Ratten-speeltjes.nl ervaringen

26 ervaringen

Creatief en uniek

Hele leuke, originele producten, welke ik nog niet elders heb gevonden. Snelle verzending, met vaak een kleine attentie erbij. Klantvriendelijk ook. Wat kan ik er nog meer van zeggen?! Aantrekkelijke aanbiedingen, leuke creatieve knutselideeën en voorbeelden. Een complete onderneming waar ik graag geregeld naar terug keer!

10-05-2016

Mijn ratjes houden ervan!

Ik heb een kubus en een wolkenbedje voor mijn ratjes om in te slapen, en dat zijn hun lievelingsplekjes in de kooi! Goede kwaliteit en leuke kleurtjes. De knaag/klimvogel die ik ook heb besteldbij ratrratten-speeltjes.nl hebben ze nog niet gebruikt. Bij mijn bestelling kreeg ik een zakje gedroogde ananas-snoepjes cadeau! Erg leuk!

Leuk leuk leuk!

Ik vind jouw site zo leuk! De speeltjes, hangmatjes, huisjes enzovoorts vallen altijd erg in de smaak bij mijn knuffelkonten. En ze zien er erg leuk uit!

Het enige wat ik heb is dat ik altijd moeite heb met het volgen van mijn pakketjes, dat werkt nooit via de links en codes die ik krijg toegestuurd.

Al met al ben ik erg tevreden en zou ik Ratten-Speeltjes zeker aanbevelen aan alle rattenliefhebbers!

04-05-2016

Leuke site, goede service!

Allerlei leuke hangmatjes besteld voor mijn ratjes, alles ging goed en snel, en mijn ratjes zijn er helemaal blij mee, ze zijn er niet meer uit weg te slaan!

Dikke aanrader, helemaal door de kortingscode, die mij 10% korting gaf!

mvg,

Francis.

04-05-2016

Mooie heldere site en werkwijze

Veel info, webshop levert in 2 werkdagen en goedkope verzendkosten. Voor herhaling vatbaar.

03-05-2016

Leuk aanbod en snelle levering

Ik had een bestelling geplaatst op zaterdagochtend en diezelfde middag werd het al verzonden. Leuk pakketje ontvangen en er zaten zelfs gratis snoepjes bij!

Welk cijfer geef jij Ratten-speeltjes.nl?