Ratten-speeltjes.nl ervaringen

26 ervaringen
13-11-2016

Geweldig

Het zijn goede spullen, krijg binnenkort ratjes en ik heb de kooi al ingericht. ik wed dat ze het geweldig gaan vinden!

30-10-2016

Goede service

Fijne service met overleg . en pakje heel attent verpakt ! super leuk

19-08-2016

Top assortiment

Ik heb zelf drie rattendames en ik heb de flying saucer, kauwspeeltjes, snoepjes, brug, hangmatten in veel varianten en de framemat al besteld inmiddels. Over alles ben ik er tevreden. Alleen jammer dat de 'denkspelletjes' voor de ratjes best prijzig zijn ( als je er de verzendkosten bij hebt) maar dat is logisch :)

07-07-2016

Top voor ratten

Goede informatie! ik wil zelf ratten en weet nu wat ik allemaal moet aanschaffen... Ik ga de Savic Zeno 3 Empire kopen als kooi. En veel speeltjes! hangmatten, snoepballen, kauwhout, speeltunnel, bodembedekking etc.

bedankt voor de info! Groetjess.

19-05-2016

Leuke webshop

Meerdere malen wat besteld voor mijn ratjes op deze site. Leuke spullen en goede service.

Liefde voor Ratten

Ratten-speeltjes bied veel leuke materialen voor Ratten om er voor te zorgen dat ze de nodige liefde en aandacht krijgen. Het is goede kwaliteit en de service is goed! Zeker een aanrader!

Ilse
12-05-2016

Pracht materiaal voor goede prijs een zeer goede kwaliteit.

Hangmatjes zijn hier favoriet. Ze gaan lang mee. Mariska is een ratten-deskundige, da's handig en betrouwbaar. Ons overleden mannetje Tom heeft bijna 4 jaar van 1 hangmatje genoten. De huidige dames maken er eerder ventilatiegaatjes in, maar dat kan het hebben.

Mandy

Geweldige ratten matjes

Heb al een paar keer besteld bij ratten speeltjes. Iedere keer binnen 2 dagen netjes mijn pakket gekregen. Met geweldige hangmatjes etc. Ze gaan lang mee. Mits de ratjes ze niet geheel gebruiken als nestmateriaal. Haha

Super service!

Snelle en keurige levering! Ben meer dan tevreden!

11-05-2016

Goede kwaliteit en snelle vriendelijke service

Snelle bezorging, goede producten. Leuke site, je kan goed zien dat er met liefde over ratten gesproken wordt.

Hangmatje stervorm

Kwaliteit prima alleen mijn katjes zijn knagers dus ze hadden geen lang leven helaas.

Fantastische webshop!

In dierenwinkels is vaak weinig te vinden voor ratten. Ratten-speeltjes.nl heeft ontzettend leuke spulletjes voor in de kooi en daarbuiten. Vrolijke kleuren, goed materiaal en betaalbaar, dus niet alleen leuk voor de ratten, maar ook voor de baasjes!

Ons Rattenparadijsje

Ik heb thuis 2 schatten van ratjes,ze zijn zusjes,en kunnen het goed met elkaar vinden.Ze zijn heel tevreden met jouw zelfgemaakte spullen,en jouw goede knutseltips.Ik maak regelmatig huisjes van papiermache wat ze goed bevalt,ik ben zelf ook heel tevreden over hoe jij het allemaal voor elkaar krijgt,lief dat je zoveel voor de ratjes en andere knaagdieren maakt,en met zoveel liefde en aandacht die je erin steekt.Namens de meisjes en mij bedankt voor al het moois,lieve Mariska.

Lieve groet,Sylvie ,Lotje en Dreumes

Waar voor je geld!

Spullen zijn van goede kwaliteit. Ze zijn klantvriendelijk als je vragen hebt. Je hoeft hier ook niet lang op je levering te wachten. Kort om waar voor je geld!

Ellen

Top!

Goede producten en een hele goede service! Er ging vanaf mijn kant wat mis en het werd meteen opgelost. Goede prijzen, leuke deals en een behulpzame, vriendelijke service. Zeker een shop waar ik een vaste klant blijf!

10-05-2016

Rattenspeeltjes: de beste binnenkooiarchitectuur voor je rat

Leuke dingen, goede prijzen, handige ideeen, de versnapering in het pakje, gek zijn met en op je rat wordt zo heel leuk

Lieve zachte wigwammetjes voor onze nieuwe ratjes

Onze rittens wilden we graag een zacht en knus plekje geven in hun kooi. We bestelden twee wigwammen van fleece in de aanbieding voor 10 euro. Goeie kwaliteit en een vlotte levering. Ze hebben er veel plezier van!

Lieve zachte wigwammetjes voor onze nieuwe ratjes

Onze rittens wilden we graag een zacht en knus plekje geven in hun kooi. We bestelden twee wigwammen van fleece in de aanbieding voor 10 euro. Goeie kwaliteit en een vloote levering. Ze hebben er veel plezier van!

10-05-2016

Onzettend leuk voor de ratten

Ik ben nu al een paar jaar bekend met deze site en de ratten zijn gek op haar spullen net als ik. Bvd geeft het een leuk beeld in de kooi alle kleuren en zo.

Algemene beoordeling is oke

Het hangbrugje dat ik besteld heb was na 5 minuten al stuk, maar het was nog bruikbaar dus was dat op zich geen ramp. De andere dingen waren heel tof, en waren op tijd aangekomen.

Meer Ratten-speeltjes.nl reviews
Welk cijfer geef jij Ratten-speeltjes.nl?