Reaal Dier & Zorg reviews

3.8
Periode2021

16-08-2011

Mijn kat is maandag van balkon gevallen en brak haar pootje. Katters komen dus niet altijd goed terrecht... Maar de dierenarts heeft mijn Romy goed behandeld en als het goed is heeft Romy over twee maanden nergens meer last van. De rekening was wel hoog maar omdat ik verzekerd ben bij proteq kon ik aanspraak doen om de huisdierenverzekering. Ik hoefde alleen mijn pasje te laten zien en proteq heeft alsgoed is de dierenarts betaald. Eind goed al goed!

22-07-2011

Recent hebben ze de premies verhoogd met bijna 45%. Bovendien duurt het langer dan 5 weken voordat je een uitkering krijgt. Als je die tenmisnte krijgt... want eerst eigen risico, medicijnen en andelingen die niet vergoed worden.. Pff ik spaar het wel. veel goedkoper. want zo is het goedkoop = duurkoop. 50 eur per maand dies gek!!!!

10-06-2011

Een hond van mij zit bij Proteq. Een goede verzekering. Ik heb er niet veel van gebruik hoeven te maken, ik denk 2x iets kleins want gelukkig (afkloppen) heeft mijn hond vrijwel nooit iets maar die 2x werd het bedrag heel snel overgemaakt.

Cijfer 9 maar je kunt hier niet verder aanklikken dan 5.

15-02-2010

ik heb al 2jaar een hond (matheeuws leeuwtje) en ze heeft gelukkig nog nooit wat gehad, medisch gezien. Toch rade me beste vriendin me aan om me hondje te verzekeren omdat er anders onverwachtse hooge kosten kunnen zijn wanneer ze ziek word.

Nu heb ik bij proteq al een tijdje een verzekering lopen en laatst moest ik er helaas aanspraak op maken. me hondje had namelijk een tennisbal opgeslikt. deze moest operatief worden verwijderd en de kosten hiervoor waren meer dan 2000 euro!!! gelukkig maar dat ik verzekerd was want proteq heeft netjes alles vergoed.

mocht je dus ook niet voor overwachte kosten komen te staan raad ik je aan ook een verzekering te nemen, ik betaal iets meer dan 15 euro per maand maar heb dit er dik uit.

Voordelen van Proteq: goede helpdesk ik werd snel geholpen en de vergoeding verliep vlekkeloos.