Ratten-speeltjes.nl ervaringen

27 ervaringen
26-11-2017

Goede informatie over de rat als huisdier

Ik heb niets gekocht, omdat ik als dierenarts ratten behandel, maar ze niet zelf heb. Maar ik heb wel deze website in mijn boekje : DE TAMME RAT ALS HUISDIER opgenomen als aanrader. Peter Klaver, dierenarts voor bijzondere dieren in Dodewaard

Ibrich
13-11-2016

Geweldig

Het zijn goede spullen, krijg binnenkort ratjes en ik heb de kooi al ingericht. ik wed dat ze het geweldig gaan vinden!

Miranda
30-10-2016

Goede service

Fijne service met overleg . en pakje heel attent verpakt ! super leuk

Amy
19-08-2016

Top assortiment

Ik heb zelf drie rattendames en ik heb de flying saucer, kauwspeeltjes, snoepjes, brug, hangmatten in veel varianten en de framemat al besteld inmiddels. Over alles ben ik er tevreden. Alleen jammer dat de 'denkspelletjes' voor de ratjes best prijzig zijn ( als je er de verzendkosten bij hebt) maar dat is logisch :)

Bianca
07-07-2016

Top voor ratten

Goede informatie! ik wil zelf ratten en weet nu wat ik allemaal moet aanschaffen... Ik ga de Savic Zeno 3 Empire kopen als kooi. En veel speeltjes! hangmatten, snoepballen, kauwhout, speeltunnel, bodembedekking etc.

bedankt voor de info! Groetjess.

Marieke
19-05-2016

Leuke webshop

Meerdere malen wat besteld voor mijn ratjes op deze site. Leuke spullen en goede service.

Jose

Liefde voor Ratten

Ratten-speeltjes bied veel leuke materialen voor Ratten om er voor te zorgen dat ze de nodige liefde en aandacht krijgen. Het is goede kwaliteit en de service is goed! Zeker een aanrader!

Ilse
Ilse
12-05-2016

Pracht materiaal voor goede prijs een zeer goede kwaliteit.

Hangmatjes zijn hier favoriet. Ze gaan lang mee. Mariska is een ratten-deskundige, da's handig en betrouwbaar. Ons overleden mannetje Tom heeft bijna 4 jaar van 1 hangmatje genoten. De huidige dames maken er eerder ventilatiegaatjes in, maar dat kan het hebben.

Mandy
Mandy

Geweldige ratten matjes

Heb al een paar keer besteld bij ratten speeltjes. Iedere keer binnen 2 dagen netjes mijn pakket gekregen. Met geweldige hangmatjes etc. Ze gaan lang mee. Mits de ratjes ze niet geheel gebruiken als nestmateriaal. Haha

Danette

Super service!

Snelle en keurige levering! Ben meer dan tevreden!

Dominique
11-05-2016

Goede kwaliteit en snelle vriendelijke service

Snelle bezorging, goede producten. Leuke site, je kan goed zien dat er met liefde over ratten gesproken wordt.

Marina

Hangmatje stervorm

Kwaliteit prima alleen mijn katjes zijn knagers dus ze hadden geen lang leven helaas.

Chantal

Fantastische webshop!

In dierenwinkels is vaak weinig te vinden voor ratten. Ratten-speeltjes.nl heeft ontzettend leuke spulletjes voor in de kooi en daarbuiten. Vrolijke kleuren, goed materiaal en betaalbaar, dus niet alleen leuk voor de ratten, maar ook voor de baasjes!

Sylvie

Ons Rattenparadijsje

Ik heb thuis 2 schatten van ratjes,ze zijn zusjes,en kunnen het goed met elkaar vinden.Ze zijn heel tevreden met jouw zelfgemaakte spullen,en jouw goede knutseltips.Ik maak regelmatig huisjes van papiermache wat ze goed bevalt,ik ben zelf ook heel tevreden over hoe jij het allemaal voor elkaar krijgt,lief dat je zoveel voor de ratjes en andere knaagdieren maakt,en met zoveel liefde en aandacht die je erin steekt.Namens de meisjes en mij bedankt voor al het moois,lieve Mariska.

Lieve groet,Sylvie ,Lotje en Dreumes

Marcia

Waar voor je geld!

Spullen zijn van goede kwaliteit. Ze zijn klantvriendelijk als je vragen hebt. Je hoeft hier ook niet lang op je levering te wachten. Kort om waar voor je geld!

Ellen
Ellen

Top!

Goede producten en een hele goede service! Er ging vanaf mijn kant wat mis en het werd meteen opgelost. Goede prijzen, leuke deals en een behulpzame, vriendelijke service. Zeker een shop waar ik een vaste klant blijf!

Joke
10-05-2016

Rattenspeeltjes: de beste binnenkooiarchitectuur voor je rat

Leuke dingen, goede prijzen, handige ideeen, de versnapering in het pakje, gek zijn met en op je rat wordt zo heel leuk

Monique

Lieve zachte wigwammetjes voor onze nieuwe ratjes

Onze rittens wilden we graag een zacht en knus plekje geven in hun kooi. We bestelden twee wigwammen van fleece in de aanbieding voor 10 euro. Goeie kwaliteit en een vlotte levering. Ze hebben er veel plezier van!

Monique

Lieve zachte wigwammetjes voor onze nieuwe ratjes

Onze rittens wilden we graag een zacht en knus plekje geven in hun kooi. We bestelden twee wigwammen van fleece in de aanbieding voor 10 euro. Goeie kwaliteit en een vloote levering. Ze hebben er veel plezier van!

Liz
10-05-2016

Onzettend leuk voor de ratten

Ik ben nu al een paar jaar bekend met deze site en de ratten zijn gek op haar spullen net als ik. Bvd geeft het een leuk beeld in de kooi alle kleuren en zo.

Meer Ratten-speeltjes.nl reviews
Welk cijfer geef jij Ratten-speeltjes.nl?