1.8van de 10

Proteq Autoverzekering

Aanbevolen0
Neutraal0
Afgeraden9
9 ervaringen
07-12-2016

Zeerr slecht!

In juni 2016 aanrijding gehad. Nu 6 maanden later nog geen oplossing van proteq. Aan de telefoon krijg je een onervaren klantenservice medewerker en per mail moet je 3/4 weken wachten op een reactie van proteq. Schande dat dit bedrijf uberhaupt nog bestaat!

17-11-2016

Klantenrespect verdwenen

Ik ben al 25 jaar klant bij Proteq. Ik ben TEGENWOORDIG zeer ontstemd over het feit dat ik als klant zo onbeleefd toegesproken wordt. Deze leverancier van de verzekering, presteert het bijvoorbeeld in de allereerste alinea van een brief (een alinea van maar drie regels), om mij 6 x aan te spreken met JE!

IK VOEL ME als betalende klant BELEDIGD!

Ook hier op de website gebruikt Proteq voortdurend het woord "je". Dit is ook storend.

Gelukkig gebruikt uw telefoonstem op het antwoordapparaat nog respectvol "u".

Ik wil me nog steeds klant voelen, ik betaal toch>>>>>>>

12-08-2016

Klant centraal stellen ho maar! scha(n)denummer 201620971

Schadedatum is 21 mei 2016 en keer op keer moet ik contact zoeken waarbij een half uur in de wacht heel normaal is om verder te komen in de besluitvorming.

Na 2 maanden behandeling excuus voor de vertraging is de claim afgewezen op mijn inziens onterechte gronden dus wederom allerlei redenen aangedragen waarom de afwijzing onterecht is, 2 weken later nog geen enkele reactie ontvangen dus wederom gebeld afgelopen dinsdag en gesproken met de heer ... (zal zijn naam niet noemen, hij kan er ook niets aan doen waarschijnlijk)Mijn verweer ligt bij de behandelaar en ik zou deze week bericht krijgen uiterlijk vandaag dus ik ben benieuwd.

Maar de klant centraal stellen ho maar, niets geleert van het verleden!

Laatste kans, indien er vandaag geen positieve reactie komt gaat er volgende week een brief naar de directie van Proteq en 14 dagen later naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Jammer dat je als klant zoveel energie moet stoppen om gehoord te worden terwijl je toch verzekerd bent om je deze zorg uit handen te nemen.

Het is inmiddels 12-8-2016 (bijna 3 maanden na schade)en de gedupeerde zit nog steeds op een uitkering te wachten; Proteq schaam je!

01-04-2016

Chaos bij proteq

Constant gezeur over betalingen herinnerings facturen die niet kloppen terug storten van betalingen er staat dan bij onbekende betaling s.v.p storten op IBAN....en dat is dan hetzelfde nummer .en soms staan er twee verschillende nummers Ik word er helemaal gek van heb toestemming gegeven voor automatische incasso zelfs dat wordt niet geregeld . Wat een klojos daar !

21-03-2016

Proteq communiceert niet

Autoverzekering. Premiebetaling 2016 zou in Januari betaald moeten worden. Maar geen nota gekregen. Wel na 2 maanden een aanmaning (op een nota die niet verstuurd is) met een vreemd bedrag erop: 25% premieverhoging. Dat lijkt mij een onwaarschijnlijke verhoging. Daarvoor per mail en telefonisch een verklaring gevraagd. Die zou op een polisaanhangsel staan bij de nota. Maar die dus nooit ontvangen. Telefonisch wordt mij medegedeeld dat het sturen van een kopienota (normaliter een electronische acceptgiro) niet meer mogelijk is vanwege een 'afgeschermd systeem'. Dan gevraagd om het polisaanhangsel of een brief waarin de premieverhoging wordt uitgelegd. Die zou ik per mail krijgen. Nooit ontvangen. Wel wordt er gedreigd met schorsing van mijn verzekering. Na drie maanden getob met Proteq ben ik het zat, ik heb de verzekering per mail en per brief opgezegd, ook omdat ik intussen ontdekt heb dat een andere verzekeraar dezelfde en nog uitgebreider dekking geeft voor E 200.- (!) minder. Reactie van Proteq: geen. Ook nog geen royementsverklaring ontvangen, zodat ik niet overstappen kan naar andere verzekering. Proteq heeft haar zaakjes niet op orde. Mensen, weest gewaarschuwd, zoek een andere verzekeraar. Ik heb inmiddels mijn advocaat ingeschakeld.

29-02-2016

Autoverzekering opzeggen

Per 1 januari 2016 heb ik mijn autoverzekering opgezegd. Ik krijg een keurige email waarin staat dat ik binnen enkele dagen mijn teveel betaald premie terugkrijg. Als ik 3 weken later per mail vraag wanneer de premie wordt teruggestort, het gaat om een bedrag van ruim 200 euro, krijg ik een mail waarin ze zich beroepen op de wettelijke termijn van 56 dagen! En ook dat ze het erg druk hebben! Als ik na het verstrijken van de wettelijke termijn weer mail hoor ik niks. Nu heb ik ze gebeld, eerst stond ik een kwartier in de wacht met 3 wachtenden voor mij, daarna werd mijn klacht opgenomen en eigenlijk direct gemeld dat er iets fout was gegaan in het systeem, kwam mij heel vreemd over dat zij dit zo snel wist. Het zou direct aan de betreffende afdeling worden gemeld en dan zou ik mijn geld zeker binnen 2 weken hebben. In ieder geval kan ik iedereen afraden de premie een jaar vooruit te betalen.

Lottie
26-02-2016

Opeens 150 euro duurder

Ik vind het wel bijzonder veel dat een autoverzekering in 2016 opeens 151 euro meer gaat kosten dan in 2016. Van een bedrag van 283 naar 434 euro.(precies dezelfde verzekering, niets veranderd) Dát vind ik bij de beesten af. Maar liefst 50% verhoging! Dat duurder gaat worden, begrijp ik maar dit is wel een extreme verhoging. Is er nog geen leegloop bij jullie?

19-07-2014

Zeer slecht bereikbaar

Getracht middels een contact formulier informatie te krijgen, geen antwoord.
Telefonisch ook niet te bereiken na keuzen program steeds weer het zelfde, alle medewerkers zijn in gesprek probeer het later nog eens. Eenmaal zelfs "u bent de eerst volgende" hierna weer het bekende, al onze medewerkers zijn in gesprek probeer het later nog eens. Alleen voor het afsluiten is er iemand direct beschikbaar.

14-04-2014

Zeer slecht, afdeling klanten niet voor rede vatbaar!

Ik beperk mij tot een korte weergave. Samenvattend is het zo dat ik reeds vanaf december bezig ben om een verzekering te beëindigen. De reden is dat de premie ontzettend is gestegen ten opzichte van de voorgaande jaren. In december 2013 keurig gebeld maar telefonisch geen succes. De terugbelfunctie werkt niet, en op e-mail eveneens geen reactie. Inmiddels 3 maanden verder. Uiteindelijk wel telefonisch contact en dan wordt het verhaal van de klant, voor wat betreft alle pogingen om contact te krijgen, niet voor waar aangenomen maar moeten er allerlei bewijsstukken van mijn pogingen tot contact worden aangeleverd. En! betalen tot aan dat moment, natuurlijk!
Zelfs vandaag (14 april 2014) tweemaal afgebroken en weer opnieuw gebeld.
Tot het schandalige hoogtepunt, zonder vooraankondiging of aanmaning, een incassobureau met een forse rekening. Ik heb de rekening maar betaald. Gewoon, om er vanaf te zijn. Het is werkelijk te schandalig voor woorden. B. Ouwejan

Welk cijfer geef jij Proteq?
12345
67
8910

AfradenAanraden