn ze goed, overal onderuit komen, als je ooit een klacht hebt gehad herleiden ze alles naar die behandeling zodat ze weer kunnen zeggen dat de klacht al aanwezig was, NOOIT REAAL! BAH!

Martina
Martina
12-09-2019

Schandalig

Zeer teleurstellend.
Heb mijn 3 honden bij deze instantie verzekerd.
Uitkering minimaal. Heupen extra verzekerd, goudimplantaten worden niet vergoed.
Ze heeft er baat bij. €600,-
Operatie per heup geschat €2000,
Wordt wel vergoed?
Met mijn andere hond met spoed naar de Dierenarts op zondag. Wegens bloedbraken.
Kosten€121, vergoeding €13,50.
Enz. Enz.
Wel al 5 Jr. Lang incasseren. Schandalig!

Catharina
Catharina
19-08-2019

Onbetrouwbaar misleidend Reaal dier en zorg verz.

Reaal dier en zorg verzekering
Trap er niet in
Die onderstaande klacht:
Geachte reaal dier en zorg verzekering.
Wij voelen ons belazerd door jullie dier en zorg verzekering.
17 maart 2019 drie verzekeringen 50° - 50° afgesloten voor onze 3 honden. Dit was op 17 maart 2019. Kosten per maand 82,34 euro.

Voor dieren met heup of artose afwijkingen adverteren jullie positief.: er klopt geen donder van wat jullie beloven. Vervolgens duurt het enorm lang eer wij uitsluitsel geven. Omdat onze robby 11 jr. Op 6 maart 2019 een advies kreeg om eens foto te laten maken bij klacht over mank lopen. ( info via een dieren behandelkaart d.a.) word er vervolgens niets vergoed.
Ook de medicatie niet van onze robby, die hij nodig heeft elke dag als pijnbestrijding.
Het zelfde ook met onze froukje,. Maar dat wisten wij, dus netjes aangegeven.
Bij tel.contact vandaag met reaal verz. Aangegeven dat ik klacht in gaat dienen.
En dat ik de verz. Gelden die wij vanaf maart betalen terug eist en et onmiddellijke ingang de verz. Stop zet wegens onbetrouwbaarheid, verkeerd voorlichting campagne en moedwillig belazerden van verzekeringnemer.
Ik stap hiermee naar de ombudsman en zoek het hogerop.
Reaal dier en zorg verzekering is een oplicht verzekering.
Niet netjes. Van jullie
Ikhebgezegd.

Anna
30-07-2019

Niet doen!

Ik heb een verzekering afgesloten voor mijn hond. Wij moesten erg vaak met haar naar de dierenarts en dat kostte elke keer veel geld. Het leek ons goed een verzekering af te sluiten mochten er een keer grotere bedragen komen. Na het afsluiten van de verzekering kreeg mijn hond last van haar ogen en neus. dus naar de dierenarts. hond blijkt een contactallergie te hebben. Pilletjes, zalfjes en shampoo mee gekregen. Kosten dik boven de 200 euro. En het is niet eenmalig want de allergie bij mijn hond blijft. Declaratie ingediend. afgekeurd! Waarom? Probleem zou er volgens hen al zijn voor het afsluiten van de verzekering. dat klopt al niet. En de medicijnen worden niet vergoed omdat ze schijnbaar niet uit NL komen? Na bellen (waarin ik zeer onvriendelijk behandeld werd) bleek dus dat ik het ook nooit vergoed zal krijgen om bovenstaande redenen. Kan mijn verzekering ook niet stopzetten want daar zit ik de rest van het jaar nog aan vast. Zeer slechte service en ze zijn niet bereid te luisteren! Niet doen dus!

20-07-2019

Belazeren de boel

Ze doen er alles aan om niet te betalen.

Yvonne
10-07-2019

Klantonvriendelijk, innen maandelijks premie maar keren niet uit

Bij het aangaan van deze verzekering is totaal niet met de klant meegedacht. Ik betaal maandelijks een bedrag van €30 en krijg gewoon niets vergoed. Wat een waardeloze verzekering. Als je een medewerker hiermee confronteer, staat ze met een mond vol tanden en herhaalt alleen maar dat ze niets voor ons kan doen. Nou dat klopt, ze incasseren alleen maar. Direct opzeggen!

Céline
01-06-2019

Absoluut niet mee in zee gaan!

In februari heb ik de verzekering opgezegd, maar het bedrag werd vervolgens nog steeds maandelijks afgeschreven. Na deze constatering heb ik hen een e-mail gestuurd, waarop ik binnen 2 weken een reactie zou krijgen, die heb ik niet gehad en het bedrag is wederom afgeschreven. Na het weekend ga ik maar even bellen, ik hoop dat ze überhaupt opnemen! Als ik 0 sterren kon geven, had ik het gedaan. Niet te geloven, wat een waardeloos bedrijf!

Atty
Atty
02-05-2019

Waardeloos!

Al 7 jaar een verzekering voor onze Labradoodel van inmiddels bijna 12 jaar. Enkele jaren geleden kreeg hij gebitsproblemen. Er zijn toen een paar tanden getrokken en tandsteen verwijderd. De rekening was €290,34. Daarvan werd er €269,61 vergoed.
Afgelopen maand op aanraden van onze dierenarts weer een behandeling gehad.
De kosten: €419,90. Deze keer wordt er niets vergoed want ik heb de tandartskosten er niet als extra bijgenomen. Zat er de vorige keer bij inbegrepen. Ze zeggen dat we daar bericht over hebben gehad maar dat kan ik niet terugvinden. €40 p.maand voor een hondenverzekering! Groot schandaal. Bijna de helft van een mensenverzekering!
Niet nemen deze verzekering!

Kevin
08-04-2019

Totaal niet transparant en eerlijk

Geen transparantie. Geen eerlijkheid. Geen empathie. Geen vriendelijkheid.

Derk-Jan
Derk-Jan
23-03-2019

Belazerij tot nu toe.

Ze houden je aan het lijntje ze noteren alles en zagen door een dierenarts of de behandelingen wel noodzakelijk zijn. je wordt bethandeld als een crimineel of je uit bent op oplichting. nou diegene die oplicht is reaal dierenverzekering zefl. er zijn inmiddels 5 weken verstreken na indiening van de rekeningen. Bah. Echt een walgelijk club.geld incasseren maar utibetalen ho maar. ik heb de rechtsbijstand inmiddels ingeschakeld en ik laat het er niet bij zitten. en het leuke is ik sta in mijn recht. En ik besteed er een programma op internet tv aan.

Meer Reaal Dier & Zorg reviews
Welk cijfer geef jij Reaal Dier & Zorg?