Reaal Dier & Zorg36 ervaringen

Lucienne
31-08-2017

Gewoon prima

Ik ben 14 jaar verzekerd geweest bij Proteq De premie liep wel steeds hoger op in al die jaren. Maar ik werd altijd op de hoogte gebracht en kon gewoon uitstappen als ik dan liever wilde. Uieindelijk ruim 40,00 per maand voor een teckel van 14 jaar betaald., dat is wel heel erg veel. Ik heb een heel klein inkomen dus maandelijks geld opzij leggen lukt ook niet echt. Nou heb ik er vrij weinig gebruik van gemaakt maar ik heb nog nooit klachten gehad. Ook aan de telefoon altijd vriendelijk. Snelle uitbetaling dus nooit gezeur mee gehad. Ik ga gewoon weer naar Proteq als ik ooit een nieuwe hond krijg. Proteq heeft goed aan me verdiend in die vele jaren, maar je kunt het ook treffen en een hond krijgen die veelvuldig naar de DA moet. En is het niet prettig te weten dat je alle behandelingen uit kunt laten voeren in tijd van nood? Ik zeg doen! Tenzij je een dikke bankrekening hebt dan kun je wel een risico nemen

Heleen
02-08-2017

Wat een waardeloze verzekering, ik heb 2 honden 1 verzekerd bij petplan en bij proteq. als je naar proteq rekeningen indient en er staat iets op de rekening van mijn andere hond word er niet uitgekeerd ook al staat beide apart op de rekening. ik belde voor toestemming naar universitair zh merelbeke en omdat mijn ex de rekening van de verzekering betaald kan ik niet om toestemming vragen om naar een ander zh te gaan. nooit maar ook nooit meer proteq.

Bianca
27-07-2017

Prima dierenverzekering

Wij zijn al ruim 4 jaar verzekerd voor onze hond bij Protec. Helaas een aantal keren naar de dierenarts gemoeten voor onze hond. Bij de declaratie werd nooit moeilijk gedaan en altijd binnen een week werd de declaratie betaald. Ook de medewerkers vind ik erg vriendelijk en geven een goede uitleg. Wij hebben de duurste verzekering voor onze hond maar wij vinden het waard. Ik raad iedereen die een huisdier heeft Protec dier en zorg aan.

Marian
15-03-2017

Proteq dierenverzekering

Zijn ,alleen bezig voor eigen gewin,op je declaraties kun je heeeel lang wachten. verder is de verzekering in vergelijking met vroeger erg uitgekleed.Een eigen risico per 90 dagen bijvoorbeeld. Ik wacht nu al een maand op afhandeling declaratie en nu komt men plotseling met het idee om een medisch dossier op te vragen bij de DA. Op mijn vraag wanneer en door wie dit is gedaan kon het meisje geen antwoord geven,want de desbetreffende persoon was niet aanwezig.Bij navraag bij de DA,was er van een dossieraanvraag niets bekend. De DA zou het dossier dan zelf maar sturen naar Proteq. Het is een waardeloze administratieve rommel bij Proteq en de vraag is op welke termijn nu de afhandeling gaat plaats vinden.Wat een gedoe over een rekening van 243,euro

Leonie
16-02-2017

ZEER tevreden!

Inmiddels bijna 2 jaar klant bij deze verzekering. Ik heb zowel een klein hondje (shih tzu) als een kat (europese korthaar) bij hun verzekerd. Beide comfort en aanvullend pakket. Ik ben ZEER tevreden. Personeel staat mij altijd vriendelijke te woord en ook met het uitkeren van de facturen nog nooit geen problemen gehad. Mensen in mijn omgeving zijn ook allemaal zeer tevreden over deze verzekering! Een aanrader dus! Tip: Ik lees dat veel mensen schrijven dat ze beter een spaarpotje kunnen maken. Ik vraag me af hoe goed dat gaat als hun hond of kat ineens een ernstig ongeluk krijgt en ze een rekening van -€2000. Wie kan dat in deze tijd nog uit zijn eigen zak betalen?

Wendy
06-02-2017

Verzekering op voorhand gewijgerd.

Eens in je leven bij een incassobureau gelopen? Dan is je huisdier hier de dupe van. Want bij Proteq kom je er dan niet in! Ook al zijn je inkomsten nu ruim op pijl. Dit is voor mij een teken dat het dierenwelzijn hier op een zeer laag pitje staat. Dus zou niet eens meer klant willen worden. En al zeker niet na het lezen van alle " lovende" recensies. Veel succes met jullie uitmelkerij.

Dave
30-08-2016

Kleine lettertjes

Breekt bij mijn kat een kies af. Daarbij ziet de dierenarts ook nog een rotte kies zitten.

Maar gedekt hiervoor.nee dus.

Blijkt dat ze niks vergoeden wat te maken heeft mijn kiezen/tanden van de kat.

300 euro lichter.

Dick
23-08-2016

Geen dekking

Onze hond is door een stelletje vandalen vergiftigd met muizengif. Het enige wat zou helpen om de interne bloedingen te stoppen of tegen te gaan is een lange kuur met vitamine K. Dit kostte ons €163. Afgezien van de kosten van de dierenarts. Proteq ziet dit niet als medicijn en vergoedt dus niet. Onze hond gaat overigens weer prima, maar niet dankzij Proteq!

Jor
17-08-2016

Polis zonder toestemming gewijzigd.Oplichters

Trap niet in de mooie praatjes van deze verzekering. Wij zijn zeer ontevreden. Wij hebben een hele dure verzekering van 40 euro per maand, zijn al 6 jaar klant met onze jack russel. In het begin leek het goed te gaan met declareren. Maar sinds dit jaar hebben ze onze polis veranderd zonder dat wij daarvan af wisten en dus zonder onze toestemming! Ik ga uitzoeken of dit strafbaar is. Zo makkelijk komen deze oplichters er niet van af.

Wij hebben veel dierenarts bezoeken gehad en elke keer de discussie moeten aangaan wat wel en niet vergoed word, omdat ze de polis dus hebben veranderd zonder dat wij daarvan af wisten. Ik heb heel veel moeite moeten doen om nog een klein beetje vergoed te krijgen, zelfs schriftelijke verklaringen van de dierenarts geloven ze niet! Toen heb ik gezegd bel de dierenarts dan maar als u het niet gelooft. En dan krijg ik terug dat ze zeker niet de dierenarts gaan bellen want ik moet het zelf oplossen...terwijl zij degene zijn die zowel mij als de dierenarts niet geloven dat iets een medisch probleem is en geen preventief probleem. Bloed onder je nagels vandaan halen dat kunnen ze.

Ben er echt helemaal klaar mee. Niet intrappen! Daar betaal je dan 40 euro per maand voor, zelfs een beetje service kunnen ze niet geven, professioneel en klantvriendelijk zijn ze al helemaal niet. Maar ik hou voet bij stuk en zodra ik krijg waar ik recht op heb en elke maand voor betaal zeg ik ze meteen op. Ik ben nog meer geld kwijt aan de verzekering dan aan de dierenarts bezoeken zelf. Dan maar niet meer verzekeren. Wat een prutsers.

Monique
22-06-2016

Mijn Sharpei

Geachte Heer Mevrouw, ik ben al meer dan 12 jaar verzekerd bij Proteq. Huidallergieën en problemen met ogen zijn niet verzekerd daar ben ik me van bewust. In al die tijd is mijn oude Sharpei 1 keer geopereerd, bij deze Sharpei 2 keer. De laatste keer 2 weken geleden, werd hij gebeten door een andere hond, hij moest meteen geopereerd worden, de rekening was iets meer dan €500. Ik heb deze ingediend, krijg ik niets vergoed. De reden dat het een problem met de huid is. Na een telefoontje werd mij gezegd dat de vorige keer de kosten eenmalig vergoed waren. Nu vraag ik je een ongeval problemen met de huid, dit is wel erg vergezocht. Jaren een maximum premie betaald. De verzekering wordt opgezegd en ik zal alle sociale media gebruiken om mensen af te raden zich bij Proteq te verzekeren.

Teresa en Robin
10-04-2016

Super

Op aanraden van onze dierenarts hebben wij indertijd een verzekering voor ons hondje afgesloten bij Proteq. Vele jaren hebben wij gelukkig geen declaratie hoeven in te dienen. Toen zij 12 jaar oud was werd er een lekke hartklep bij haar geconstateerd. Vanaf die dag hebben wij Proteq overspoeld met een onafgebroken stroom declaraties voor diverse onderzoeken, maar vooral voor de vele hele dure medicijnen die ze moest slikken. Altijd heeft Proteq alles keurig afgehandeld. Mede dankzij Proteq heeft ons hondje nog twee jaar een heel gelukkig leven geleid. Onlangs hebben wij haar helaas moeten laten inslapen op een zondagavond en wederom werd alles keurig afgehandeld door Proteq. Ook kregen wij een condoleance brief met het boekje Woorden van Troost. Van ons krijgt Proteq een tien met een griffel. Respect! Wij zijn nog niet toe aan een andere hond, maar tegen de tijd dat dat wel zo is, nemen wij direct een verzekering bij Proteq. Hopend er nooit gebruik van te hoeven maken, maar wetend dat zij er voor ons zijn als dat nodig is.

Bryce
17-02-2016

Gedoe om niets bij declaraties, verzekering zwaar uitgekleed.

Hier hetzelfde als voorgaande reactie: Er worden duizend-en-één redenen gezocht om niet te hoeven uitkeren. Om een onbenulligheidje dat volgens hen niet klopt, kun je de hele papierwinkel weer opnieuw doorlopen om de gemaakte kosten alsnog vergoed te krijgen.

Tip: Bij een jonge hond lijkt de premie misschien nog redelijk, maar die loopt snel op als de hond ouder wordt. Bovendien worden consulten maar tot 150 euro per jaar vergoed, is er ca 20% eigen risico en worden medicijnen voor chronisch gebruik maar voor 50% vergoed.

Als je een financiële buffer van een paar duizend euro voor je hond opzij kan zetten, kun je beter zelf maandelijks sparen.

Reken maar eens uit wat een verzekering levenslang voor je hond je kost. Waarbij je de niet-vergoede medische kosten dan nog bij moet optellen.

Deze verzekering was vroeger goed. Nu is het pure afzetterij.

Foxy
12-02-2016

Gezeik over niks om later te kunnen uitbetalen

Ik heb meerdere huisdieren bij Proteq wat mij heel veel geld kost (800 per jaar). Bijna nooit nodig gehad maar nu wel. Voor één kat meerdere bonnen goed getypt ingediend waarvan er 2 geschreven en er 1 cijfer vd 15 chipnr niet de 5 leek maar op een 3. Verder klopt alles, de gbdd klopt, de naam klopt, alle gegevens kloppen. Nu moet ik de dierenarts de facturen opnieuw laten maken omdat ze m niet accepteren. Dit heeft niets te maken met klantenservice maar mensen met werk belasten en declaraties kunnen afwijzen en vooruitschuiven om niks. Zwaar teleurgesteld in deze klantonvriendelijke denkwijze.

Alies
05-02-2016

Slecht bereikbaar

Na 16 minuten in de wacht te hebben gestaan, nog geen medewerker gesproken. Schandalig!

Daisy
29-01-2016

Dierenverzekering wordt uitgekleed

Mijn hondjes van 15 zijn hun hele leven verzekerd bij Proteq echter wordt de verzekering steeds verder uitgekleed en krijg maar de helft van chronische medicatie vergoed. Begin januari moest ik in het weekend naar de dierenarts, ben ik gelijk door mijn maximale vergoeding heen voor consulten. Zeer slecht en heel jammer dat je niet kan overstappen met een oudere hond anders had ik dat zeker gedaan. Belachelijk.

Frans
11-01-2016

Virtuele verzekeraar: hij schijnt er te zijn maar je ziet 'm niet!

Wat heb je in godsnaam aan een verzekeraar waarmee je geen persoonlijk contact kunt krijgen; verzekeren is gebaseerd op vertrouwen en dat is heel ver weg momenteel. mede dankzij de overname door die Chinezen van ANBANG lijkt de kwaliteit noch verder af te nemen. Voor een virtuele verzekeraar geldt: virtuele zekerheid voor virtuele klanten. Dus mensen,......alles opzeggen........ga naar een echte verzekeraar......met of zonder tussenpersoon......want bedonderd wordt je toch wel hoor.

Miranda
15-12-2015

Top !

Ik heb al jaren mijn honden verzekerd bij Proteq. Wellicht zijn ze wat duurder dan anderen, maar ik vind hun service ook heel wat waard. Snelle reactie op email, duidelijk en overzichtelijk wat betreft vergoedingen. Snelle afhandeling van declaraties.

Marianne
Marianne
19-11-2015

Declareren

Eerst mijn kat bij andere verzekering gehad. Omdat dierenarts een korte lijn heeft met hun overgestapt. Nu blijkt na 3 mnd dat de kat een stukje bot los heeft bij zijn schouder. Nu blijkt ook dat omdat ik zijn slechte tanden niet heb opgegeven als ziekte ik helemaal niks vergoed krijg. Ze zien het als fraude. Mijn kat is nog nooit behandeld voor de tanden en hun zeggen van wel zelfs na t patiënten dossier te hebben gelezen blijven ze dat zeggen dat ie behandeld is.Dus word mijn verzekering opgeheven. Vind t echt belachelijk. Hij moet nu niet eens behandeld worden voor zijn tanden maar voor een botbreuk lijkt mij iets anders proteq....

Marije
20-08-2015

Wat een uitzuigers

Het polis bedrag is in de afgelopen 5 jaar verdubbeld, terwijl ik zelden wat heb gedeclareerd. Daarnaast zijn kosten die ik dan eens probeer te declareren, telkens weer niet gedekt. Kortom een stel uitzuigers.

Yvonne
21-07-2015

1 ster is al te veel

ik heb al 8 jaar een hondenverzekering bij proteq.
afgelopen maand moest mijn hond voor een reiniging van zijn gebit, omdat ik niet zeker wist wat er vergoed zou worden heb ik telefonisch contact gehad met proteq over wat er vergoed zou worden. In dit gesprek heb ik aangegeven dat Binky (vanwege zijn leeftijd) eerst een bloedonderzoek moest ondergegaan voordat de gebitsbehandeling kan plaatsvinden. De telefoniste vertelde mij dat het bloedonderzoek vergoed zou worden en dat er voor de gebitsbehandeling een maximale vergoeding was van E 400,-. Toen ik de declaratie indiende kreeg ik echter maar E 308,- vergoed, na telefonisch contact weer te hebben opgenomen zei proteq dat dit komt omdat de kosten van het bloedonderzoek van deze 400 euro afgaat. Een heel ander verhaal dan dat telefonisch aan mij werd verteld. Toen ik dit vertelde aan proteq dat mij telefonisch iets anders is verteld, gaven ze daar geen gehoor aan en zeiden dat ze de declaratie niet gaan herzien.
Vanwege deze slechte service ben ik nu ook weg bij proteq en raad ook niemand aan om met deze verzekering in zee te gaan.

Meer Reaal Dier & Zorg reviews
Welk cijfer geef jij Reaal Dier & Zorg?