Q-plan.nl2 ervaringen

Peter van Struik
25-06-2014

Super veel extra voordeel!

Ik kan Q-Plan aanbevelen aan mijn familie en vrienden. Zelf bestelde ik bij Wehkamp, Zalando en V&D. In totaal bespaarde ik € 65,- welke ik via Q-Plan op kan sparen. Het staat daar nu op mijn rekening en ik kan het elk moment van de week over laten maken. Geen verborgen addertjes. Let wel op dat er dus alleen korting wordt gegeven via online bestellingen en dus niet in de winkel.

P.s. Je ontvang de korting zelfs op de salesprijzen!
P.s. 2 als je lid bent van Het Ondernemerscollectief is een lidmaatschap van Q-Plan gratis

Als je korting belooft moet je die ook geven
08-02-2014

Het leek mij een goed idee om Q-plan te testen omdat ik veel contacten heb met inkoopmanagers van grote bedrijven. Bovendien moet je goed weten waar je over praat, voordat je het aan derden aanbiedt. Ik zag dat er wat korting werd gegeven als je via Q-plan iets zou bestellen bij een retailer waar ze ook kinderspeelgoed verkopen. Ik ging via Q-plan naar de desbetreffende winkel en kon kiezen uit online betalen of betalen bij ophalen. Omdat ik het speelgoed toch moest ophalen was betalen in de winkel een goede optie. Wat blijkt: als je in de winkel betaalt, krijg je helemaal geen korting van Q-plan, niets, nada!

Toen ik ze daar netjes op wees, kreeg ik als antwoord, dat ik de kleine lettertjes maar had moeten lezen en dat ze me toch wel erg lastig vonden! Voor mij is dit reden, om mij uitsluitend in te zetten voor bedrijven die tegen opbouwende kritiek kunnen en tienduizenden klanten te zoeken - en te vinden - voor een organisatie die wél uitbetaalt en transparante voorwaarden heeft.

Welk cijfer geef jij Q-plan.nl?