Reaal Dier & Zorg73 ervaringen

Soerin
Soerin
13-07-2020

Een keurig bedrijf

Alles werd gewoon vergoed 75 procent of 80 procent terug gehad.

Personeel ook vriendelijk , mensen moeten blij zijn dat er zo een bedrijf bestaat.

Een dikke tien!

Kirsten
10-07-2020

Vermoeiend

Wij hadden een declaratie gedaan. Kregen terug dat het chipnummer er niet op stond. Wij hadden alles netjes ingevuld ook het chip nummer maar bleek niet op de nota's van de da te staan. Of we dat in orde konden maken anders kunnen zij niet uitkeren. Alles opnieuw laten uitdraaien en opgestuurd. Nu krijg ik terug dat het declaratie formulier er niet bij zit. Nee die hebben jullie al. Ingevuld en wel. De gegevens die jullie zeiden te missen hebben jullie ook. Muggenziften. Dus nu moeten we weer alles laten uitdraaien en invullen want blijkbaar zijn ze te belazerd om het even bij elkaar te voegen en is alles zo de prullenbak ingegaan of zo? 12 jaar elke maand betaald en nu dit gezeur.

Sonja
24-06-2020

Kastje naar de muur

Safira, poes van 14 heeft op 13 mei een seniorencheck bij de kattenkliniek gehad.
Bloeddrukmeting, bloedonderzoek etc.
Nota 136,. euro, deze vervolgens opgestuurd. Na een week nog niets gehoord, bellen, hebben het niet ontvangen. Kattenkliniek gevraagd om de nota door te mailen, na enkele dagen maar weer gebeld, niks ontvangen! Dit gaat 2x zo!
Kattenkliniek stuurt mail met nota naar mij, waarna ik ze doorstuur, hè hè eindelijk gelukt.
Enkele dagen erna moesten ze het dossier van Safira hebben, oké op dezelfde wijze als nota doorgestuurd. Paar dagen later moesten ze ineens alle dossiers van dierenartsen hebben waar ze in behandeling was. Oké, het dossier van vorige dierenarts opgevraagd en door gemaild.
Paar dagen erna mailtje, we hebben nog enkele vragen aan de dierenarts en normaal wordt preventief onderzoek niet vergoed, huhhh, artikel 2.8 zegt iets anders!
Inmiddels weer een week verder, half uurtje geleden gebeld, hoe het ervoor staat, krijg ik te horen, dat de telefoniste Safira niet in behandeling had en ze het aan haar collega doorgeeft die mij dan binnen een week iets laat weten!😡 Niks ervan vandaag, heeft lang genoeg geduurd!
Als deze collega mij niet belt, ga ik verder, dit noem ik geen klantenservice👎👎👎👎👎👊

Marcel
Marcel
19-06-2020

Opgelicht

Wat een teringlijers. Deze mensen doen een maand over het behandelen van een nota. Tijdens de communicatie lezen ze mijn mailtjes niet goed, waardoor dit proces nog langer duurt. Vervolgens wordt mijn nota niet vergoed omdat het probleem al langer zou bestaan. 700 euro niet vergoed. Wat een waardeloze zorgverzekeraar.

Sjenne
Sjenne
19-06-2020

Niet meewerkend

Ook hier een slechte ervaring over Reaal Dier en Zorg.
Wij kregen een super lief hondje in huis met 9 maanden.
Toen het warmer werd buiten was hij erg benauwd. We hebben hem laten checken maar tijdens deze kijkoperatie moest hij met spoed geopereerd worden. Ze bleven vragen om oude dossiers maar die hadden we niet want die waren er simpel weg ook niet. Reaal bleef volhouden dat het een aandoening is die de hond al had. Dat zal best zo zijn maar dat is nooit aan het licht gekomen toen wij hem kregen.

Anita
08-04-2020

Wat een slechte verzekering!

Mijn hondje had een acute baarmoeder ontsteking en moest dus geopereerd worden. kosten €389,- Ik denk de kosten voor iets acuuts worden vergoed.
Maar omdat het hetzelfde is als een sterillisatie is, word er van de nota €66,- vergoed!
Dus ik ben voor niks verzekerd a €44 per maand.
Ga a.u.b. ergens anders verzekeren want deze verzekeraar heeft denk ik liever dat uw hond dood gaat dat u het laat opereren.

José
06-04-2020

Empathische medewerkers klantenservice

Als ik bel, word ik altijd goed geholpen. Duidelijke uitleg op vragen.
Alleen jammer dat chronische aandoeningen maar voor de helft vergoed worden en het maximum aantal consulten per verzekeringsjaar nogal tegenvalt.
Maar onze hond heeft een aantal operaties gehad die grotendeels vergoed zijn.
Mensen moeten beseffen dat een huisdieren verzekering anders is dan onze ziektekostenverzekering. En men zou de voorwaarden beter moeten bestuderen.

Patrick M
06-04-2020

Prima en snel met uitbetalen

Zit met verbazing onderstaande negatieve reviews te lezen en herken me daar totaal niet in! Nu twee jaar lid en helaas al vaak een beroep moeten doen op de verzekering😩 Daardoor wel heel blij met deze verzekering! Dure rekeningen zijn telkens binnen 3 dagen gestort en kleinere en preventieve zorg altijd binnen twee weken. Tot dusverre nog nooit een weigering van claim gehad. Dus wat mij betreft een hele dikke pluim voor Reaal Dier en Zorg.

Wendy
07-03-2020

Heel triest

Al zo,n 6 jaar een verzekering van zo,n 43€ pm .gelukkig heeft mijn hond vrij weinig gehad maar dus wel al die jaren 43€ pm en de verzekering niet veel uit heeft moeten geven . Nu had mijn hond laatst blaasonsteking ik kreeg een kuur en diende de nota in .werd niet vergoed omdat mijn hond al een keer voordat ik de verzekering afsloot een blaasonsteking had gehad . Nu is mijn hond vorige week overleden in haar slaap .een echte schok aangezien ik niet echt iets heel aparts had gemerkt .ze is 11 jaar geworden ik ben kapot van verdriet en diende dan de nota in van 329€ crematie kosten .aangezien ik niet veel te besteden heb en daarom ook een verzekering had afgesloten dacht ik na al die jaren 43€ pm komt het nu toch een keer van pas . Maar bleek dat ik daarvoor net niet verzekerd ben . ( kleine letters en dat soort dingen ) ik ben mijn maatje kwijt dat is het allerergst maar nu moet ik ook nog aan 329€ zien te kopen terwijl we een ook een mooie urn wouden kopen . Zo erg het enige wat we kregen was een mailtje . u krijgt 0€ vergoed en sterkte ermee . Ba wat een spijt dat ik zoveel jaar hun gespekt heb! 😢

Nathalie
Nathalie
27-02-2020

Wat een geld wolven zij dat daar!

Ze doen het zo mooi lijken, ze zijn er voor je huisdier word er gezegd op de site.
Nee hoor. Ze pikken elke maand geld van je, maar als je eens naar de dierenarts bent geweest , krijg je niets! Ze schilderen het af als, dat was al een eerder ontstaan probleem. Als mijn hondje in eens niet meer eet, en suf is. Was dat al hiervoor? Dat is iets wat plotseling ontstaat! Monsters zijn het. Nu zit ik er 1 jaar aan vast. Ik raad deze verzekering NIEMAND aan!

Nahs
04-02-2020

Slecht en misleidend informatie om verzekering aan te gaan

Ben een jaar de dupe door deze verzekeraar, door misleidend informatie zit ik dus een jaar vast met deze verzekeraar die gewoon keihard loog over wat mijn polis inhield en hier willen ze geen verantwoordelijkheid voor nemen. Klaar ermee! Oplichters!

Esther
30-01-2020

Chronisch ziek, geen vergoeding!

Mijn 14 en half jarige hondje heeft last van zijn spijsverterings kanaal. Hij gaat wat sukkelen. Overgeven en diaree, ziek. Al deze jaren de premie van nu € 35, 00 per maand betaald.( Dat is meer dan mijn eigen verzekering) Dus meerdere keren naar d arts geweest in 2019, hij kreeg injecties en medicatie, anti biotica. Bij indienen van de declaraties kreeg ik het antwoord dat het niet vergoed wordt omdat dit chronisch geworden is? Mijn mond viel open! Hondje moet een echo om te zien of er een tumor zit. Hoezo chronisch? Nu kan ik dus niet goed meer voor mijn hondje zorgen omdat ik juist, voor deze laatste levens jaren, goed verzekerd wilde zijn. Gewoon geldklopperij met hun hoge premie. Géén woorden voor, zo boos

Chris
21-01-2020

Dierenleed doet ze niets! Enkel geld opstrijken!

Elke maand premie opstrijken doen ze graag maar zodra er betaald moet worden doen ze alles om er onderuit te komen!
Normaal contact is niet mogelijk maar sturen gelijk een incasso bedrijf op je af!

Hendrina
21-01-2020

Slechte ervaring!

Zodra het op vergoeden komt en er komt een bedrag bij kijken, proberen ze alles aan te dragen om het bedrag niet te hoeven declareren. Ook als wachttermijn e.d. in orde is, eerst moet je dit kunnen aantonen,en dan weer dat. Telefonisch komen de medewerkers ook niet overeen, voor de een zou het zo goed moeten zijn, vervolgens komt een ander weer met iets anders aandragen, te triest voor woorden dit.! Het LIJKT een voordelige verzekering maar let goed op.

Marita
20-01-2020

Zeer tevreden

Al jaren onze 4 dieren hier verzekerd, en helaas ook regelmatig nodig gehad. Vandaag telefonisch contact gehad met de vraag of mijn hond verzekerd is voor bestralingen, omdat hij een tumor in zijn hoofd heeft. De telefoniste aan de andere kant van de lijn was meteen medelevend, en ja, ik heb een aanvullende verzekering hiervoor. Ook voorgaande declaraties snel betaald gekregen. Ja.sommige zaken vallen buiten je verzekering, maar dat staat duidelijk in je polis vermeld.

Sjuul
15-01-2020

Alleen maar positief

Ik heb sinds 1,5 jaar de verzekering afgesloten bij mijn buitenlandse hond van nu 4 jaar oud Er staat duidelijk in de polis dat problemen die er waren voor het afsluiten zijn uitgesloten, ben je dus voor zijn blaas een keer geweest is alles wat er ooit aan de blaas komt uitgesloten. Ik heb de verzekering vooral afgesloten voor mogelijk grote bedragen en helaas ook nodig gehad. Tot nu toe wordt alles netjes vergoed, bijna 4000€ afgelopen jaar gedeclareerd en 90% van teruggekregen. Uitbetalen gaat snel (boven de €500 sneller dan andere bedragen), en ook het telefonisch contact is altijd netjes geweest.

Sam
09-12-2019

Premie oude hond

Geeft geen duidelijkheid omtrent premie naarmate de hond ouder wordt en een eventuele uitsluiting van jaarlijkse verlenging.

Brigitte
01-11-2019

Niet doen

Mijn hondje van 10 had een tumor aan een teelbal was dure operatie vergoeden ze niet want ze noemen dat castratie, ben er al 20 jaar klant vind dit ronduit schandalig geen aanrader.

Ella
30-10-2019

Dik Tevreden

3 jaar geleden een verzekering afgesloten bij Proteq, nu overgenomen door Reaal.
Helaas een beetje aan de sukkel met ons hondje en zonder problemen 80% van alle rekeningen tot nu toe snel vergoed gekregen.
Ik lees veel negatieve reacties, maar in de polis voorwaarden staat heel duidelijk waarvoor je verzekerd bent en waarvoor niet.

Eddy
07-10-2019

Schoftig behandeld door de telefoon

Ze maken een rommeltje van met facturen op de mail

Meer Reaal Dier & Zorg reviews
Welk cijfer geef jij Reaal Dier & Zorg?