Reaal Dier & Zorg reviews

3.8
Periode2021

Nathalie
27-02-2020

Wat een geld wolven zij dat daar!

Ze doen het zo mooi lijken, ze zijn er voor je huisdier word er gezegd op de site.

Nee hoor. Ze pikken elke maand geld van je, maar als je eens naar de dierenarts bent geweest , krijg je niets! Ze schilderen het af als, dat was al een eerder ontstaan probleem. Als mijn hondje in eens niet meer eet, en suf is. Was dat al hiervoor? Dat is iets wat plotseling ontstaat! Monsters zijn het. Nu zit ik er 1 jaar aan vast. Ik raad deze verzekering NIEMAND aan!

Nahs
04-02-2020

Slecht en misleidend informatie om verzekering aan te gaan

Ben een jaar de dupe door deze verzekeraar, door misleidend informatie zit ik dus een jaar vast met deze verzekeraar die gewoon keihard loog over wat mijn polis inhield en hier willen ze geen verantwoordelijkheid voor nemen. Klaar ermee! Oplichters!

Esther
30-01-2020

Chronisch ziek, geen vergoeding!

Mijn 14 en half jarige hondje heeft last van zijn spijsverterings kanaal. Hij gaat wat sukkelen. Overgeven en diaree, ziek. Al deze jaren de premie van nu € 35, 00 per maand betaald.( Dat is meer dan mijn eigen verzekering) Dus meerdere keren naar d arts geweest in 2019, hij kreeg injecties en medicatie, anti biotica. Bij indienen van de declaraties kreeg ik het antwoord dat het niet vergoed wordt omdat dit chronisch geworden is? Mijn mond viel open! Hondje moet een echo om te zien of er een tumor zit. Hoezo chronisch? Nu kan ik dus niet goed meer voor mijn hondje zorgen omdat ik juist, voor deze laatste levens jaren, goed verzekerd wilde zijn. Gewoon geldklopperij met hun hoge premie. Géén woorden voor, zo boos

21-01-2020

Dierenleed doet ze niets! Enkel geld opstrijken!

Elke maand premie opstrijken doen ze graag maar zodra er betaald moet worden doen ze alles om er onderuit te komen!

Normaal contact is niet mogelijk maar sturen gelijk een incasso bedrijf op je af!

Hendrina
21-01-2020

Slechte ervaring!

Zodra het op vergoeden komt en er komt een bedrag bij kijken, proberen ze alles aan te dragen om het bedrag niet te hoeven declareren. Ook als wachttermijn e.d. in orde is, eerst moet je dit kunnen aantonen,en dan weer dat. Telefonisch komen de medewerkers ook niet overeen, voor de een zou het zo goed moeten zijn, vervolgens komt een ander weer met iets anders aandragen, te triest voor woorden dit.! Het LIJKT een voordelige verzekering maar let goed op.

Marita
20-01-2020

Zeer tevreden

Al jaren onze 4 dieren hier verzekerd, en helaas ook regelmatig nodig gehad. Vandaag telefonisch contact gehad met de vraag of mijn hond verzekerd is voor bestralingen, omdat hij een tumor in zijn hoofd heeft. De telefoniste aan de andere kant van de lijn was meteen medelevend, en ja, ik heb een aanvullende verzekering hiervoor. Ook voorgaande declaraties snel betaald gekregen. Ja.sommige zaken vallen buiten je verzekering, maar dat staat duidelijk in je polis vermeld.

Sjuul
15-01-2020

Alleen maar positief

Ik heb sinds 1,5 jaar de verzekering afgesloten bij mijn buitenlandse hond van nu 4 jaar oud Er staat duidelijk in de polis dat problemen die er waren voor het afsluiten zijn uitgesloten, ben je dus voor zijn blaas een keer geweest is alles wat er ooit aan de blaas komt uitgesloten. Ik heb de verzekering vooral afgesloten voor mogelijk grote bedragen en helaas ook nodig gehad. Tot nu toe wordt alles netjes vergoed, bijna 4000€ afgelopen jaar gedeclareerd en 90% van teruggekregen. Uitbetalen gaat snel (boven de €500 sneller dan andere bedragen), en ook het telefonisch contact is altijd netjes geweest.

Sam
09-12-2019

Premie oude hond

Geeft geen duidelijkheid omtrent premie naarmate de hond ouder wordt en een eventuele uitsluiting van jaarlijkse verlenging.

Brigitte
01-11-2019

Niet doen

Mijn hondje van 10 had een tumor aan een teelbal was dure operatie vergoeden ze niet want ze noemen dat castratie, ben er al 20 jaar klant vind dit ronduit schandalig geen aanrader.

Ella
30-10-2019

Dik Tevreden

3 jaar geleden een verzekering afgesloten bij Proteq, nu overgenomen door Reaal.

Helaas een beetje aan de sukkel met ons hondje en zonder problemen 80% van alle rekeningen tot nu toe snel vergoed gekregen.

Ik lees veel negatieve reacties, maar in de polis voorwaarden staat heel duidelijk waarvoor je verzekerd bent en waarvoor niet.

Eddy
07-10-2019

Schoftig behandeld door de telefoon

Ze maken een rommeltje van met facturen op de mail

Mary
28-09-2019

Geweldig

Ik word altijd heel netjes en vriendelijk behandeld. Krijg ook tips over behandelingen waar ik zelf niet aan gedacht heb. Ben heel uitgebreid verzekerd voor mijn hond, betaal bijna 55 euro per maand. Hij is nu ruim 11 jaar. 2 jaar geleden lpc operatie met ct scan en vorig jaar nekhernia operatie met ct scan. Hond is de laatste 2 jaar echt een dure jongen geweest maar ze hebben totaal niet moeilijk gedaan. In de voorwaarden staan heel duidelijk de vergoedingen. Sta nooit voor verrassingen .

Hennie
27-09-2019

Spijt

Na 40 jaar dieren te hebben gehad toch maar een verzekering genomen met nieuwe pup. En na een gewaagde sprong op een stoel liep ze mank, dierenarts gegaan , foto's gemaakt, pootje verstuikt, niks gebroken gelukkig. Dus had ik ze nodig.krijg ik bericht dat het 21 werkdagen al gaat duren voordat ze t goedkeuren! Op site staat binnen 10 werkdagen! Wil opzeggen maar kan pas over een jaar.Zo spijt dat ik hier de verzekering heb afgesloten!

18-09-2019

RUK!

Wat een akelige mensen daar! In 1 ding zijn ze goed, overal onderuit komen, als je ooit een klacht hebt gehad herleiden ze alles naar die behandeling zodat ze weer kunnen zeggen dat de klacht al aanwezig was, NOOIT REAAL! BAH!

Martina
12-09-2019

Schandalig

Zeer teleurstellend.

Heb mijn 3 honden bij deze instantie verzekerd.

Uitkering minimaal. Heupen extra verzekerd, goudimplantaten worden niet vergoed.

Ze heeft er baat bij. €600,-

Operatie per heup geschat €2000,

Wordt wel vergoed?

Met mijn andere hond met spoed naar de Dierenarts op zondag. Wegens bloedbraken.

Kosten€121, vergoeding €13,50.

Enz. Enz.

Wel al 5 Jr. Lang incasseren. Schandalig!

Catharina
19-08-2019

Onbetrouwbaar misleidend Reaal dier en zorg verz.

Reaal dier en zorg verzekering

Trap er niet in

Die onderstaande klacht:

Geachte reaal dier en zorg verzekering.

Wij voelen ons belazerd door jullie dier en zorg verzekering.

17 maart 2019 drie verzekeringen 50° - 50° afgesloten voor onze 3 honden. Dit was op 17 maart 2019. Kosten per maand 82,34 euro.

Voor dieren met heup of artose afwijkingen adverteren jullie positief.: er klopt geen donder van wat jullie beloven. Vervolgens duurt het enorm lang eer wij uitsluitsel geven. Omdat onze robby 11 jr. Op 6 maart 2019 een advies kreeg om eens foto te laten maken bij klacht over mank lopen. ( info via een dieren behandelkaart d.a.) word er vervolgens niets vergoed.

Ook de medicatie niet van onze robby, die hij nodig heeft elke dag als pijnbestrijding.

Het zelfde ook met onze froukje,. Maar dat wisten wij, dus netjes aangegeven.

Bij tel.contact vandaag met reaal verz. Aangegeven dat ik klacht in gaat dienen.

En dat ik de verz. Gelden die wij vanaf maart betalen terug eist en et onmiddellijke ingang de verz. Stop zet wegens onbetrouwbaarheid, verkeerd voorlichting campagne en moedwillig belazerden van verzekeringnemer.

Ik stap hiermee naar de ombudsman en zoek het hogerop.

Reaal dier en zorg verzekering is een oplicht verzekering.

Niet netjes. Van jullie

Ikhebgezegd.

Anna
30-07-2019

Niet doen!

Ik heb een verzekering afgesloten voor mijn hond. Wij moesten erg vaak met haar naar de dierenarts en dat kostte elke keer veel geld. Het leek ons goed een verzekering af te sluiten mochten er een keer grotere bedragen komen. Na het afsluiten van de verzekering kreeg mijn hond last van haar ogen en neus. dus naar de dierenarts. hond blijkt een contactallergie te hebben. Pilletjes, zalfjes en shampoo mee gekregen. Kosten dik boven de 200 euro. En het is niet eenmalig want de allergie bij mijn hond blijft. Declaratie ingediend. afgekeurd! Waarom? Probleem zou er volgens hen al zijn voor het afsluiten van de verzekering. dat klopt al niet. En de medicijnen worden niet vergoed omdat ze schijnbaar niet uit NL komen? Na bellen (waarin ik zeer onvriendelijk behandeld werd) bleek dus dat ik het ook nooit vergoed zal krijgen om bovenstaande redenen. Kan mijn verzekering ook niet stopzetten want daar zit ik de rest van het jaar nog aan vast. Zeer slechte service en ze zijn niet bereid te luisteren! Niet doen dus!

20-07-2019

Belazeren de boel

Ze doen er alles aan om niet te betalen.

Yvonne
10-07-2019

Klantonvriendelijk, innen maandelijks premie maar keren niet uit

Bij het aangaan van deze verzekering is totaal niet met de klant meegedacht. Ik betaal maandelijks een bedrag van €30 en krijg gewoon niets vergoed. Wat een waardeloze verzekering. Als je een medewerker hiermee confronteer, staat ze met een mond vol tanden en herhaalt alleen maar dat ze niets voor ons kan doen. Nou dat klopt, ze incasseren alleen maar. Direct opzeggen!

Céline
01-06-2019

Absoluut niet mee in zee gaan!

In februari heb ik de verzekering opgezegd, maar het bedrag werd vervolgens nog steeds maandelijks afgeschreven. Na deze constatering heb ik hen een e-mail gestuurd, waarop ik binnen 2 weken een reactie zou krijgen, die heb ik niet gehad en het bedrag is wederom afgeschreven. Na het weekend ga ik maar even bellen, ik hoop dat ze überhaupt opnemen! Als ik 0 sterren kon geven, had ik het gedaan. Niet te geloven, wat een waardeloos bedrijf!