Reaal Dier & Zorg49 ervaringen

Catharina
Catharina
19-08-2019

Onbetrouwbaar misleidend Reaal dier en zorg verz.

Reaal dier en zorg verzekering
Trap er niet in
Die onderstaande klacht:
Geachte reaal dier en zorg verzekering.
Wij voelen ons belazerd door jullie dier en zorg verzekering.
17 maart 2019 drie verzekeringen 50° - 50° afgesloten voor onze 3 honden. Dit was op 17 maart 2019. Kosten per maand 82,34 euro.

Voor dieren met heup of artose afwijkingen adverteren jullie positief.: er klopt geen donder van wat jullie beloven. Vervolgens duurt het enorm lang eer wij uitsluitsel geven. Omdat onze robby 11 jr. Op 6 maart 2019 een advies kreeg om eens foto te laten maken bij klacht over mank lopen. ( info via een dieren behandelkaart d.a.) word er vervolgens niets vergoed.
Ook de medicatie niet van onze robby, die hij nodig heeft elke dag als pijnbestrijding.
Het zelfde ook met onze froukje,. Maar dat wisten wij, dus netjes aangegeven.
Bij tel.contact vandaag met reaal verz. Aangegeven dat ik klacht in gaat dienen.
En dat ik de verz. Gelden die wij vanaf maart betalen terug eist en et onmiddellijke ingang de verz. Stop zet wegens onbetrouwbaarheid, verkeerd voorlichting campagne en moedwillig belazerden van verzekeringnemer.
Ik stap hiermee naar de ombudsman en zoek het hogerop.
Reaal dier en zorg verzekering is een oplicht verzekering.
Niet netjes. Van jullie
Ikhebgezegd.

Anna
30-07-2019

Niet doen!

Ik heb een verzekering afgesloten voor mijn hond. Wij moesten erg vaak met haar naar de dierenarts en dat kostte elke keer veel geld. Het leek ons goed een verzekering af te sluiten mochten er een keer grotere bedragen komen. Na het afsluiten van de verzekering kreeg mijn hond last van haar ogen en neus. dus naar de dierenarts. hond blijkt een contactallergie te hebben. Pilletjes, zalfjes en shampoo mee gekregen. Kosten dik boven de 200 euro. En het is niet eenmalig want de allergie bij mijn hond blijft. Declaratie ingediend. afgekeurd! Waarom? Probleem zou er volgens hen al zijn voor het afsluiten van de verzekering. dat klopt al niet. En de medicijnen worden niet vergoed omdat ze schijnbaar niet uit NL komen? Na bellen (waarin ik zeer onvriendelijk behandeld werd) bleek dus dat ik het ook nooit vergoed zal krijgen om bovenstaande redenen. Kan mijn verzekering ook niet stopzetten want daar zit ik de rest van het jaar nog aan vast. Zeer slechte service en ze zijn niet bereid te luisteren! Niet doen dus!

20-07-2019

Belazeren de boel

Ze doen er alles aan om niet te betalen.

Yvonne
10-07-2019

Klantonvriendelijk, innen maandelijks premie maar keren niet uit

Bij het aangaan van deze verzekering is totaal niet met de klant meegedacht. Ik betaal maandelijks een bedrag van €30 en krijg gewoon niets vergoed. Wat een waardeloze verzekering. Als je een medewerker hiermee confronteer, staat ze met een mond vol tanden en herhaalt alleen maar dat ze niets voor ons kan doen. Nou dat klopt, ze incasseren alleen maar. Direct opzeggen!

Céline
01-06-2019

Absoluut niet mee in zee gaan!

In februari heb ik de verzekering opgezegd, maar het bedrag werd vervolgens nog steeds maandelijks afgeschreven. Na deze constatering heb ik hen een e-mail gestuurd, waarop ik binnen 2 weken een reactie zou krijgen, die heb ik niet gehad en het bedrag is wederom afgeschreven. Na het weekend ga ik maar even bellen, ik hoop dat ze überhaupt opnemen! Als ik 0 sterren kon geven, had ik het gedaan. Niet te geloven, wat een waardeloos bedrijf!

Atty
Atty
02-05-2019

Waardeloos!

Al 7 jaar een verzekering voor onze Labradoodel van inmiddels bijna 12 jaar. Enkele jaren geleden kreeg hij gebitsproblemen. Er zijn toen een paar tanden getrokken en tandsteen verwijderd. De rekening was €290,34. Daarvan werd er €269,61 vergoed.
Afgelopen maand op aanraden van onze dierenarts weer een behandeling gehad.
De kosten: €419,90. Deze keer wordt er niets vergoed want ik heb de tandartskosten er niet als extra bijgenomen. Zat er de vorige keer bij inbegrepen. Ze zeggen dat we daar bericht over hebben gehad maar dat kan ik niet terugvinden. €40 p.maand voor een hondenverzekering! Groot schandaal. Bijna de helft van een mensenverzekering!
Niet nemen deze verzekering!

Kevin
08-04-2019

Totaal niet transparant en eerlijk

Geen transparantie. Geen eerlijkheid. Geen empathie. Geen vriendelijkheid.

Derk-Jan
Derk-Jan
23-03-2019

Belazerij tot nu toe.

Ze houden je aan het lijntje ze noteren alles en zagen door een dierenarts of de behandelingen wel noodzakelijk zijn. je wordt bethandeld als een crimineel of je uit bent op oplichting. nou diegene die oplicht is reaal dierenverzekering zefl. er zijn inmiddels 5 weken verstreken na indiening van de rekeningen. Bah. Echt een walgelijk club.geld incasseren maar utibetalen ho maar. ik heb de rechtsbijstand inmiddels ingeschakeld en ik laat het er niet bij zitten. en het leuke is ik sta in mijn recht. En ik besteed er een programma op internet tv aan.

Nose
11-02-2019

Hebben geen enkele vorm van coulantie.

11 Feb te horen gekregen dat het nageltje eraf moet en 12 Feb is einde wacht tijd.

Medewerker vertelde nog net niet lachend dat ik 1 dag binnen de wacht periode zit en niets vergoed krijg en zij wel contact opnemen met de dierenarts of ik de operatie niet een dag opschuif.

Wij gaan hier weg onvriendelijk onproffesioneel personeel!

Zorg is ver te bekennen

Update van 11/02/2019:
Wordt nog mooier. Reaal volgt hun eigen polis en contact voorwaarden niet op en de wachttijd is 30 dagen die op 10feb al verlopen zijn.

G. Visser
03-01-2019

10 jaar klant / polissen inhoudelijk

10 jaar ben ik klant geweest. Vroeger kreeg je je pas en polis elk jaar thuis dat is de laatste jaren niet meer.
Ineens had mijn kat een gebitsreiniging nodig. Wat blijkt? Die zit er niet bij! Hoe kan ik dat weten? Geen online inzien van polis mogelijk en in al die jaren is er inhoudelijk één en ander gewijzigd zonder mijn medeweten. Al die jaren dus voor niets betaald! Ik adviseer elke maand 20 euro op een rekening voor je huisdier te sparen. Dan weet je zeker dat je je geld niet hebt weggegooid.

Yorick
24-12-2018

Schandalige omgang

Absoluut deze verzekering niet nemen! Rekeningen van €1200 ingediend, eerst houden ze je ruim 3 weken aan het lijntje, komen met allerlei smoesjes om uiteindelijk €0 uit te keren! 3 (zware) operaties zitten erbij, en ze doen niks voor je. Allemaal mooi praten en je aan het lijntje houden. Dus deze verzekering absoluut NIET nemen.

Brenda
Brenda
22-11-2018

Geen reactie op 3 mails en erg lang wachten met uitkeren van declaraties

Inmiddels heb ik reaal dierenverzekeringen 3 e-mail berichten verstuurd waarop nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Op vragen waarom declaraties 14 werkdagen moeten duren krijg je geen redelijk antwoord. 7 November is mijn declaratie in behandeling genomen, en vandaag (23 November) heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen betreffende welk bedrag wordt uitgekeerd en wanneer dit op mijn bankrekening staat. Beste mensen van Reaal dier en zorg; Waarom lijkt er niets te worden gedaan met e-mail berichten en de vele op internet te lezen ervaringen betreffende het uitkeren van declaraties? Ik mag toch hopen dat jullie klanten willen behouden? Jullie kunnen wel een mail sturen over de volgende maandpremie, maar het snel afhandelen van een declaratie is niet mogelijk?

Met vr gr B.M. Henzen

Anita
21-11-2018

Niet de goedkoopste maar een perfectie verzekering

Wij waren in het bezit van 2 boxers, helaas niet het gezondste ras. Ontzettend veel
kosten gehad met beiden. Onlangs is
onze jongste boxer overleden en is de verzekering natuurlijk beëindigd . Nooit problemen gehad met de verzekering en zeer snelle uitbetaling (vaak al binnen een week) voor ons in ieder geval een prima verzekering

Lucienne
31-08-2017

Gewoon prima

Ik ben 14 jaar verzekerd geweest bij Proteq De premie liep wel steeds hoger op in al die jaren. Maar ik werd altijd op de hoogte gebracht en kon gewoon uitstappen als ik dan liever wilde. Uieindelijk ruim 40,00 per maand voor een teckel van 14 jaar betaald., dat is wel heel erg veel. Ik heb een heel klein inkomen dus maandelijks geld opzij leggen lukt ook niet echt. Nou heb ik er vrij weinig gebruik van gemaakt maar ik heb nog nooit klachten gehad. Ook aan de telefoon altijd vriendelijk. Snelle uitbetaling dus nooit gezeur mee gehad. Ik ga gewoon weer naar Proteq als ik ooit een nieuwe hond krijg. Proteq heeft goed aan me verdiend in die vele jaren, maar je kunt het ook treffen en een hond krijgen die veelvuldig naar de DA moet. En is het niet prettig te weten dat je alle behandelingen uit kunt laten voeren in tijd van nood? Ik zeg doen! Tenzij je een dikke bankrekening hebt dan kun je wel een risico nemen

Heleen
02-08-2017

Wat een waardeloze verzekering, ik heb 2 honden 1 verzekerd bij petplan en bij proteq. als je naar proteq rekeningen indient en er staat iets op de rekening van mijn andere hond word er niet uitgekeerd ook al staat beide apart op de rekening. ik belde voor toestemming naar universitair zh merelbeke en omdat mijn ex de rekening van de verzekering betaald kan ik niet om toestemming vragen om naar een ander zh te gaan. nooit maar ook nooit meer proteq.

Bianca
27-07-2017

Prima dierenverzekering

Wij zijn al ruim 4 jaar verzekerd voor onze hond bij Protec. Helaas een aantal keren naar de dierenarts gemoeten voor onze hond. Bij de declaratie werd nooit moeilijk gedaan en altijd binnen een week werd de declaratie betaald. Ook de medewerkers vind ik erg vriendelijk en geven een goede uitleg. Wij hebben de duurste verzekering voor onze hond maar wij vinden het waard. Ik raad iedereen die een huisdier heeft Protec dier en zorg aan.

Marian
15-03-2017

Proteq dierenverzekering

Zijn ,alleen bezig voor eigen gewin,op je declaraties kun je heeeel lang wachten. verder is de verzekering in vergelijking met vroeger erg uitgekleed.Een eigen risico per 90 dagen bijvoorbeeld. Ik wacht nu al een maand op afhandeling declaratie en nu komt men plotseling met het idee om een medisch dossier op te vragen bij de DA. Op mijn vraag wanneer en door wie dit is gedaan kon het meisje geen antwoord geven,want de desbetreffende persoon was niet aanwezig.Bij navraag bij de DA,was er van een dossieraanvraag niets bekend. De DA zou het dossier dan zelf maar sturen naar Proteq. Het is een waardeloze administratieve rommel bij Proteq en de vraag is op welke termijn nu de afhandeling gaat plaats vinden.Wat een gedoe over een rekening van 243,euro

Leonie
16-02-2017

ZEER tevreden!

Inmiddels bijna 2 jaar klant bij deze verzekering. Ik heb zowel een klein hondje (shih tzu) als een kat (europese korthaar) bij hun verzekerd. Beide comfort en aanvullend pakket. Ik ben ZEER tevreden. Personeel staat mij altijd vriendelijke te woord en ook met het uitkeren van de facturen nog nooit geen problemen gehad. Mensen in mijn omgeving zijn ook allemaal zeer tevreden over deze verzekering! Een aanrader dus! Tip: Ik lees dat veel mensen schrijven dat ze beter een spaarpotje kunnen maken. Ik vraag me af hoe goed dat gaat als hun hond of kat ineens een ernstig ongeluk krijgt en ze een rekening van -€2000. Wie kan dat in deze tijd nog uit zijn eigen zak betalen?

Wendy
06-02-2017

Verzekering op voorhand gewijgerd.

Eens in je leven bij een incassobureau gelopen? Dan is je huisdier hier de dupe van. Want bij Proteq kom je er dan niet in! Ook al zijn je inkomsten nu ruim op pijl. Dit is voor mij een teken dat het dierenwelzijn hier op een zeer laag pitje staat. Dus zou niet eens meer klant willen worden. En al zeker niet na het lezen van alle " lovende" recensies. Veel succes met jullie uitmelkerij.

Dave
30-08-2016

Kleine lettertjes

Breekt bij mijn kat een kies af. Daarbij ziet de dierenarts ook nog een rotte kies zitten.

Maar gedekt hiervoor.nee dus.

Blijkt dat ze niks vergoeden wat te maken heeft mijn kiezen/tanden van de kat.

300 euro lichter.

Meer Reaal Dier & Zorg reviews
Welk cijfer geef jij Reaal Dier & Zorg?